Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

60 nestjes ...

Discussie in 'Informatie' gestart door mainely, 4 feb 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. OK, kittentekoop - had een tijdje terug 50 nestjes ...
    Maar OK, ik had voor mijn twee wondertjes nog weinig aanvragen gehad, dus er ook een advertentie gezet. Kijk net even naar het bezoek op mijn site, meestal zo'n 15-20 per dag: staat op 48. Ik schrik me half lam, en ga kijken waar ze allemaal vandaan komen. Jawel hoor, *46* via kittentekoop - waar nu zelf *60* nestjes staan!!!
    Dat de Maine Coon zo populair was, nee, dat is een verrassing voor mij.

2. Ja, zo populair is de Coon.
    Het is dan ook een geweldig super waanzinnig leuk ras!!!!

3. Ja,maar het houdt toch ook risico's in .Als je ziet dat er in sommige kleine dorpen 4 a 5 fokkers zitten en zo.Wordt het dan niet al gauw zoals met de dalmatierhond in de tijden van 101 dalmatiers??
    Ik hou toch een beetje mijn hart vast hoor voor deze gang van zaken.

4. ja en dan begin ik ook nog eens een Cattery... Gelukkig zitten er niet veel in het Oosten, wat ik nu weet...

Ik woon wel aan de grens van duitsland, mischien ook wel handig.

5. Ook in Duitsland zitten heel heel heel veel cattery's!!
    Misschien, verhoudingsgewijs nog wel meer dan in Nederland.

6. Ik woon dus in zo'n stad. We zitten hier mijn zijn vijven. En hebben er totaal geen problemen mee. Sterker nog we kunnen allemaal goed met elkaar opschieten. Heeft de een aanvraag voor bijv. rood maar heeft het niet en een van de andere wel dan wordt er doorgestuurd bijvoorbeeld. Daarnaast is er altijd voldoende hulp bij de hand en heb je per ongeluk eens iets niet dan heeft een van de andere het wel. Nee, wij hebben geen alst van elkar.

Groetjes, Janneke.

Deel Deze Pagina