Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Verzekeren?

Hier kun je van mening wisselen over het nut/noodzaak van een verzekering en de ervaring met een verzekering voor je Maine Coon.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Sticky Topics
  2. Sjoukje

Tip zorgplan voor je huisdier via de Dierenarts

Ik krijg al 10% op bijna alles.. als cattery korting. Moet wel zeggen dat ik toen ik bij deze praktijk kwam de eerste was die korting vroeg :D Dus het is niet standaard hier..
    Ik krijg al 10% op bijna alles.. als cattery korting. Moet wel zeggen dat ik toen ik bij deze praktijk kwam de eerste was die korting vroeg :D Dus het is niet standaard hier..
    Sjoukje, 15 jan 2017 om 21:39 - Totaal Likes: 4
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    438
  3. Axel

Sticky Huisdier verzekeren

Het is nu mogelijk om de Links een 'rating' / beoordeling te geven (die sterretjes). Op het forum kun je zelf je ervaring kwijt (zoals Paasnini al heeft gedaan). Krijgen we een beetje beeld bij de...
    Het is nu mogelijk om de Links een 'rating' / beoordeling te geven (die sterretjes). Op het forum kun je zelf je ervaring kwijt (zoals Paasnini al heeft gedaan). Krijgen we een beetje beeld bij de ervaringen van mensen :P
    Het is nu mogelijk om de Links een 'rating' / beoordeling te geven (die sterretjes). Op het forum kun je zelf je ervaring kwijt (zoals Paasnini al heeft gedaan). Krijgen we een beetje beeld bij de ervaringen van mensen :P
    Het is nu mogelijk om de Links een 'rating' / beoordeling te geven (die sterretjes). Op het forum kun je zelf je ervaring kwijt (zoals Paasnini al heeft gedaan). Krijgen we een beetje beeld bij de...
    Axel, 27 mrt 2015 om 13:30 - Totaal Likes: 23
    Reacties:
    23
    Weergaven:
    1.304
  4. Normale Topics
  5. Axel

Verzekeren Proteq Dier & Zorg

Ik heb altijd bij dier en proteq gelopen, na het overlijden van onze Golden ( hij had epilepsie) hebben we de verzekering stopgezet. Alle dieren hebben hier een financiele pot voor calamiteiten....
    Ik heb altijd bij dier en proteq gelopen, na het overlijden van onze Golden ( hij had epilepsie) hebben we de verzekering stopgezet. Alle dieren hebben hier een financiele pot voor calamiteiten. Uiteindelijk in verhouding ben je in het jaar meer geld kwijt aan de premie die je kwijt bent, dan...
    Ik heb altijd bij dier en proteq gelopen, na het overlijden van onze Golden ( hij had epilepsie) hebben we de verzekering stopgezet. Alle dieren hebben hier een financiele pot voor calamiteiten. Uiteindelijk in verhouding ben je in het jaar meer...
    Ik heb altijd bij dier en proteq gelopen, na het overlijden van onze Golden ( hij had epilepsie) hebben we de verzekering stopgezet. Alle dieren hebben hier een financiele pot voor calamiteiten....
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    246
  6. Axel

Verzekeren Pico Bello Dierenverzekering

Zou ik afraden, lees vooral de ervaringen. Is bekend bij Kassa en Radar.
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    219
  7. Axel

Verzekeren Kruitvat

Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Kruitvat Huisdierverzekering Sluit direct online je huisdierverzekering af. In het Link overzicht kun je deze URL een beoordeling geven.
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Kruitvat Huisdierverzekering Sluit direct online je huisdierverzekering af. In het Link overzicht kun je deze URL een beoordeling geven.
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    190
  8. Axel

Verzekeren HEMA

Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: HEMA HEMA verzekering is goed, goedkoop en via internet goed inzichtelijk. Verzekering wijzigen is eenvoudig en het afhandelen van schades is goed...
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: HEMA HEMA verzekering is goed, goedkoop en via internet goed inzichtelijk. Verzekering wijzigen is eenvoudig en het afhandelen van schades is goed geregeld. In het Link overzicht kun je deze URL een beoordeling geven.
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: HEMA HEMA verzekering is goed, goedkoop en via internet goed inzichtelijk. Verzekering wijzigen is eenvoudig en het afhandelen van schades is goed geregeld. In het Link overzicht kun je deze URL een...
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: HEMA HEMA verzekering is goed, goedkoop en via internet goed inzichtelijk. Verzekering wijzigen is eenvoudig en het afhandelen van schades is goed...
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    182
  9. Axel

Verzekeren Verzekeruzelf.nl

Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Verzekeruzelf.nl Dierenverzekeringen van Verzekeruzelf.nl Welk huisdier wilt u verzekeren? Benieuwd welke dieren u kunt verzekeren bij Verzekeruzelf.nl?...
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Verzekeruzelf.nl Dierenverzekeringen van Verzekeruzelf.nl Welk huisdier wilt u verzekeren? Benieuwd welke dieren u kunt verzekeren bij Verzekeruzelf.nl? Bekijk dan dit handige overzicht. In het Link overzicht kun je deze URL een beoordeling geven.
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Verzekeruzelf.nl Dierenverzekeringen van Verzekeruzelf.nl Welk huisdier wilt u verzekeren? Benieuwd welke dieren u kunt verzekeren bij Verzekeruzelf.nl? Bekijk dan dit handige overzicht. In het Link...
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Verzekeruzelf.nl Dierenverzekeringen van Verzekeruzelf.nl Welk huisdier wilt u verzekeren? Benieuwd welke dieren u kunt verzekeren bij Verzekeruzelf.nl?...
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    146
  10. Axel

Verzekeren InShared

Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: InShared Dierenverzekering. Ook uw hond of kat is in goede handen bij InShared. Met onze goedkope Dierenverzekering, bent u verzekerd voor ongelukken met...
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: InShared Dierenverzekering. Ook uw hond of kat is in goede handen bij InShared. Met onze goedkope Dierenverzekering, bent u verzekerd voor ongelukken met uw trouwe viervoeter. Aanvullend is er Huisdier & zorg. En bent u extra voorzichtig met uw...
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: InShared Dierenverzekering. Ook uw hond of kat is in goede handen bij InShared. Met onze goedkope Dierenverzekering, bent u verzekerd voor ongelukken met uw trouwe viervoeter. Aanvullend is er Huisdier...
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: InShared Dierenverzekering. Ook uw hond of kat is in goede handen bij InShared. Met onze goedkope Dierenverzekering, bent u verzekerd voor ongelukken met...
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    157
  11. Axel

Verzekeren Petplan

Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Petplan Onze dierenverzekeringen voor uw huisdier. Petplan biedt een hondenverzekering, kattenverzekering, konijnenverzekering en een...
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Petplan Onze dierenverzekeringen voor uw huisdier. Petplan biedt een hondenverzekering, kattenverzekering, konijnenverzekering en een papegaaienverzekering. In het Link overzicht kun je deze URL een beoordeling geven.
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Petplan Onze dierenverzekeringen voor uw huisdier. Petplan biedt een hondenverzekering, kattenverzekering, konijnenverzekering en een papegaaienverzekering. In het Link overzicht kun je deze URL een...
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Petplan Onze dierenverzekeringen voor uw huisdier. Petplan biedt een hondenverzekering, kattenverzekering, konijnenverzekering en een...
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    167
  12. Axel

Verzekeren Ohra

Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Ohra Huisdierenverzekering van OHRA Natuurlijk wilt u zo goed mogelijk voor uw hond of kat zorgen. Ook bij ziekte of na een ongeluk. Met een honden - of...
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Ohra Huisdierenverzekering van OHRA Natuurlijk wilt u zo goed mogelijk voor uw hond of kat zorgen. Ook bij ziekte of na een ongeluk. Met een honden - of kattenverzekering komt u niet voor hoge medische kosten te staan. In het Link overzicht kun je deze...
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Ohra Huisdierenverzekering van OHRA Natuurlijk wilt u zo goed mogelijk voor uw hond of kat zorgen. Ook bij ziekte of na een ongeluk. Met een honden - of kattenverzekering komt u niet voor hoge medische...
    Axel heeft een nieuwe Link opgegeven: Ohra Huisdierenverzekering van OHRA Natuurlijk wilt u zo goed mogelijk voor uw hond of kat zorgen. Ook bij ziekte of na een ongeluk. Met een honden - of...
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    162
  13. Jolanda_cp

In dubio: wel/geen verzekering afsluiten?

Ikzelf heb me er nooit echt in verdiept maar als ik een verzekering afsluit moet dat in duitlsand gebeurenik woon aan de grens en ga naar een duitse DA omdat hun daar beter zijn naar mijn mening...
    Ikzelf heb me er nooit echt in verdiept maar als ik een verzekering afsluit moet dat in duitlsand gebeurenik woon aan de grens en ga naar een duitse DA omdat hun daar beter zijn naar mijn mening vriendelijk en minder duur maar wel even goed :) kan soms de helft schelen Maar heb wel gehoord...
    Ikzelf heb me er nooit echt in verdiept maar als ik een verzekering afsluit moet dat in duitlsand gebeurenik woon aan de grens en ga naar een duitse DA omdat hun daar beter zijn naar mijn mening vriendelijk en minder duur maar wel even goed :)...
    Ikzelf heb me er nooit echt in verdiept maar als ik een verzekering afsluit moet dat in duitlsand gebeurenik woon aan de grens en ga naar een duitse DA omdat hun daar beter zijn naar mijn mening...
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    1.113
  14. missie

He verdorie

Gelukkig gaat het bij ons meestal goed met de verzekeringen. Zowel ohra 2x als proteq 2x Wel vind ik proteq net wat sneller en beter met het afhandelen van vragen. Ik ben altijd beetje pechvogel...
    Gelukkig gaat het bij ons meestal goed met de verzekeringen. Zowel ohra 2x als proteq 2x Wel vind ik proteq net wat sneller en beter met het afhandelen van vragen. Ik ben altijd beetje pechvogel mbt de da bezoeken met mijn katten en heb tnt bijna alles vergoed gekregen mbt consulten,...
    Gelukkig gaat het bij ons meestal goed met de verzekeringen. Zowel ohra 2x als proteq 2x Wel vind ik proteq net wat sneller en beter met het afhandelen van vragen. Ik ben altijd beetje pechvogel mbt de da bezoeken met mijn katten en heb tnt...
    Gelukkig gaat het bij ons meestal goed met de verzekeringen. Zowel ohra 2x als proteq 2x Wel vind ik proteq net wat sneller en beter met het afhandelen van vragen. Ik ben altijd beetje pechvogel...
    Reacties:
    24
    Weergaven:
    1.146
  15. Sjalot

Vanavond in Kassa: dierenverzekeringen

Het kwam op mij ook over dat ze niks had gelezen. Wel vond ik de presentatrice heel aanvallend richting de verzekeraar die netjes uitleg wilde geven waarom maar 50% van de kosten vergoed werden.
    Het kwam op mij ook over dat ze niks had gelezen. Wel vond ik de presentatrice heel aanvallend richting de verzekeraar die netjes uitleg wilde geven waarom maar 50% van de kosten vergoed werden.
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    736
  16. Sjoukje

dierenverzekeringsvergelijkingssite

Ik vind de intentie van de site overigens prima Ik heb 5 van mijn 6 katten verzekerd, 4 bij Petplan en de laatste bij Ohra. Ik hoop dat de voorwaarden van Ohra niet zo idioot gaan wijzigen de...
    Ik vind de intentie van de site overigens prima Ik heb 5 van mijn 6 katten verzekerd, 4 bij Petplan en de laatste bij Ohra. Ik hoop dat de voorwaarden van Ohra niet zo idioot gaan wijzigen de komende jaren zoals Bij Petplan. Ik was in het begin heel tevreden over Petplan maar na alle wijzigingen...
    Ik vind de intentie van de site overigens prima Ik heb 5 van mijn 6 katten verzekerd, 4 bij Petplan en de laatste bij Ohra. Ik hoop dat de voorwaarden van Ohra niet zo idioot gaan wijzigen de komende jaren zoals Bij Petplan. Ik was in het begin...
    Ik vind de intentie van de site overigens prima Ik heb 5 van mijn 6 katten verzekerd, 4 bij Petplan en de laatste bij Ohra. Ik hoop dat de voorwaarden van Ohra niet zo idioot gaan wijzigen de...
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    933
  17. Sjalot

Wie zit er ook bij Proteq Dier&Zorg? (update bericht 22)

RE: Wie zit er ook bij Proteq Dier&Zorg? Het is een rekening van dierenkliniek in belgie en daar moet je contant betalen die sturen zelf niks op.
    RE: Wie zit er ook bij Proteq Dier&Zorg? Het is een rekening van dierenkliniek in belgie en daar moet je contant betalen die sturen zelf niks op.
    Reacties:
    44
    Weergaven:
    2.414
  18. Blezior

Katten verzekering

Ja heb ik ook en het gebit pakket:D
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    840
  19. maintje

Petplan wil wel eeeerrrrgggg graag dat we blijven

Hmmm, dus voor mij de taak om de polissen nog beter door te spitten. Dacht het al wel aardig door te hebben, maar dit zijn vervelende verassingen. Bedankt voor je antwoord! Je hebt me goed geholpen!!
    Hmmm, dus voor mij de taak om de polissen nog beter door te spitten. Dacht het al wel aardig door te hebben, maar dit zijn vervelende verassingen. Bedankt voor je antwoord! Je hebt me goed geholpen!!
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    1.311
  20. maintje

hema huisdieren verzekering?

Bedankt boor je ervaring met deze verzekering! Fijn dat tot nu toe alles is uitgekeerd.
    Bedankt boor je ervaring met deze verzekering! Fijn dat tot nu toe alles is uitgekeerd.
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    1.521
  21. Natascha

Petplan wijzigt voorwaarden en vergoedingen

ik ben met alledrie bij Hema, ik heb nog niets ingediend dus daar heb ik nog geen ervaring mee. bij Hema is het wel zo dat je de declaraties per half jaar in moet sturen. even een reminder in je...
    ik ben met alledrie bij Hema, ik heb nog niets ingediend dus daar heb ik nog geen ervaring mee. bij Hema is het wel zo dat je de declaraties per half jaar in moet sturen. even een reminder in je agenda zetten dus. En ieder half jaar kost je 35 euro eigen risico. Ik heb één rekening liggen van...
    ik ben met alledrie bij Hema, ik heb nog niets ingediend dus daar heb ik nog geen ervaring mee. bij Hema is het wel zo dat je de declaraties per half jaar in moet sturen. even een reminder in je agenda zetten dus. En ieder half jaar kost je 35...
    ik ben met alledrie bij Hema, ik heb nog niets ingediend dus daar heb ik nog geen ervaring mee. bij Hema is het wel zo dat je de declaraties per half jaar in moet sturen. even een reminder in je...
    Reacties:
    95
    Weergaven:
    5.268
  22. Marjo

To Insure ... or Not to Insure: mijn ervaringen met PetPlan

Ik ga wel voor een diagnose en het hangt verder van de diagnose en verwachte levenskansen af wat we verder doen. Als ik terugdenk aan ons geval destijds hadden we nooit verder moeten gaan dan de...
    Ik ga wel voor een diagnose en het hangt verder van de diagnose en verwachte levenskansen af wat we verder doen. Als ik terugdenk aan ons geval destijds hadden we nooit verder moeten gaan dan de diagnose. Ze hebben ons destijds een veel te rooskleurig beeld geschapen over de...
    Ik ga wel voor een diagnose en het hangt verder van de diagnose en verwachte levenskansen af wat we verder doen. Als ik terugdenk aan ons geval destijds hadden we nooit verder moeten gaan dan de diagnose. Ze hebben ons destijds een veel te...
    Ik ga wel voor een diagnose en het hangt verder van de diagnose en verwachte levenskansen af wat we verder doen. Als ik terugdenk aan ons geval destijds hadden we nooit verder moeten gaan dan de...
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    1.037
  23. Jenny

Verzekering afsluiten of niet?

Kiekeboe! Mijn mannen zijn niet verzekerd... Heb er wel aan zitten denken maar ze hebben nooit iets.. Ik hoorde laatst een reclame op de radio, dat je korting krijgt als je je diertjes royal canin...
    Kiekeboe! Mijn mannen zijn niet verzekerd... Heb er wel aan zitten denken maar ze hebben nooit iets.. Ik hoorde laatst een reclame op de radio, dat je korting krijgt als je je diertjes royal canin voer geeft. De site was geloof ik gezondheidverzekert.nl Misschien een tip om ff te gluren op de...
    Kiekeboe! Mijn mannen zijn niet verzekerd... Heb er wel aan zitten denken maar ze hebben nooit iets.. Ik hoorde laatst een reclame op de radio, dat je korting krijgt als je je diertjes royal canin voer geeft. De site was geloof ik...
    Kiekeboe! Mijn mannen zijn niet verzekerd... Heb er wel aan zitten denken maar ze hebben nooit iets.. Ik hoorde laatst een reclame op de radio, dat je korting krijgt als je je diertjes royal canin...
    Reacties:
    53
    Weergaven:
    2.766
  24. Luna

Petplan verzekering; mijn ervaring

in oktober zeg ik bij petplan ook op hoor, leek eerst aantrekkelijker dan proteq maar heb het gevoel nu van niet. ach en nu kan ik mijn dieren toch niet meer ergens anders verzekeren aangezien we...
    in oktober zeg ik bij petplan ook op hoor, leek eerst aantrekkelijker dan proteq maar heb het gevoel nu van niet. ach en nu kan ik mijn dieren toch niet meer ergens anders verzekeren aangezien we bijna met allemaal naar de da geweest zijn dit jaar. ik blijf wel gewoon bij proteq, heb mn premie...
    in oktober zeg ik bij petplan ook op hoor, leek eerst aantrekkelijker dan proteq maar heb het gevoel nu van niet. ach en nu kan ik mijn dieren toch niet meer ergens anders verzekeren aangezien we bijna met allemaal naar de da geweest zijn dit...
    in oktober zeg ik bij petplan ook op hoor, leek eerst aantrekkelijker dan proteq maar heb het gevoel nu van niet. ach en nu kan ik mijn dieren toch niet meer ergens anders verzekeren aangezien we...
    Reacties:
    51
    Weergaven:
    11.666

Topic Weergaveopties

Laden...