Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

BE Deinze, 19 juni 2005

Discussie in 'Showuitslagen' gestart door coonlover, 20 jun 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Weer eens vroeg ons bed verlaten, om 04.00 uur al dankzij Nazca en Cherokee :evil:
    Maar ja dan konden we tenminste op tijd vertrekken :D

Om 7.55 uur kwamen we bij de zaal aan, nadat we een Belgische exposant waren gevolgd vanaf de afslag Deinze, kijk da's beter hè. Een Belg met kooien in zijn auto, kan niet missen dat die naar dezelfde show gaat, nog nooit een locatie in België zo makkelijk gevonden :D

Na een positieve controle en chipcontrole konden we de kooien inrichten. Het waren ruime kooien dus konden ze weer met z'n drieën in de dubbele kooi en was er 1 kooi als toillet kooi.

De keuringen begonnen pas na half elf, dus tijd genoeg om rond te lopen en bekenden te spreken.

Nikola mocht als eerste bij dhr. Kort, en hij keurt altijd supersnel maar is bij onze katten nooit super enthousiast en van een Sibeer ging zijn hart ook niet duidelijk kloppen. Maar Nikki was duidelijk relaxt en hij kreeg zijn 2e CAC, moeders was superblij!

Toen was Cherokee aan de beurt en moest bij dhr. J. Peeters, een voor ons een onbekende keurmeester. Ik had hem bij de vorige kat al een BIV of NOM BIS zien uitschrijven dus ik had weinig hoop. Hij had wel lang werk en op een gegeven moment pakte hij Cherokee zonder pardon op en liep met hem weg om een andere keurmeester naar zijn staart te laten kijken? Maar daar bleek weinig mis mee te zijn want hij kreeg zijn 1e CACE! Supertrots op mijn manneke!

Na de lunch was dan eindelijk Nazca aan de beurt, die toch al geen aandacht tekort was gekomen van de bezoekers en exposanten :D
    Hij moest ook bij dhr. J. Peeters komen. Eindelijk kon hij dan weer eens bij een mannelijke keurmeester komen, want dat vindt Nazca duidelijk leuker. De keurmeester was erg enthousiast en hij vondt het zonde dat hij al geholpen was. Nazca behaalde zijn 3e CAPE en daarmee is hij Europees Premior geworden! Mijn dag kon gewoon niet meer stuk :D

Op een gegeven moment moesten er weer verschillende katten naar het podium komen voor de Best of Colors. En ook nummer 8, Cherokee moest komen. Met volle verbazing ging ik met hem naar het podium. Ja hoor, mijn kater was BOC ofwel BIV. Hij kreeg een rozet en een stoffen placemat, rare jongens hoor de vrienden der kat :D

Het werd alsmaar warmer in de zaal maar onze katten beschikten over een kooiventilator en hadden nergens last van.

Toen werden de katten voor de BIS verkiezing opgeroepen en ja hoor, Nazca moest. Met mijn grote jongen en zweet op mijn lijf naar de keurruimte. Hij moest tegen een schitterende witte Noorse Boskat kastraat. Toen de bordjes omgedraaid werden zag ik overal nummer 7, hij was unaniem BIS geworden :D
    Nog even wachten voor de BOB volwassenen, 2 katten hadden 1 stem gekregen en 1 had 3 stemmen gekregen.

Op het podium hoorden we wie de BOB was geworden, Nazca jammergenoeg niet maar een schitterende American Curl. Maar hij had toch wel een stem gekregen, als kastraat zijnde.
    Naca kreeg een mooie roset en een theedoek met katten, hahaha maar ook 4kg voer :D

Het was een geslaagde dag met leuke mensen, de dag vloog voorbij en ik zat in het zelfde vak als forumgenoot Conny.

Alleen de terugreis in de tropische hitte was niet fijn, we zijn op een gegeven moment op een parkeerplaats gestopt, de auto opengegooid en de katten onder een boom gezet. Waarom hebben we dan ook geen airco :evil:

Na 3 kwartier zijn we weer gaan rijden, de auto was behoorlijk afgekoeld en gingen we verder met de thuisreis. Op de Ring Antwerpen was het een beetje penibel maar we konden doorrijden. Om 20.45 uur kwamen we eindelijk thuis en de katten kregen een feestmaal.

In juni plannen wij volgend jaar geen shows meer, en ik heb er nu al spijt van dat we volgende week zaterdag nog een show in Duitsland hebben, maar dan is het gelukkig niet meer zo warm.

2. Gefeliciteerd met deze prachtige resultaten!! Wat moet jij trots zijn!

Zo'n kooiventilator werkt dus echt?

Groetjes,
    Ellis

3. Wauwwie zeg wat een resultaten zeg!!!!
    GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. gefeliciteerd met de prachtige resultaten!

Even een vraagje over die kooiventilator, ik loop al een tijdje te denken om die te bestellen. MAar ik vraag mij altijd af of het wel goed is. Ik ben altijd bang dat ze dan tocht op de ogen krijgen ofzoiets! kan dat ook? Of denk ik weer te ver door!

Ik kan mij wel heel goed voorstellen dat het in elk geval lekker veel verkoeling kan geven en dat is natuurlijk erg prettig voor de lieverds in de kooi!

groetjes Sandra

5. GEFELICITEERD!!!!

6. Wauwie gefeliciteerd met deze prachtige resultaten!!!!! :D

7. Whoaaaahhh, wat een superresultaten!!! Hartstikke goed! Proficiat!!! :p :lol: :D

Groetjes, Jolanda

8. Wauw!! Wel zweten, maar OK, het resultaat is er dan ook naar :D

GEFELICITEERD!!

9. Gefeliciteerd hoor! Is de vier kilo voer al soldaat gemaakt? ;)

10. Gefeliciteerd!

11. Gerda,

gefeliciteerd met de prachtige uitslagen!!!
    Geef die kanjers maar een dikke knuffel;)

12. Gefeliciteerd!

Groetjes, Janneke.

13. Mooi resultaten :thumbright: van harte gefeliciteerd :thumbleft:

14. Bedankt voor de felicitaties!

De kooiventilator werkt echt, ik heb af en toe mijn hoofd in de kooi gelegd, 't was gewoon een verademing :D

Je moet hem wel een beetje hoog hangen, de koele lucht zakt vanzelf wel naar beneden, zo liggen ze niet op de tocht en worden ze niet ziek en krijgen ze ook geen last van hun ogen.

15. hoi allemaal,
    nou, ik was bere JALOERS op die ventilator van Gerda, :mrgreen: want het was me toch een hitte. Mijn katten lagen uitgeteld en klammig in hun weliswaar hele grote kooien, maar het was niet echt leuk meer voor ze.
    Gelukkig hebben Dream en Gigolo hun eerste CAC gehaald en van de keurmeester nog het extra compliment gehad dat ie met plezier mijn goed ontwikkelde kater voor zijn leeftijd van 11 maanden had gekeurd.
    Het was leuk dat we bij elkaar in het vak D zaten, zo kwamen we de dag gezellig door. Nb. Gelukkig hebben wij wel airco en daar kwamen we weer een beetje van bij
    conny

16. Allebei gefeliciteerd hoor met de behaalde resultaten :eek:ccasion7:
    Harstikke goed zeg :thumbup:

17. Gerda en Conny,

Gefeliciteerd met de prachtige resultaten!!!! En jullie zijn wel heel moedig geweest hoor, zo de hitte te trotseren!!!! Nu lekker een zomerstop houden!

Gerda, die kooiventilator, waar koop je die?

Groetjes,
    Monique

18. Gerda en Conny,
    gefeliciteerd met de mooie resultaten! 8)

19. Heee Conny,

Jij ook enorm gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!!

:D

20. Hai Monique,

Nou ik heb de kooiventilator op de felikatshow gekocht in Zoetermeer geloof ik, het was in ieder geval dit jaar in april en ik weet jammergenoeg niet meer wie de standhouder was, maar ze verkochten ook Petsilk producten.

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Groetjes,

Gerda

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Deinze 19 juni
  1. railsa
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    272
  2. coonlover
    Reacties: