Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Coons en visite

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Djinkie, 19 jun 2004.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Hebben jullie dat ook dat als je visite krijgt de katten dat maar reuze interessant vinden en zich gaan uitsloven net als een kind. Gisteren hadden we visite en jahoor Kaz was de hele tijd in de weer met zijn speelgoedmuis, steeds brengen naar de visite en die moesten hem dan weer gooien. Ik kan me nog herinneren dat de HTK-katten bij mijn ouders juist de visite ontvluchten. Maar onze Coons, nee die vinden het maar reuze gezellig. Ze gaan zelfs bij de mensen op schoot slapen en vinden alles best.

En de visite...........................? Die vinden het ook maar wat leuk en het is het onderwerp van gesprek. Ze vinden ze mooi en lief en hebben nog NOOIT zulke katten gezien. Ze willen er alles over weten en wij...............? Wij praten er maar wat graag over, we zijn gewoon het trotse personeel van onze mannetjes :lol:

2. Heel herkenbaar ja, zeker met verjaardagen, dan is het echt lachen, stelletje malloten die katten :lol:
    En ze zijn vooral dol op mijn schoonmoeder die zwaar allergisch is voor katten hihihihihihihi (hoe hou je je schoonmoeder uit de deur :wink: )
    groetjes, Carin

3. Onze coon is ook dol op visite. Laatst heeft hij de makelaar nog uitgebreid lopen versieren. Heel overdreven lopen mauwen en telkens met zijn speeltje aan komen lopen. Die man zo heel droog "weet je wat helpt bij zulke katten.... een spuitje". Ik niet te beroerd eroverheen "nee, dat helpt niet, wij hebben daar een hamer voor liggen". Die man wist niet wat ie hoorde. Bijdehand figuur ;)

4. Die ga ik vast nog wel een keer van je lenen, Calvin! :lol: :lol:

5. lol!!! Ik kom nooit op dat soort opmerkingen als ze er zijn. Later ja, na 5 of 10 minuten of zo. :oops:

6. ja, getraind op bijdehandte kerels. 3 jaar horeca en 7 jaar IT kantoor doet wonderen :D

7. ja, dan heb je dat ook wel nodig om te overleven. :lol:

8. Ik ken dat die opmerkingen heb ik nu ook.. soms vliegen ze er te snel uit...!! :oops:

9. ik wou dat channel dus zo was.zij is dus echt doodsbang voor visite en weet dan niet hoe snel ze onder de kast moet kruipen.het is echt zielig.wand ze past er bijna niet onder,maar perst haar lichaam er wel onder..ik hoop maar dat er ooit een dag komt dat ze minder bang gaat worden.ik kan nooit mijn kat aan iemand laten zien.

10. Gandalf - is altijd het bangste. Zit in een hoekje, of op het balkon bangig te staren ...... En dan, na een half uurtje, komt ze opeens parmantig aanlopen, op de visite af, en snorren en kopjes geven. Ze heeft gewoon wat tijd nodig :| .
    Akathsi zal het allemaal worst wezen, als ze maar met rust gelaten wordt.
    Mystery vindt bezoek wel leuk.
    Qanta vindt bezoek te gek ...... :?
    Allemaal verschillend, en toch ook terug te leiden op (vroege) opvoeding. :D

11. Hier is er maar 1 van de 6 bang
    De rest bespringt de visite waar ze bij staan :)

Ik denk?????? dat het misschien wel scheelt dat ik errug veel aanloop hen
    Met 3 pubers dwarrelt er van alles over de vloer heen

Alleen vandaag zijn er bv al 5 buitenstaanders
    Morgen minstens 4
    Ik heb vaak logees enz

12. Ik heb hier geen bangerikken, wel een paar die gewoon niet komen haha.
    Eigenlijk gedragen ze zich zoals altijd..."niet dus" :rolleyes: ...wel vinden ze het leuk dat er extra schoten zijn om op te zitten.Vooral veel tassen zijn waar je bijna inpast......en waar je dingen uit kan vissen :rolleyes:
    Sommige worden opgepakt die vervolgens niet meer van je af te slaan zijn.
    Ijzig vind ik het worden als er iemand ( schoonmoeder) met haar keurig net gestreken kleding liefst zwart of donkerblauwe terlenka :shock: bedolven word onder het langharig tuig :D en vervolgens als een harenmagneet weer naar huis gaat. :lol: "leedvermaak"
    En dat terwijl ik al een miljoen keer heb gezegt doe wat makkelijks aan :x

Dus eigenschuld dikke bult

Conny

13. Whahaha maar dat is niet aardig hahahaha

14. Niet :rolleyes: tjee zeg.........nou ja is zij ook niet hoor :p :lol:

15. Ik vind het altijd opmerkelijk dat katten een extra zintuig hebben om bij visite de allergische mensen eruit te pikken... Gegarandeerd dat de meeste katten bij de meest allergische persoon komen... Vooral de Ragdolls zijn daar goed in.

16. Conny leed vermaak :lol: :lol: :lol:

En ja ellis mooi is dat hahahaha

Oops ik doe mee aan leed vermaak :oops:

17. Ik vindt het altijd prachtig als mijn tante komt, ze heeft lang dik haar en krullen, en Nazca is er gek op! Het haar bedoel ik dan, om lekker in te trappelen :D

18. Nou, wij hebben geen kids en ook niet overdreven veel visite. Maar toch: onze coons zijn echt dol op visite en absollut niet bang of verlegen!!! Misschien is het meer een combinatie van dingen: karakter, opvoeding/gewenning, maar ook voorbeeldgedrag van andere katten?

Groetjes,
    Monique

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Coons visite
  1. CoonMaurice
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    557
  2. Mo83
    Reacties:
    22