Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

bril

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Sjoukje, 7 apr 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Sera heeft wat nieuws...

Mijn bril vind ze helemaal NIETS..Dus als ze op schoot zit dan hengelt de de hele tijd naar mijn bril, en ik moet zeggen ze wordt er steeds handiger in...

Mijn bril, waar ik zelf ook een bloed hekel aan heb, staat dus met Sera op schoot steeds scheef op mijn neus..Zit vol met kattepootjes en neusjes..
    Zodra ik hem afzet is madam blij en kan ze gewoon op schoot gaan liggen..

Ik moet wel eerlijk zeggen, de dame heeft smaak :rolleyes: :wink:

2. Ik vind een bril bij jou echt niet gek staan hoor

Suzanne

3. Kijk het kan dus beter :laughing6:

Het ding zakt altijd af, dan denk je dan zit ie te los, maar nee acher mijn oren klemt ie..waarschijnlijk is mijn neus te klein, en probleem zo veel, mijn wimpers zijn te lang..die zitten altijd tegen het glas aan..zucht..

Maar ik kan helaas niet tegen lezen...en zonder zie ik net niet genoeg om veilig over straat heen te lopen :rolleyes:

4. Dan moet je eigenlijk zo'n duikersbrilletje nemen met elastiekjes achter je oren :shock:

Is lenzen dan niks voor jou trouwens?

groetjes Suzanne

5. Hahahah, waarschijnlijk..

Zal vragen of ze die ook op sterkte verkopen :rolleyes: :wink:

6. Sportbrillen hebben ook zo'n elastiek toch?
    En ach, anders doe je toch gewoon alles op de tast :D

7. heb ook een bril, maar hier blijven ze er vanaf. Moeten ze ook niet proberen, want iedereen, dus ook de poezels, moeten van mijn bril afblijven :evil:

8. Misschien wil ze wel gewoon aangeven dat ze zelf ook eigenlijk een bril nodig heeft :lol:

9. Ja waarschijnlijk om mee te spelen :rolleyes:

10. Bij mij moeten ze idd ook van mijn bril afblijven.
    Die krengen zijn bij het minste geringste uit fatsoen en kun we weer naar de opticien. En aan schoonmaken ervan heb ik echt een hekel. :evil:

Is er een opticien voor katten dan?
    Misschien leuk voor een foto: zelf een brilletje maken en je kat op de foto zetten.
    Hebben we weer wat lol. :lol:

11. Heel waarschijnlijk!! Heb zelf lenzen, maar 's avonds in bed kijk ik nog wel eens tv met bril... En dat vinden ze toch vreemd!! Dus meteen kattepootjes erop + dat ze hem proberen af te doen.... :D
    't blijven kleine monsters

12. He Sjoukje....en laseren?

Is dat niks voor je? :cyclopsani:

Deel Deze Pagina