Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Bakerstreet

Discussie in 'Familie' gestart door Twistertje, 12 jul 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Bakerstreet Omana Ook el Maud genoemd

Vader: Rockland Harley
    Dit is een hele mooie grote kater en ontzettend lief !!Moeder:Bella Samta Nikita
    Maud is geboren volgens mij 21 januari 2004, maud is een hele slimme tante die je graag volgt door het hele huis. Maud helpt graag met beddenopmaken dit is voor haar het toppunt van de week. Ze maakt er ook altijd een spelletje van!! Lekker in de dekens klimmen!! Maud is gesteriliseerd.
    Maudopdewallen015.jpg

2. channel

dit is channel van de zelfde fokker

de mammie is van bakerstreet
    de pappie is van rockland

vader is Dakoto van Madago
    moeder is bella samta Nikita

3. Re: channel

Hey!
    Dat is grappig, het lijkt erop dat onze uit hetzelfde nest komt. Maar kan het ook verkeerd hebben! :D

Vader: Dakota van Madango
    Moeder: Ch. Bakerstreet's Belle

4. Hoi Paff,

Bella Samta Nikita en Bakerstreet's Belle zijn 2 verschillende poezen hoor. :D

5. Re: channel

hoi zie topic familie Rockland!! Dakota is namelijk van cattery Rockland ;)

6. bellepic3.jpg
    nikita.jpg
    Mamma Belle lijkt er in de verste verte niet op Nikita :|

7. #7 Paff, 22 sep 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Bakerstreet's Rachel

Bij deze een paar foto's van Rachel!!

Groetjes!!

8. Wauw! Een tweelingzus! Mijn moeder heeft ook een dochter van Bakerstreet's Belle, maar wel een andere vader. Ik zal een keer een foto plaatsen, maar ze lijken erg veel op elkaar.

9. ze lijkt wel enorm op het poesje dat ik in de eerste instantie wou ophalen..ze is echt moooooooi

10. Ik dacht dat Bakerstreet's Belle haar moeder was toch???
    Mijn moeder haar Jasmijntje heeft dezelfde moeder en is ook van Bakerstreet.
    We zullen het wel horen van Paff...

11. Misschien komt het omdat ik donker haar hebt.. (zwart zelfs!!) :D

Maaruh, volgens haar stamboom komt ze van de Bakerstreet cattery af...

Begin het een beetje vreemd te vinden allemaal... :?

12. Ik heb een gedeelte van dit topic verplaatst naar ziektes en gezondheid ;) Graag het gesprek m.b.t. gezondheid daar voortzetten.

13. Heel goed!
    wilde de moderators al vragen om dit te doen!! :D

14. Het is niet zo vreemd als je denkt waarschijnlijk. Als ik me goed herinner is het een familiesamenwerking van 3 catteries: Rockland, Bakerstreet en Habitats Beau. Rockland is van de vader van het gezin, zijn dochter heeft Bakerstreet en zoon heeft Habitats Beau.

15. Inderdaad. Dat is waar...

16. Dit is Bakerstreet's Jasmijn, blauw/creme met wit, geboren op 06-01-2003.

Vader: Bella Samta Diablo
    Moeder: Ch. Bakerstreet's Belle

Jasmijn was een cadeautje voor mijn moeder, zij wou al erg lang een maine coon hebben. Toen mijn broer en ik stiekum naar Jasmijntje gingen kijken toen ze 8,5 week oud was waren we gelijk verkocht. Met 13 weken hebben we haar opgehaald en mijn moeder onwijs verrast. We waren al een heel eind op weg met Jasmijn haar kampioenstitel, we moesten nog één puntje, maar ze kreeg een ernstige baarmoederontsteking. Na haar sterilisatie zijn we niet meer naar een show gegaan.
    Het is geen knuffelkont, maar wel ontzettend lief voor kinderen, honden, andere katten en... ons.

IMG_1191Small.jpg
    IMG_1133Small.jpg

17. Twee keer posten is iets te veel van het goede, dus even eentje weggehaald...

18. schoonheid :love5:

19. Ik moet zeggen dat Rachel qua bouw heel erg op Jasmijn lijkt... Wel leuke foto's moet ik zeggen :D

Deel Deze Pagina