Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Bijna enkel in het westen?

Discussie in 'Help! Ik ga naar show!' gestart door Sjoukje, 19 mrt 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Hallo,

Nu ik zo een beetje door de kattenshows aan het lopen was, viel het me op dat ze op een enkeling na eigenlijk allemaal in het westen (randstad e.o.) worden gehouden, een enkeling bijv. in arnhem en dordrecht, maar eigenlijk geen een in Overijssel, Friesland, Groningen of Drente.
    Nou vroeg ik mij af of dit ligt aan waar de rasverenigingen zitten of is dit gewoon willekeurig.

Verder vroeg ik mij af of er eigenlijk ook shows zijn die speciaal voor Maine Coon's zijn of met andere langharigen, of dat het bijna enkel alle rassen is.

Opzich zou het misschien wel mooi zijn als er een keer een show was speciaal voor Maine Coon's en dan dat ook veel komen, maar dit zal waarschijnlijk wel niet echt haalbaar zijn, want hoeveel MaineCoon's doen gemiddeld mee aan een show?

2. Nou, er is (eens per jaar?) een FIFe Show in Groningen en ik ben vorig jaar ook naar een show in Dalfsen geweest. Gorredijk vind ik ook niet bepaad de randstad!

Toegegeven: de meeste shows zijn in de randstad (is ook voor de meesten het makkelijkst te bereiken), maar af en toe...

Groetjes,
    Monique

3. Ik moet zeggen, dat het voor mijzelf als Randstad inwoner best goed uitkomt.

Maar het zou leuk zijn als er wat vaker shows zijn in het noorden, en dan ook van de onafhankelijke verenigingen.

Nederland is toch niet groot dus zo lang hoef je er in principe ook niet over te rijden, ik bedoel het is allemaal wel te doen.

Aan goede locaties (sporthallen e.d.) kan het niet liggen want die vind je daar ook.

Waar het dus aan ligt, ik zou het niet weten.

4. Mundikat heeft al sinds een paar jaar in december haar show in Groningen. Dat is ook geen randstad.

Ze worden wel buiten de randstad gehouden maar idd niet veel.

Groetjes,

5. Zutpen, Arnhem goed te doen toch:))

gr,kim

6. Nou ja ik zou het wel leuker vinden als er wat meer richting Noorden kwam het is nl niet alleen kattenshows hoor maar vrijwel alles is in de randstad. Optredens van bekende artiesten, shows voor katten maar bijvoorbeeld ook voor ratten en honden en ga zo maar door. Van mij mag het wel eens wat dichter bij huis inderdaad.

7. Daarom ga ik dit jaar ook naar Duitsland. Waarschijnlijk Ahaus. Mijn schoonmams houdt voor me bij waar die shows zijn. Ze gaan namelijk emigreren naar Duitsland. Wat inderdaad wel vreemd is bij de NLKV is dat er heel veel van die mensen in het bestuur en zo hier uit Overijssel komen en de shows bijna allemaal in de randstad zijn. Die mensen komen namelijk uit Vroomshoop en Roy kent die naam vast wel :wink: . Dat is mijn geboorteplaats en ik ken die mensen dus wel van gezicht enzo, maar ik ga ze toch es vragen waarom dat zo is.

Groetjes,

Jessica.

ps. Roy, ik ga trouwen in jouw woonplaats.....29 april is de GROTE dag. In het dorset mansion house.

8. Doe maar weer luxe, trouwen in ons oude gemeentehuis
    :wink:
    In ieder geval alvast veel plezier gewenst en maar kijken of je dan nog wel terug wilt naar enschede :p

Laden...

Deel Deze Pagina