Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

De stelling van week 42

Discussie in 'Informatie' gestart door de stellingplaatser, 16 okt 2004.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Stel je hebt een mooie fokpoes, de is gezondverklaard en heeft alle testen met negatief beantwoord ( even voor de mensen die het niet snappen, een test wordt genomen om te kijken of een bepaalde aandoening bij de kat is, dus negatief getest betekend dat de aandoening niet bij de kat aanwezig is ;) )

En een prachtige kater op het oog. Je hebt met de mensen een afspraak gemaakt om even de kater in real life te zien en de huisvesting.
    Alles klikt, alle testen zijn negatied beantwoord en de dekprijs wordt snel accoord bevonden, eigenlijk is alles rond. Totdat.. men de kater naar buiten laat, waar geen ren is en geen afscherming is.... Je zegt hier wat van, en de mensen geven aan, ja maar hij wordt toch regelmatig getest op leukemie en aids??

Wat doe JIJ, wanneer jij die eigenaar bent van die mooie fokpoes.

2. Zeker GEEN dekking van deze kater nemen!!! Vandaag getest en morgen iets opgelopen zeker..... No way, deze kater gaat in de ban, hoe jammer het misschien ook is!

3. net als wat jolanda zegt.... ik zou geen dekking meer willen van deze kater en op zoek gaan naar een andere

groetjes renate

4. Ik ben het eens met de rest dan maar geen dekking, en er zijn
    genoeg anderen mooie katers :D

5. Voor mij ook: geen dekking!!!!!!!

Groetjes, Janneke.

6. Hm, weer aan de tafel gaan zitten, en vragen om het mogelijk is om hem, net voordat ik de poes breng als ze krols is, opnieuw te laten testen en vanaf test-moment tot de poes weer opgehaald wordt, binnen te houden.

Als die test dan positief is, is het natuurlijk pech, maar als die test, het kwartiertje voor de poes komt, ook negatief is, is die dekking toch veilig. Waarschijnlijk zijn de kosten voor die extra test (SNAP) voor mij, alla ... als we al zover zijn en het is inderdaad zo'n mooie kater ...

Het voordeel is dat hij tenminste niet opgesloten wordt gehouden, en ook dat hij geen kasplantje is. Dat is ook wat waard - nl die extra testkosten :)

Groetjes,

Riëtte

Deel Deze Pagina