Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Een duootje!!

Discussie in 'Zwangerschap en bevalling' gestart door Jolanda, 8 jan 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Ik ben een gelukkig mens...

Misschien kennen jullie het verhaal nog wel van Spooky Spector, het rode kittenventje van Maxi Jazz en Capone, wiens leventje vanwege een open verhemelte helaas moest eindigen voor het goed en wel begonnen was...

Zes dagen na de geboorte was Maxi alweer krols en Capone zag direct zijn kans schoon. Volgens de DA kon het geen kwaad en dus heb ik maar afgewacht... En Maxi was weer zwanger! Ik heb het vrij beperkt verteld... Er waren nogal wat aanvragen en ik wilde niet weer zomaar mensen teleurstellen maar ik was bovenal bang wat dit nestje ging brengen.

Maxi was helemaal niet dik, uitgerekend op 5 januari verwachtte ik 1 kittentje! Maar intussen werd het 8 januari, 3 lange dagen van wachten en wachten, maar... om 05.45 uur werd een eerste katertje geboren, een zwart gemarmerd knulletje met wit van 115 gram. Maxi was helemaal tevreden en happy en na een grondige inspectie van mijn kant leek het helemaal OK met deze vent. Maxi was rustig en aangezien ik er toch maar 1 verwachtte heb ik toen een schoon bedje voor haar gemaakt... maar tot mijn verbazing belandde er om 07.08 uur opnieuw een zwart gemarmerd katertje in de nestkist. Deze vent is zo te zien zonder (of met heel weinig) wit en woog 118 gram. Heel even dacht ik me nog te verbazen dat er een 3e onderweg was, maar dit is niet zo gebleken...

En nu liggen dus tevreden tutterend 2 mannekes met mams in de nestkist. Ze doen het super, maar ze hebben dan ook de tepels voor het uitzoeken!! :wink: Maxi moet wel even wennen aan het gekriebel bij haar buik, maar ze is vooral erg lief... Billen wassen snapt ze nog niet, maar dat komt vast wel. Rond 18.00 uur heb ik ze nog eens gewogen: 115 -> 126 gram en 118 -> 121 gram. Zo te zien eten ze hun buikjes wel rond...

Foto's volgens a.s.a.p. Ik heb wel foto's gemaakt maar die zijn eigenlijk allemaal overbelicht... Wordt vervolgd...

Groetjes, Jolanda

2. Gefeliciteerd met de 2 knulletjes! :D :D :D

3. Gefeliciteerd! Dit klinkt tenminste leuk :D :D

4. van harte gefeliticeerd! Geef mams een knuffie!

5. van harte gefeliciteerd jolanda!
    geweldig dat ze het zo goed doen
    met maxi ook alles goed?

groetjes renate

6. Jolan,

SUPER!!!!

Ga genieten van deze knullen!
    Ik kom zeer zekers binnenkort op kraambezoek ;) Wil de neefjes van Os en Ies graag leren kennen ;)

7. Geweldig toch Capone en Maxi baby's dit is toch wel het nest van het jaar
    2005 ( vindt Ik ) alle bij de ouders zijn geweldig en voor mij zijn zij zeker
    coon hoe coons horen te zijn.
    En nu toch nog een nestje ik ben erg benieuwd of ze net zo mooi en geweldig worden als hun ouders en ik denk dat de toekomstige blikopeners zeker wel trots op hun nieuwe kroost mogen zijn.

Gefiliciteerd

8. Thanx!!! Jeetje Marion, ik moet er helemaal van blozen!!! :oops:

Ze zijn zooooo leuk!!! Ik heb vanmorgen nog maar eens geprobeerd om foto's te maken, maar ik ga vanmiddag weer een nieuwe poging doen met de eigenaar van de camera! Misschien kan die er beter foto's mee maken van ondergetekende!!! :wink:

Ze zijn de nacht goed doorgekomen... Ze hangen de hele dag aan de melkbar en ze zijn zo enorm schattig! Vanmiddag eens nadenken over namen!!

Groetjes, Jolanda

9. Van harte met de 2 gezonde mannetjes. Geniet er maar van. Voor je het weet zijn ze al weer zo groot :D

10. Van harte!!!
    Geniet ervan, voor je het weet zijn de 14 weken voorbij en vliegen je kleintjes uit!

Groeten,
    Monique

11. Hoi gefeliciteerd hoor met deze twee knullen!
    Ik hoop dat alles zo goed mag blijven gaan en dat je lekker kan genieten van dit nestje, harstikke fijn dat alles ok is :wink:

Deel Deze Pagina