Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

NL FIFE 1ste Paasdag Arnhem 27 maart 2005

Discussie in 'Showuitslagen' gestart door Sjoukje, 27 mrt 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. zaterdag de katten gewassen die meegingen vandaag, en verder alle spullen klaar gezet.
    Een paar mensen aan de foon gehad en even herinnerd dat de klok 1 uur vooruit ging ;) En er zelf gelukkig ook aangedacht :wink:

En dan gaat de wekker....arghhh..veels te vroeg ;)
    Snel gedouched ( en dat op 1,5 uur slapen :rolleyes: ) en een kopje thee gedronken en de juiste katten, Sera en Seagal, in de mandjes gedaan. En ik ben naar Inge gebracht (heb zelf tot grote ergenis van mijn hubbie nog geen rijbewijs :? ) Katten en spullen overgezet en op naar Arnhem.

Komen we bij de vetinairekeuring heeft Seagal zich helemaal ondergekwijld..zucht..Daarna de kooikaarten opgehaald.

Tijd om de carre op te zoeken en de kooien, en de kooien inrichten ;) Katten er in gezet. Sera grote ogen alles bekijken, voor haar eerste show deed ze het best goed ;) Seagal, al 3 dagen sjaggie thuis, was ook niet echt op zijn "paasbest" :rolleyes:
    Daarna kijken wie de keurmeesters waren en hoe de indelingen waren. En heel belangrijk, theeleuten met Natas, Inge en andere bekenden;)

en toen was het wachten, en nog eens wachten tot dat de keurmeesters kwamen, volgens mij waren er een paar vergeten dat de klok 1 uur vooruit was gegaan.. De keuring begon 1 uur later.
    Seagal mocht als 1 van de eerste gekeurd worden voor de veteranenklasse in groep 2. Hij had 1 tegenstander, was zelf nog niet helemaal tip top in orden omdat zich had ondergekwijld en dat koste hem ook de 1ste plaats. Dus hij is in de veteranenklasse 2de geworden ;)

Sandra en Ellis gepest met de kittens :lol: , wat een dotjes zijn dat zeg..jeetje ben helemaal als een blok gevallen voor Rosemary hahahaha.

Daarna begonnen de zilvers met wit klasse, alleen deze keurmeester gooide alles doorelkaar..zucht. Seagal, met dank aan Inge, helemaal opgepoest, en zag opeens dat Seagal moest komen..Daar nog zeker 1 kwartier gewacht voordat hij gekeurd mocht worden. Helaas had meneer het toen gehad. En de keurmeester vond hem mooi, maar helaas erg inzichzelf gekeerd, En moet ook gezegd worden de tegenstander was ook echt een plaatje van een kastraat kater ;) U2 heeft hij gekregen.

Na dat ik Seagal had terug gebracht kwamen Danielle en Michiel langs gezellig staan kletsen ;) en ondertussen de nummers die moesten komen bij de keurmeester in de gaten gehouden ;)

En ja hoor, Sera mocht komen, en 1 van de kittens van Ellis ( terwijl er 4 in totaal in dezelfde klasse zaten :? ) Nou daar hebben we nog heel lang staan wachten voordat Sera op de keurtafel moest. En madam vond het veel leuker om van de tafel te springen en daar rond te neuzen dat die hele keurmeester en zijn verenstokje :? , hoezo eigenwijs..hahaha

Voor Ellis Rosemary mogen voorbrengen, dus ik stond voor de 3de keer bij dezelfde keurmeester..hahaha
    En omdat er handen te kort kwamen bij Ellis en de crew ;) heb ik Rosemary helemaal voorgebracht en heeft Inge Sera voorgebracht bij de puntendeling ;)

Sera is van de 8 kittens 7de geworden, en ik moet er wederom weer bij zeggen dat ze van hele mooie tegenstanders heeft mogen verliesen ;)

Verder hebben we ook nog Liesje gezien en gesproken, leuk om een gezicht achter de naam te zien ;)

En wonder bovenwonder op het podium gestaan, wel niet met een van mijn eigen katten, maar met Rosemary en de rest van het nest die door Ellis, Daniel en Sandra werden gedragen ;)
    Heb een hele leuke dag gehad maar ben helemaal op, gelukkig kan ik morgen lekker uitslapen :lol:

Enne de hoffotograaf was er ook, Michiel wanneer komen de foto's, ben heel erg benieuwd ;)

2. gefeliciteerd!!
    ik ga morgen naar arnhem wie weet koemen we elkaar nog tegen!!

3. #3 daanbro, 28 mrt 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Omdat er foto's gemaakt zijn met de verkeerde instellingen, zijn ze niet echt mooi geworden en zijn we nog bezig met het bijwerken van de foto's. Hier alvast een eerste impressie:

Inge met Thoth

Sjoukje met Sera

Sandra met Jasmine

4. Wat is Thoth een prachtige Coon!! Echt super!! Met natuurlijk een trotse eigenaar!

En dat smoeltje van Jasmine... :lol:

5. Jeetje wat is Thoth al groot zeg. En ja dat hoofie van Jasmine, heerlijk bijdehand. :D

6. hahaha, ik zie al dat ik met mijn goede kant op de foto sta..hahahah

Enne dat koppie van Jasmine..super!!

En Toth, ach ja tis een heerlijk beest ;)

7. ahum tja wat zal ik zeggen ze staat er als volleerd model op alleen de baas mag de volgende keer wel lachen op de foto hihihih.

Toth is ook prachtig inderdaad en erg grooootttttt.

En die Sera toch das ook een lieffie. :mrgreen:

8. Trouwens het was ook niet makkelijk om foto's te maken want er liep steeds wel iemand door of we moesten stoeledans doen.

9. erg mooi Toth!! heeft inge ook nog wat gewonnen dat was ik namelijk nog vergeten te vragen??? toen we op de show waren.

10. Ik vind de foto's best goed gelukt.

Thoth staat er idd erg mooi op.

Mijn show uitslagen komen eraan.

Groetjes,

11. Gaaf die foto's!
    En ja wat een joekel is Toth !!! :thumbright:

Greetz,
    Marleen

12. Dank je, dank je :D

Maar ehhh... Volgende week kan je hem in levende lijfe bewonderen op de kittenmiddag :D

Dan kletsen wij ook ff weer gezellig bij. Goed?

Groetjes,

13. Ja Eddy zei ook dat is een enorm grote Coon. :D

14. Hee leuk, gezellig!
    Ben erg benieuwd naar zondag :D

Groetjes,
    Marleen

15. he inge !! nu ik de foto´s beter bekijk herken ik je ineens!!
    ik heb gisteren nog met je vriend staan praten later kwam jij er ook nog bij!! We hedden het toen over het wassen van de katerstaart!!
    Als we nu allerbij de button hadden gedragen hadden we elkaar misschien eerder herkend :oops:

16. Ehmm :oops: :oops: Ik heb geen button :oops: :oops:

:lol: :lol:

Groetjes

17. ja maar ik wel :oops:

18. Ik had hem zelfs op! maar zag geen mens die hem wel op had en :) heb hem dus weer afgedaan

groetjes Suzanne

19. Ik had de mijn op de kooi bevestigd..
    En een heleboel mensen wilde hem steeds meenemen...maar ja, hij zat vast :twisted: :twisted:

20. Ik zat dus naast Suzanne, met haar opgespelde badge, ik had mijn (winnars!!!)badge bij me, maar durfde hem niet op te doen :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Uiteindelijk heeft die arme Suzanne die van haar ook maar afgedaan...

Pffff!

Ben wel benieuwd: wie gaat er naar de kittenmiddag en wie loopt daar met opgespelde badge????

groetjes,
    Monique

21. Ik doe hem weer op hoor :)
    Groetjes Suzanne

22. Haha, ja jij wel! Nou, ik ben echt een heeeeeeel verlegen meisje, dus ik beloof niets!!! Pas als ik minimaal 5 anderen zie, durf ik ook (misschien :oops: )

groetjes,
    Monique

23. Jahaaaaa, nog 1 erbij... ik doe 'em ook op hoor! :lol: :lol: :lol:

Groetjes,
    Marleen

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - 1ste Paasdag Arnhem
  1. Conny
    Reacties:
    48
    Weergaven:
    639