Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

de stelling van week 43

Discussie in 'Informatie' gestart door de stellingplaatser, 24 okt 2004.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. 1 coon is geen coon...
    De coon is een echte sociale kat, deze vind mensen heerlijk, maar ook het gezelschap van andere katten en dieren

Dus als fokker zijnde verkoop jij een coon wanneer je weet dat deze alleen bij de mensen zou zijn, dus zonder gezelschap van andere dieren..

2. meer coons.

Ach, als je er eenmaal 1 hebt, volgen er vanzelf meer. :lol: Het coon-virus slaat dan wel toe.

3. Als fokker ...... Als mezelf! zal ik geen kitten naar een plek laten gaan waar hij (zij) ongelukkig zal zijn. Daarbij speelt een belangrijke rol hoe ik de kopers inschat: ik denk dat ik mensen die een kat willen hebben maar daar verder geen aandacht aan willen besteden, sowieso niet zou waarderen als kittenkoper. Als de mensen wel geschikt zijn als kittenkoper, zijn ze waarschijnlijk wel veel met de kat bezig, hebben waarschijnlijk al katten. Als dat niet het geval is, wel, speelgenootjes en vrienden (hoeveel benen dan ook) zijn nodig, voor het ene kitten wat meer dan het andere. Een echte actieveling-kitten zal ik niet naar een mandje willen laten gaan waar hij de enige is, hoe veel de mensen ook met hem bezig zijn, maar een rustiger kitten wellicht wel. Verder heb ik contact met alle 'mandjes' van vorig jaar (OK, met de een wat meer dan met de ander), dus als ik later zie dat het kitten eenzaam zit te verpieteren, zal ik er extra op aandringen om er een kat bij te nemen - - of om een ander mandje te zoeken: misschien hadden ze de situatie niet goed ingeschat, en is alles toch wat teveel.

Groetjes,
    Riëtte

4. 1 coon is vragen om meer :D:D:D
    een coon is geen kat om alleen in huis rond te laten lopen
    ze kunnen prima alleen af maar hebben (denk ik) liever aandacht

Deel Deze Pagina