Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Avenga 12-4-2004/17-3-2005

Discussie in 'Memoriam' gestart door Marinda, 14 apr 2005.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Wij hebben sinds kort ascheid moeten nemen van onze 11 maanden oude Coon
    Ze was ons droom poesje helemaal rood helemaal en schitterend om te zien onze dondersteen van de ene op de andere dag ging het mis en toen liep alles in een sneltrein vaart Avenga had Fip en de ziekte verliep zo snel dat binnen 4 dagen we haar hebben moeten laten inslapen... :cry: Het ging eigenlijk zo snel dat we niet wisten wat ons overkwam behalve dat we niet wilde dat ze pijn zou hebben. Misschien wel goed zodat we ook niet hebben kunnen denken doen we er wel goed aan wat moet ik nou doen enz..We hebben haar naar Utrecht gebracht voor autopsie en ze bleek ook nog eens HCM te hebben we hebben er veel verdriet van haar kwijt te zijn maar ook een goed gevoel dat we er goed aan gedaan hebben en haar niet hebben laten lijden... :? en ik ben blij dat we autopsie hebben laten verrichten zodat we precies wisten wat er aan de hand was..... :cry:

Jammer dat haar nest broertje Twister ons eigenlijk net te laat gevonden heeft maar aan de andere kant help ze hem misschien nu en andere door bij te dragen in onderzoek naar FIP en haar broertje door misschien op tijd de HCM test te hebben...

Groetjes Marinda en al onze Coons

2. Tjeemig Marinda! Wat triest...

Heel veel sterkte met het verwerken van dit alles en ik duim voor je dat haar broertje dit alles bespaard blijft...

Groetjes,
    Monique

3. Marinda
    Nogmaals heel veel sterkte met met dit verlies!!!! :cry:

Maar samen staan we sterk 8)

4. Heel veel sterkte gewenst!

5. Tja, het kan idd ook heel snel gaan.
    Dat heb ik met Misha gezien. Hij was niet lekker dus ik naar de da.
    Hij wordt gelijk mee naar achteren genomen en de da komt terug zonder hem.
    Hij had dus ook FIP.
    Hij moet blijven en is op sterven na dood.
    Wat er dan door je heen gaat, is niet te beschrijven.
    En dan? Binnen 5 dagen had ik hem verloren en idd geen tijd gehad om na te denken wat de juiste beslissing was. De natuur is bij mij zijn gang gegaan en Misha is zelf heengegaan. Achteraf was ik daar blij om, want dat ik de beslissing moest nemen hem in te laten slapen, vond ik verschrikkelijk. Hij was nog maar 18 weken en dan hoop je dat hij jong en sterk genoeg is om er bovenop te komen.

Ik weet dus hoe het voelt en leef met je mee.
    Heel veel sterkte hoor.

6. Heel veel sterkte met dit verlies. Een broertje van mijn Nimmy (nu ruim 5 maanden) is onlangs ook aan vip overleden.

Marjan

7. Jeetje ik word helemaal verdrietig. Wat een ellendige ziekte zeg, zo snel en zo plotseling je kat verliezen . . . . . . ik hoop echt dat jullie dit nooit meer mee hoeven te maken.

8. Wat een hoop ellende zeg!Al die veel te jonge poesjes die aan die vreselijke ziekte dood gaan.Heel triest allemaal :cry:

9. Heel veel sterkte met het verlies van Avenga....

10. Hartelijk dank allemaal voor jullie mede leven het is altijd fijn als er mensen met je mee leven en aan je denken met dit soort trieste dingen.... :(
    Een ieder die de Fokker wil weten of de ouders van Avenga kan mij altijd prive mailen.. :!:

11. He Marin je weet het he.............. i'll be there when you need me!! Anytime :wink:

Knap dat je het hier geplaatst hebt!

12. Heel veel sterkte....

Groetjes, Janneke.

13. Jeetje ik word hier heel stil van...al dat verdriet in zo'n korte tijd hier op het forum...
    Sterkte hoor met dit verlies van jullie Avenga....

14. :cry: :cry: ik zit met tranen in mijn ogen.. Zo jong :(

sterkte met dit verlies...

15. #15 Marinda, 13 mei 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Foto en afscheid van onze Vengie

AvengaRainbow01.jpg

16. Heel veel sterkte dat is niet niets zo jong nog.

17. Mooi gedicht trouwens.

18. Oh, wat ontzettend triest... Heel veel sterkte met dit grote verlies en gemis van zo'n mooie lieve meid!!

Jolanda

19. Wat mooi!!

20. Nou marinda, je hebt me aan het huilen gemaakt!!!
    Ik kreeg echt de tranen van in mijn ogen !!!

Hier een dikke knuf van mijn schat !!

21. Mooi afscheid heb je gemaakt voor je meisje....

22. Heel roerend Marinda...
    Nogmaals sterkte ermee...

Groetjes,
    Monique

23. Heel veel sterkte!

24. Allemaal heel heel erg bedankt voor jullie medeleven het neemt de pijn niet weg maar verzacht het toch.... :) :) :)

25. Prachtig gedicht Marinda. Kreeg kippevel bij het lezen ervan. Heel veel sterkte met het verlies van je veels te jonge meisje! :(

26. Vengie was veel te jong. We kregen geen kans meer om haar te bewonderen iets wat we erg jammer vinden!!

Toch wil ik je erg bedanken dat je me hebt gehopen ondanks je eigen verlies van vengie. En met je lieve ventje tippy gaat het ook niet helemaal lekker en toch heb je me geweldig geholpen. Vandaar een gedichtje aan jouw omdat je gewoon fantastische bent.

Als mensen met je meegaan
    op een onbegaanbare weg
    met je struikelen over
    de hobbels en kuilen
    neemt dat de blauwe
    plekken niet weg
    Maar het verzacht wel
    de pijn van het vallen.

27. Hee, ik lees het nu net even wat erg!
    Die mooi rode dame!
    Ik zie haar nog zo mooi languit op tafel liggen bij je!
    Ik weet wat het is een kat te verliezen aan FIP en ook ik hoop het nooit meer mee te maken!
    Heel veel sterkte Marinda! Ik leef met je mee.

Deel Deze Pagina