Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

De ballenbak

Discussie in 'De ballenbak' gestart door Sjoukje, 8 jul 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Sinds een paar uurtjes is Lance los ballos ;)

Vanmorgen hebben we hem weggebracht en ben er bij gebleven totdat hij onderzeil ging, mocht er voor de castratie ook bij zijn, maar ach, heb het al gezien bij Oscar en ik de volle vertrouwen in mijn da dat alles goed gaat ;)

Mocht om 12 uur bellen of alles goed was gegaan. Tuurlijk was alles goed gegaan en om half 4 gaan we hem ophalen en dan moet Roos ook even een check-up voor haar oogje wat helemaal rood en dik is..

Moet wel bekennen dat het akelig rustig is..Geen rennende, vliegende Lance met aanhang door het huis heen, geen gebler voor eten ;) Kan alles laten liggen zonder dat het geproefd/gejat wordt ;)

2. Hihihi, dan heb je straks een half dronken Lance door huis heen racen! Maar waarschijnlijk is hij weer goed bij als je hem op kunt halen.

Succes met hem!

Groetjes Sandra

3. Arme Lance :rolleyes:

Het is vreemd als er 1 kat niet is, en vooral als het de gangmaker van het stel is.

Sterkte met Roos.

4. Agossie... het arme ventje! Zal nooit een "echte man" worden... :cry:
    Had je niet op z'n minst siliconenballetjes kunnen laten inplanteren? :wink:

Nou, geef hem strak maar extra veel knuffeltjes! En hopelijk is het oogje van Roos ook weer snel beter!

Groetjes,
    Monique

5. HAHAHA ja silliconen balletjes! Dat is een goeie!
    Net als laatst die vent op televisie met zijn hond! Achterlijk!
    Zonder balletjes zijn ze net zo mooi en LIEEEEEEFFFF!

Groetjes Sandra

6. Tja, jij hebt wat goed te maken straks!

Verwen hem maar lekker. :wink:

7. Nou,

ik ben blij dat we hem behoorlijk wakker mee krijgen, want een stuiterbal aan zijn verstand brengen dat hij rustig aan moet doen...dat gaat niet lukken..hahaha

Hmz, ik had het natuurlijk wel meteen moeten laten doen, dan zou het een Lance ala Pamela Anderson worden..Neu..laa maa..Voordat je het weet wil hij grotere ballen hebben :? :rolleyes:

En geknuffeld gaat hij worden..hahaha

8. Ik ben benieuwd wat jij allemaal mee krijgt. Ik kreeg bij Settore een kap, pijnstillers, krachtvoer, enz.... Dat heb ik bij mijn oudere katten nog nooit gehad bij een castratie.

En wanneer je thuis bent, dan gaat hij gewoon weer racen, hoor, wees maar niet bang. Geef het lekkere ding maar een knuffel wanneer je hem gaat halen en Roos ook, ik hoop dat het met een zalfje te verhelpen is.

9. Sterkte met wachten!
    En fijn dat alles goed is gegaan.
    Geef het ventje maar een dikke zoen op z'n neus!

Geef Roos een dikke knuf en ik hoop dat het niets is!!

10. Bij Andor kreeg ik wel pijnstillers mee, maar een kap en krachtvoer niet.

11. Vandaar dat het bij jullie alemaal meer kost want dat kreeg ik in emmeloord allemaal niet!

en sjoukje zodra ie zich weer wat beter voelt verwen hem dan maar lekker met wat zacht voer! Of is dat inmiddels al op?
    Geef hem maar een zacht knuffie van ons!!!

12. Geef hem straks maar een dikke knuf. En succes met Roos!

Groetjes, Janneke.

13. Arme baby Lance
    Helemaal ontmant ........

14. 'k Zie net pas je verhaaltje terwijl ik je net een SMS-je heb gestuurd.... Arm ukkie, het is nog maar een paar maandjes geleden dat ie bij mij geboren werd en we gelijk hebben zitten grinniken om zijn mega-balllen!!! :wink: (Jaja, papa Poon heeft ook niet achteraan gestaan bij het uitdelen, en blijkbaar erft het lekker door!! :p ).

Sanne heeft de inhoud van Eldar's "zakie" op sterk water staan, niks voor op jouw nachtkastje??? Kan ie er toch nog af en toe naar kijken, whoaaaahhhh!!!! :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes, Jolanda
    & met dikke knuf van mij, papa Poon en mama Maxi

15. Ut manneke is thuis, verschrikkelijk verwend door de ass. van de dierenarts :rolleyes:

enne Jo, nee dank je, khoef de ballen van Lance niet op sterk water :shock:
    Trouwens het was priegelwerk voor de da..grin, dus zulke grote ballen heeft hij niet doorgegeven ;) (of ze zijn niet meegegroeit met de rest ;) )

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - ballenbak
  1. Spiritcoon
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    268
  2. EllenLaLau
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    418