Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Crossed Arrows

Discussie in 'Familie' gestart door mainely, 13 jul 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 mainely, 13 jul 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Tien jaar nadat ik verliefd was geworden op een Maine Coon poesje, kwam er dan toch een Maine Coon poesje bij me wonen: Crossed Arrow's Cheyenne. "Crossed arrows" is het teken van indianen voor 'vreedzame bedoelingen', zoiets als een witte vlag, dus. De Iroquis indianen woonden in de staat Maine, en in een van hun talen vond ik een woord voor 'vriend': Akathsi. Dit is mijn eerste Maine Coon - en eigenlijk is rond haar de cattery NIDOBA ontstaan: Abnaki voor 'vriend'. Nou - aan de namen zal het niet liggen!

Ze is nu 7.5 jaar oud. Ouders: The Bentley Pride Penny Lane x Maine's Magic American Gigolo.

Ik heb 10 jaar op haar gewacht - en ook 10 kwartier op haar foto's (dank je wel, Lisa :D), zodat zij het onderwerp kon worden van mijn 1000e post :D.

2. OOO wat een lieverd en van die lieve ogen!

Trouwens gefeliciteerd met je 1000-ste post!

Groetjes Sandra

3. Prachtige dame Riëtte! En een waardige 1000ste post!

Groetjes,
    Monique

4. Graag gedaan Riette.. je weet..voor poezels fotograferen kan je me altijd vragen :wink: en natuurlijk kan je me eigenlijk van alles vragen...

Nog bedankt voor de speeltjes en de cola Light en die geweldige bookmarksdingen.. :D

5. #5 The Haecoon, 13 jul 2005
    OOOOhhhwwww.....wat een mooie....en ikke hou zo van rood....
    Pfff, je 1000ste kon je niet beter besteden....

6. #6 Judith 14, 30 sep 2005
    Ha Riëtte,

Ik zal onze Crossed Arrows Soshone, oftewel Shoney, ook even aan dit onderwerp toevoegen! Ik ben benieuw of er nog meer Crossed Arrows bezitters op dit forum actief zijn!

Tevreden

Lekker in het gras

Met zusje

Groetjes,
    Judith

7. Dit zijn wederom mooie poezels om te zien. Er loopt wel heel veel mooi's rond op deze aardbol.

8. Mooie poezen hoor! Enne gefeliciteerd!!!

9. Ik vond haar al verdacht veel op een van mijn poezen lijken Riette ......en ja hoor Candy is familie van deze prachtige dame :D
    Candy haar opa is Maine's Magic American Gigolo.

Grappig toch elke keer weer "familie" te zien.

Conny

10. hihih ik heb geen crossed arrows, maar wel een zoontje van crossed arrows Dakota :lol:

en een prachtige zoon ook, onze blue silver tabby, en hij blijkt al net zo potent als zn papa

groetjes gabrielle

Deel Deze Pagina