Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Dit hadden we niet afgesproken....

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjoukje, 6 dec 2004.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Sera is een echte dame, en is er als de kippen bij met nieuwe dingen ontdekken..de heren sjokken haar wel achteraan..

Die laten de dame het uitzoek werk doen en dan goed kijken of zij dat ook kunnen :rolleyes:

Dus madam was de eerste die uit de kooi kon klimmen..26 november komen wij thuis en madam liep triomfantelijk ons te gemoet :? ..Zo van kijk eens wat ik kan 8) ) (nog geen 6 weekjes)
    Dus zaterdags de kooi maar weg gehaalt, want Isa werdt er een beetje iebel van..2 kittens in de kooi en 2 ( ja ja Carpe kijkt heel goed wat zuslief uitspookt :lol: ) door de huiskamer aan het racen..

Afgelopen zaterdagochtend werden wij wakker en toen ik de trap af lief kwam Seertje mij al te gemoed..Zo van. Hallo...kom eens snel wat eten brengen.. sugt..(nog geen 7 weekjes...)

En gisterenochtend kwam ze het maar halen...Dus madam maakte ons wakker door gezellig met oompje Oscar op bed te spelen..
    Ben benieuwd hoelang de heren opzich laten wachten ;)
    Sugt...de rust is nu echt gedaan :? :wink:

2. Haha, ja er wordt toch altijd gezegd dat meisjes wat sneller ontwikkelen dan jongens.... :wink: :wink:

Bij ons toen we verhuisd waren, was het ook eerst de poes die overal ging kijken en toen weer naar boven om de katers te 'zeggen' dat het goed was en helemaal niet eng.

Laat Settore maar niet te wijs worden, ik vind het best. We hebben er al gehad die lichten aan konden doen enzo. Je schrikt je dood midden in de nacht als het licht aangaat. :?

3. Ok daar gaan de rustige momenten :rolleyes:
    Daar krijg je je handen nog aan vol Sjoukje :lol: :lol:
    Maare...stiekum wel leuk toch :wink:

4. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dit is je straf dat je ons hebt uitgelachen!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

5. nee daar hoef je absoluut niet bang voor te zijn :lol: :lol:
    meneer is niet zo onderzoekerig, dat laat hij doen door anderen hahahaaha

6. Volgens mij heeft Aurora gemailt met Sera ;)

Kan niet anders ;)

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - hadden we afgesproken
  1. Natella
    Reacties:
    49
    Weergaven:
    739
  2. Louthecat
    Reacties:
    49
    Weergaven: