Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Coons en water

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Djinkie, 15 jun 2004.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Toen we osn gingen verdiepen in het fenomeen Coon kwamen we al gauw tot de ontdekking dat ze erg gesteld zijn oop het spelen met water. Bij het lezen van dit bericht dat ik jaja een kat die van water houd??
    En haha niets bleek te kloppen van mijn vooroordeel!! Ik mag het nu dagelijks ondervinden, diversen malen per dag (ik overdrijf niet maar gerust een keer of 5) verschoon ik de waterbak. Jingles roeit er graag in en maakt dan liefst de hele boel kleddernat. Kaz verzameld er allerhande dingetjes in van papiertjes tot zijn speelgoedmuizen aan toe. Laats nog een bon van iets wat we wilden ruilen of een 20,- briefje, het maakt hem allemaal niet uit. We hebben nu voor dergelijke zaken een katveilige plaats gevonden en moeten er echt bij nadenken belangrijke papieren op te ruimen op onze geheime plek :lol:

Maar we hebben er wat op gevonden, ons laminaat werd er ondertussen niet mooier op en tja dan wordt je creatief. We hebben nu een dienblad met opstaande rand geplaatst onder water- en drinkbak, nu kunnen ze roeien tot ze een ons wegen en ons vloertje blijft mooi droog :wink: wie niet sterk is moet slim zijn, nietwaar?

2. hoi ,
    ik herken het .hier doen ze het ook .Ik kan ook meerdere keer per dag het water oppoetsen,gelukkig hebben we tegelvloer.
    nu een vraagje, het dienblad verschuiven ze dat niet mee?

groetjes

3. Nee het schuift niet door de hele keuken zoals ik id. zelf ook had verwacht. Dus een goeie oplossing, al zeg ik het zelf :lol:
    Eens per dag haal ik er een dweiltje over en alles is weer keurig.

4. Onze Chicco gaat gelukkig niet zo ver.
    Eigenlijk doet hij op in de regen lopen na niet veel speciaals met water.
    Onze andere inmiddels overleden kat wel, deze dronk altijd uit de kraan in de badkamer en speelde ook wel een beetje met de waterstraal.

5. Ja grappig he, dat hoor je wel vaker. Of dat ze dan in een bad gaan liggen wat nog een beetje nat is.................. rare beesten :lol:

6. #6 Sjoukje, 16 jun 2004
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Na even zoeken heb ik ook nog wel een foto gevonden waarop je een beetje onduidelijk kunt zien dat Figaro uit de kraan drinkt

7. Wheeeeeheeeee..
    Ik heb geen "echte" coons..
    Die van mij vinden water alleen geschikt om van te drinken ( alleen uit waterbak wel te verstaan :rolleyes: ) Er mee spelen doen ze niet..
    Ze graven wel eerst naast de bak voor dat ze gaan drinken..maffe beesten die coons :? :lol:

isa vind regen wel leuk..gaat ze lekker in zitten ( kunnen lekker buiten in de ren zitten :wink: ) en dan het liefst zeiknat op schoot gaan kroelen..hihihi

maar ik heb wel een htk die GEK is op water..vooral stromend :rolleyes:
    Die rent naar de keuken toe als de kraan aangaat..en ligt in de wasbak in de douche en dan wel even de kraan aan..dan kan meneer liggend drinken.. :rolleyes:

8. #8 guest, 16 jun 2004
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    tot aan de bodem, dus tot aan haar okseltjes hoor :lol: :lol: :lol:

9. mooie foto's.
    Als ik het dan weer droog maak zit fluffy al te wachten tot de waterbak teruggezet wordt.
    dan zit ze te wachten en kijkt je heel onschuldig aan van dat doe ik niet meer ,draai ik me om dan lit het water weer over de grond soms wel 3 keer achter elkaar.
    Gekke poezels hebben we toch he,

10. ik herken dit ook hoor
    hier roeit kane ook al door de hele waterbak heen
    in het begin lag zelfs de hele kamer onder het water
    gelukkig hebben wij hier zijl dus dat is makkelijk opdwijlen
    nu hebben wij een drink fonteintje en dat heeft een kleiner drink oppervlak en heb ik er geen last meer van
    maar de waterbakken van de honden is nog altijd een feest
    als er natuurlijk water in blijft zitten want die word vaak meteen leeg gedronken :lol:

groetjes renate

11. Een en al herkenning. Sky moet altijd na mij de douchecabine in om alles ff goed te inspecteren. En komt er drijfnat weer uit. Gisterenavond zat ze zelfs in het afwassop te graaien. En ja hoor de hele keuken nat! Heeft het personeel weer wat te doen. :?

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Coons water
  1. CoonMaurice
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    555
  2. Mo83
    Reacties:
    22
    Weergaven:
    1.086