Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

NL FIFE De RMC-kittenmiddag 3 april

Discussie in 'Showuitslagen' gestart door Sjoukje, 3 apr 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Het was vandaag een mega gezellige dag :wink:

MEt super uitslagen ;)

A Nome Di Spirit of Life heeft in de klasse zilver met wit, 3-6 maanden, U1 behaald ( ikke mega trots ;) ) enne Miranda, zijn mama ook ;)

A Nome Di Settore heeft in de klasse zilvers, 3-6 maanden, U1 behaald 'n was ook nog eens genomineerd voor Best in Show kater 3-6 maanden, deze heeft hij verloren van Kimba, die samen met Spirit het huis op stelten zet bij Miranda ;)

A Nome Di Sera heeft in de klasse zilver met wit, 3-6 maanden U4 behaald, tegen verwachtiging in:) de groep was heel groot (9 dames) en vorige week behaalde ze de 7de plaats ;)

Dus voor mij als fokster van deze kittens liep ik behoorlijk te glimmen en te glunderen ;)

Voor Miranda was het helemaal super aangezien Kimba Best of Best is geworden!!

Weer met veel mensen geklept, maar ja, je komt altijd tijd te kort ;)

2. Onwijs gefeliciteerd het was een onwijze leuke en gezellige dag en ik
    heb me weer erg vermaakt. :D :D

3. Marion,

Wat heeft Isis behaald, ben het weer helemaal vergeten :oops:

4. Hey geweldig gefeliciteerd Sjoukje wat zul je trots zijn :mrgreen: . Ik dacht al wat licht de lucht toch op :twisted:

5. Isis is U5 geworden van de vijf met een heel slecht keur rapport.
    Ach volgende keer een anderen keurmeester en betere kansen.

Ze is en blijft voor mij de aller mooiste en liefste :D

6. Oh wat raar, ik vind het een heel mooi poesje. Volgens mij hebben ze jouw Isis en mijn Isis gewoon door elkaar gehaald!

7. Ach ze is een Gerrit kleinkind, die deed er ook wat langer over om goed uit te groeien ;)

En dat ze mooi en lief is!!! ;) En daar gaat het toch als eerste om ;)

8. Te glunderen.... Je liep gewoon kompleet naast je schoenen :lol:

Ik was ook erg trots hoo, het zijn toch ook Andor kindjes die het zo goed gedaan hebben :D

9. Wat leuk zeg!!! en gefeliciteerd met de behaalde titels van de kittens.
    Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar het klinkt in iedergeval erg goed!!! Ik zou ook apetrots zijn hoor op mijn coontjes.

10. Gefeliciteerd iedereen die mee heeft gedaan :mrgreen:

Ik had er graag bij willen wezen helaas :(

Ik ben nu wel benieuwd na foto's wil wel weten welke schatjes U1 hebben gehaald en best of best :lol:

11. Hier staat in ieder geval een foto van de Best of best
    Dat is Kimba geworden, dus dat is de onderste foto. De foto daarboven van Spirit, die is U1 geworden.

Settore (onze kat) is U1 geworden en nominatie voor BIS van 3 tot 6 maanden en hier zijn foto's van hem:

12. Okeey dankje :wink:

Ik ga direct even kijken :mrgreen:

13. Hoi Sjoukje en de rest

Whooo Sjoukje wat mag jij trots wezen zeg, het waren ook stuk voor stuks schatten om te zien en erg mooi.

Danielle wat een heerlijk coontje heb jij en zo lief die foto's in de sneeuw.

14. oow helemaal verkocht zeg :love5: :love5: :love5:

Jouw kater Daantje *zucht* *zwijmel* *help*

Zou ik mogen weten welke ouders de kater heeft??

15. Hoi

Ik was ook aanwezig op deze dag en heb genoten van al het mooie wat er weer te zien viel zwijmel zwijmel al die kittens. Ik hoefde niet te showen dus geen enkele stress en ook niks in de gaten hoeven houden dus lekker overal kijken. Echter had ik deze dag wel een coontje bij me en deze jonge dame was namelijk bij de kastraten in de top 5 van de RMC belandt en vandaag zouden we dan horen welke plek madam had in genomen. Onze schoonheid heeft een hele mooie 3e plek behaald en dat tussen dat kater geweld bij de kastraten . Wij zijn natuurlijk heel trots op ons dametje.

16. Monica,

dank voor het compliment ;)

Enne jij ook nog gefeliciteerd met de prachtige 3de plaats!! Super hoor!!

@SennaCoons:

De kittens zijn zijn uit de combinatie Charmingcoon's Walk of Life aka Andor en Maine Street Isa.
    Andor heeft zijn harem bij Inge thuis en Isa heeft haar personeel in mij gevonden ;)

17. oow die heb ik volgens mij wel gezien :mrgreen:

Is er nog een keer kittens van op komst...??

Ik ben helemaal verliefd hoor!!

18. Gefeliciteerd met de mooie resultaten en wat fijn dat het zo'n leuke middag was, dat is toch haast nog belangrijker dan de goede uitslagen toch :D

19. Oeps, daar ben ik helemaal een leek in maar gezien je zo blij bent zullen het goede resultaten zijn en wens ik je alvast een dikke proficiat :D

20. Ook ik was er en ook ik heb lopen likkebaarden van al die kittens. Prachtige zwarte dame gezien (van Wilco Mosterd). Zwart blijft bij mij toch altijd trekken. En gelukkig niet al te veel zwart/witte kittens. Dat is het kleurtje wat ik ooit nog eens wil hebben. :p

Iedereen van harte gefeliciteerd!!

21. Ow ook ik heb een gigantische dag gehad!
    In de klasse kittens, poezen 6-10 maanden zilvers zonder wit heeft Whinnie U1 gehaald, en dat had ik echt niet verwacht. Super trots dus de ikke :oops: hihihi
    Enne toen moesten we nog tegen die prachtige zwarte, Texas Tramp van Wilco en tja dat heeft Whinnie terecht niet gehaald. Dus geen nominatie BIS maar wel een prachtige dag enorm gezellige kortom geweldige dag! :D :D :D

Groetjes,
    een nog steeds glunderende Marleen :wink:

22. Marleen,

gefeliciteerd!!
    Een prachtig resultaat!!

23. Dank je wel!!!
    Ennne jij natuurlijk ook nog super gefeliciteerd hè!!
    Hihi, zijn je zolen al scheef afgesleten?? :wink:

Groetjes,
    Marleen

24. Wat een mooie uitslagen.Heel zeker een reden om als fokker te gaan glunderen.Heel erg gefeliciteerd.

25. Nou ik vond jullie kindjes geweldig lief hoor!!!!!
    En allebei reuze knap, wacht maar, die keurmeesters komen nog wel terug op hun woorden :wink:

26. O ja Sjoukje jij nog gefeliciteerd met succesen van je kindjes :D
    Je zal wel mega trots op ze zijn he?

27. ja t zijn echt fantastische resultaten :D :thumbup:

28. Er staan volgens mij nu foto's op de RMC site!!! Snel kijken! :wink:
    Marleen

29. Daisy heeft U1 :D
    Wel jammer dat ze de enige zwarte dame was

30. Gefeliciteerd hoor :thumbup:

31. Ja gefeliciteerd met Daisy!! :D
    Marleen

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - RMC kittenmiddag april