Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

NL FIFE Een dagje Luxemburg

Discussie in 'Showuitslagen' gestart door mccfelinefantasy, 12 apr 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Afgelopen zondag zijn wij met Smirnoff naar de show in Luxemburg geweest. Aangezien het voor ons 4,5 uur rijden is, zijn we op zaterdagmiddag daarheen gereden. Ondanks de pijn in zijn rug ging mijn man, Edwin, met ons mee en gelukkig maar: TomTom vond het nodig om ons de touristische route dwars door de Ardennen te laten rijden! Nevernooitniet dat ik dat in m'n uppie in m'n Polo'tje zo happy had gedaan!!!! Hoewel het landschap prachtig was, werd ons lieve beertje heel erg misselijk van alle bochten, hobbels en bobbels...

Nou, uiteindelijk (ruim vijf uur later) kwamen we in ons hotelletje aan. Eerst alles ingericht voor Smirnoff: kattenbak, eten, water, speeltjes en z'n dekentje en toen naar beneden om een hapje te eten.

In het restaurant kwamen we nog meer coon-showers tegen en na het eten hebben we nog een drankje in de bar gedaan: errug gezellig! We hebben echt vreselijk gelachen om de Lee Selasse impressies ("This is a dirty cat! Nex time you have to wash him, in a soppie" en "And the fucker of this cat is..." :lol: :lol: :lol: )

De volgende dag was het nog maar tien minuutjes totaan de hal waar de show gehouden werd. De show was een stuk kleiner dan ik verwacht had en er waren zooo veel Nederlanders dat het volgens mij makkelijker was geweest om de show gewoon ergens in ons eigen landje te houden :lol:

Snel de kooi ingericht en Beer geinstalleerd. Toen wij naar de keurmeester moesten had ik (met het gebrom en geblaas van de vorige keer in Arnhem en in Heemstede in gedachte) best wel een beetje de bibbers, maar: Smirnoff hield zich voorbeeldig!!!! 8) Op tafel zat hij echt als een binkie om zich heen te kijken en het publiek te bespelen. Hij kreeg een mooi rapport, een U1 en zijn tweede CAPE punt! :wav: Bij de BIV verloor hij tegen een jongere blauw/wit gemarmerde kater, die wat minder "goede keuken" had (hihi, dat is de laatste paar shows een opmerking die af en toe terug komt...). Deze zelfde jongen werd dus ook voor de nominatie BIS doorgestuurd, aangezien de NOM uit hetzelfde groepje van drie katers gekozen moest worden.

Altijd leuk als je een BIV of een NOM krijgt, maarik moet zeggen: in Luxemburg is dat EXTRA leuk: wat een ENORME bekers kreeg je daar zeg!!! :shock: :shock: :shock: Zo groot en imposant zijn in Nederland de BIS of BOB bekers nieteens!!!!! Tjeemigdepemig!

Maar goed, we hebben dus in ieder geval gekregen wat we wilden: ons CAPE puntje en we hebben een ontzettend leuke, gezellige dag gehad! En het beste van alles was nog dat ons Beertje zich zo goed gedragen heeft!

Op naar de volgende show (Zoetermeer)!

Groetjes,
    Monique en Smirnoff

2. Fijn Monique dat Ed toch mee kon!! :D

Gefeliciteerd met de door Beer behaalde punt!!!! 8) 8) 8)
    Wat een lummel dat hij zich dus best voorbeeldig kan gedragen.... :wink:

Greetz,
    Marleen

3. Gefeliciteerd met het mooie behaalde resultaat met smirnoff!

4. Monique,

gefeliciteerd met de mooie uitslagen!!

Enne zou je Beertje onder de indruk zijn geweest ;) of had hij te veel berglucht op :wink:

5. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

6. Gefeliciteerd met de uitslag!!!!

7. Gefeliciteerd!
    En fijn dat Smirnoff zich netjes gedragen heeft.... :wink:

8. Haha! :lol: :lol: :lol: Nee, ik denk dat hij een te opgeblazen ego had om echt te protesteren!

Al die bewonderaars voor zijn kooi: "Il est très beau!!!! C'est un roi!!! Oh lala, comme un grande tigre!!!" 8)

Oef! Ik ging er bijna van naast mijn schoenen lopen!!!! :oops: :oops: :oops:

Groetjes,
    Monique

9. Gefeliciteerd!!!

Groetjes, Janneke.

10. gefeliciteerd zeg wat leuk hoor!!!

hihihihii hup naar de volgende show hihi ik ben daar mischien ook....

Ik wil je brom beertje wel eens weer zien :mrgreen:

11. Hoi Monique,

ff gauw tussendoor op m'n werk....

Maar ehhhh... GEFELICITEERD met Smirnoff's 2e CAPE puntje.

Geef hem maar een dikke knuffel van me.

12. Gefeliciteerd hoor !!

Harstikke goed, je zal wel trots op je kerel zijn geweest :wink:

13. GEFELICITEERD :D keep up the good work :D

14. Monique,

dat is ut em,
    je moet voortaan Frans tegen hem spreken, tis duidelijk een Heer van Stand....tks tks, dat je dat nog niet eerder hebt begrepen :rolleyes: :wink:

15. Hahaha! Ik heb hem toch echt naar een russisch drankje vernoemd, als ik frans tegen hem had willen l#llen had ik hem wel Remy of Courvoisier genoemd!!!! :evil:

Enne, liefdeswoordjes in het frans gefluisterd zijn wel heel poetisch, maar schelden in het russisch is pas echt leuk!!!! :lol:

Groetjes,
    Monique

16. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Gefeliciteerd met de prijs ! ! ! !
    Wel leuk dat je dan in Luxemburg zoveel Nederlanders tegen kom :D

18. Monique gefeliciteerd met Beertje zijn 2e CAPE puntje en wat heerlijk dat hij niet heeft gebromt heeft en geblazen.

Ik zie je in Zoetermeer, ik had een grote kooi gevraagd maar op de kaartjes geen grote kooi toegewezen, zal die van Balou er wel bij nemen anders past Mikey nooit.

19. #19 guest, 14 apr 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    GEFELICITEERD!!

Tot in Zoetermeer!

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - dagje Luxemburg
  1. Henderika
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    247
  2. heidi