Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

De beer is los!!!!!

Discussie in 'Buiten' gestart door mccfelinefantasy, 20 jul 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 mccfelinefantasy, 20 jul 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    En de anderen ook...

Na maanden van zeuren, zagen en zaniken is het eindelijk zo ver!!! Wij hebben een ren!!!!! De (meeste) katten zijn reuze tevreden met de ruimte die ze hebben (8x5 meter), behalve Beer en Feebs. Die zoeken toch naar een uitweg naar de rest van de tuin.. Maar dat zal nog wel goed komen. We willen nog wat klimmogelijkheden maken (een klimpaal in de hoek), maar dat komt nog wel!

Onderstaand het resultaat:

Groetjes,
    Monique

2. Het ziet er prachtig uit. Lekker ruim zo. Je ziet ze ook genieten. Hoe vonden ze het zo buiten. :D

3. Wauwie Monique, dat ziet er fantastisch uit! Prachtig!!!! :thumbright:

Tja Beer en Feebs moeten wennen dat ze niet meer de hele tuin hebben, maar ze mogen nu wel lekker los en niet meer aan het tuigje! :wink:

4. Wat een onwijs gave tuin heb jij, bofkont :D

5. wow, wat een mooie tuin en wat een mooie katten (kwijl). Onze Calvin zou ook zo reageren op een ren. Gelijk een uitgang zoeken ;)

6. Zoooo, jullie hebben je vakantie nuttig besteed!
    Mooi hoor. :shock: En lekker dat het "Tuigjestijdperk" nu voorbij is!

Geniet er maar van!!

7. Ziet er geweldig uit.

8. 't Is mooi geworden..
    en tja, sta niet gek te kijken van de reactie van beer en Feebs :D

9. Super Monique, ziet der geweldig uit en wat is beertje toch een heerlijk ventje
    Geniet der lekker van

10. Het is heel mooi geworden Mo!
    En wat een zaligheid he? Dat je zo maar je deur los kan laten!

11. WAUW..

zeer netjes allemaal!!

12. Mooi geworden hoor!

Groetjes, Janneke.

13. Dit is geweldig en zeker voor de Coontjes lekker buiten en voor jezelf ook rust dat ze in ieder geval niet wegkunnen daar moet je even maar niet aandenken.
    Hier moet de schuur nog plat ze hebben de binnenplaats tot hun en onze beschikking maar als de schuur plat is dan hebben we toch een joekel van een ruimte en de ideetjes zijn legio wil er ook een waterpartij in.
    Zal deze foto's zeker aan mijn echtgenoot laten zien en hem eens lief aankijken :love3: en zorgen dat er voldoende :eek:ccasion5: in huis is.

Petje af voor de makers van de ren :thumbup: en dat de katjes maar mogen genieten.

Corry.

14. Met nadruk op NETjes? Whahahaha! Ja er zijn heel wat vierkante metertjes net ingegaan! :lol:

Nou, dat zijn wij met z'n tweetjes geweest! Mijn hubbie en ik dus! Weet je waar je aan kan zien of een realtie stand zal houden? Als je samen een verbouwing o.i.d. aankan zonder elkaar de hersenen in te slaan! Whahahaha!

Groetjes,
    Monique

15. Heel mooi gedaan! En wat heb je een schitterende tuin!
    Zo'n ren zou ik later ook wel willen!

16. WAUW Wat een gave tuin hebben jullie en wat een prachtige ren zo ! ! ! !
    Superparty4.gif

17. Hihi! Wat grappig al die complimentjes over de tuin! Maar het beeld is een beetje vertekend hoor! :oops: Wat je denkt dat maar 1 tuin is, zijn er eigenlijk twee!

Onze tuin is net zo breed als de ren. Dat gedeelte ernaast is van de buurman! Maar omdat de tuinen zo lang zijn (bijna 30 m) vonden we het mooier, ruimtelijker om alleen het voorste gedeelte (bij het terras) af te schermen voor privacy. Dat boompje in die blauwe pot staat op de scheidingslijn van de twee tuinen.

Vorig jaar hebben we de tuin zoals hij nu is helemaal aangelegd. En de bedoeling is dat er haverwege (waar je die houten tuinstoelen ziet staan) een grote koivijver wordt aangelegd. Door 2 tuinen dus...

De planning was om daar deze zomer mee te beginnen, maar het ziet er naar uit dat we dat (zowel financieel als qua "manuren") niet meer gaan redden! Maar ach, ons uitgangspunt is altijd geweest: we doen het goed of we doen het niet! Dus dan maar een jaartje uitstel!

Groetjes,
    Monique

18. Gaaf idee zo , als je lekker met de buren kan opschieten heb je er allemaal profijt van .. 30 meter ... tjee , kom ik aan met me 8 :cry:.. Ik denk dat ik maar met een tentje bij Monique in de tuin kom wonen, Ihme mag vast wel in de ren :mrgreen:

19. WOW, jullie hebben een mooie tuin.

Het is echt heel mooi geworden.

Groetjes Liz

20. Ja wij zijn ook erg blij met onze buum! En we hebben alles zo gedaan, dat mocht één van ons ooit verhuizen, de tuinen weer heel simpel te scheiden zijn. Dat wordt wel anders straks met de vijver, maar daarvoor maken we een officiele schriftelijke afspraak.

Groetjes,
    Monique

21. Gaaf die ren!!! :shock:

leuk gemaakt moniqeu met je hubbie :mrgreen:

en lekker voor je Coontjes

22. onze tuin is ook 8x5 meter. En dat onze relatie er tegen bestand is is wel bewezen..
    als je alles goed door praat en over alles een beetje overlegd komt het wel goed hoor..

het moet ook niet van 1 kant komen wat betreft werk verzetten..

Vind het trouwens een hele mooie tuin geworden..
    hoeveel 4kante meter net heb ben jullie gebruikt..

Bij ons is er net een 93 m2 binnen gekomen voor de tuin.. :D

als de tuin verlichting werkt kan het eindelijk opgehangen worden.,.

succes met je vijver.. De onze is bijna klaar.. :wink:

23. Nou, zo'n 100 m2, de ren is inderdaad 8x5 en 2,70 hoog... Het is wel effe vogelen om het net goed op te spannen, zonder dat de vierkantjes ruitjes worden! Dat viel nog helemaal niet mee, zelfs na de tip van Kim om vanuit de hoek twee kanten tegelijk te spannen!

Succes met jullie bouw!

Groetjes,
    Monique

24. geweldige ren monique
    en idd een geweldige tuin ook *kwijl*

groetjes renate

25. #25 The Haecoon, 20 jul 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Het is prachtig, wat een mooie tuin heb je...

26. Nou maar het is jullie maar mooi gelukt! Ziet er prachtig uit zeg, geen lijntjes meer en gedoe maar heerlijk het hele jaar door naar buiten wanneer ze zin hebben!

gr,kim

27. Prachtige foto's, en een hele mooie tuin.

Groeten, Marjan :wink:

28. Hihi dan kan ik niet achter blijven na al die complimenten ;) Maar het ziet er dan ook erg puik en verzorgd uit!! Hopelijk kunnen wij over niet al te lange tijd ook verhuizen en dan zo'n mooie ren aan de poezels schenken................. ben een beetje gezond jaloers :wink: :mrgreen: kwil ook......................... *ZUCHT*

29. Nou, hier nog één hoor die gezond jaloers is. Jeetjemina zeg. Prachtig om te zien. 30 meter tuin, kanonne, dat vind je hier in Weesp nergens. Maar hopelijk hebben wij met een jaar ook een benedenwoning en dan komt er absolutement een ren voor onze kanjers. Voorbeelden genoeg hier op het forum om ideeën vanaf te pikken. :D

30. Dat ziet er heel mooi uit Monique. Complimenten voor jou en je hubbie. Je poezels zullen zeker genieten in de mooie ren.

31. Geweldig. Ziet er zeer goed uit.......en ik denk idd dat de katten er erg blij mee zijn, al heb je eraltijd bij die niet tevreden zijn en meer willen haha.

Ik zal vandaag ook de nettenlijn eens even mailen heb bedacht en medegedeeld dat er over de tuin als hij is afgezet ook toch nog een net komt :D
    Even meten.

Conny

32. Heel erg mooi Monique ik laat het strakkies mooi aan mijn manneke zien en ga hem dan heel lief aankijken 8) ........ :mrgreen:

33. Hé Monique,

Da's erg super geworden zeg! En je ziet ze gewoon genieten :D

Groetjes,

Gerda

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - beer los
  1. bumblebijtje
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    1.396
  2. kelly001