Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Vermist of gevonden

Plaats hier je oproep wanneer je Maine Coon is vermist. Heb je een Maine Coon gevonden, plaats hier een oproep voor het zoeken naar de eigenaar.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Reacties Weergaven
Laatste Bericht ↓
  1. Sticky Topics
  2. Sjoukje

Sticky Vermist, en hoe dan te handelen

Een aantal aanvullingen toegevoegd. Mochten er nog tips ontbreken horen we dat graag ;)
    Een aantal aanvullingen toegevoegd. Mochten er nog tips ontbreken horen we dat graag ;)
    Sjoukje, 16 okt 2014 om 10:18 - Totaal Likes: 11
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    669
  3. Hilda

Sticky Handige link als je kat is vermist

Handig. Nog nooit van die app gehoord bedankt:D
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    2.868
  4. Normale Topics
  5. D@niëlle

Gevonden in Kiefhoekstraat te Eksel gevonden.

Ik ging ook ooit met een van de poezen voor HCM PKD echo..en er was ook geen chip te vinden..Ook 2 keer gehad met een verkocht kitten..bij bezoek aan de da bij de nieuwe eigenaar bleek de chip...
    Ik ging ook ooit met een van de poezen voor HCM PKD echo..en er was ook geen chip te vinden..Ook 2 keer gehad met een verkocht kitten..bij bezoek aan de da bij de nieuwe eigenaar bleek de chip verdwenen te zijn.. En een keer gehad dat bij het chippen de chip er gelijk weer uitkwam..
    Ik ging ook ooit met een van de poezen voor HCM PKD echo..en er was ook geen chip te vinden..Ook 2 keer gehad met een verkocht kitten..bij bezoek aan de da bij de nieuwe eigenaar bleek de chip verdwenen te zijn.. En een keer gehad dat bij het...
    Ik ging ook ooit met een van de poezen voor HCM PKD echo..en er was ook geen chip te vinden..Ook 2 keer gehad met een verkocht kitten..bij bezoek aan de da bij de nieuwe eigenaar bleek de chip...
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    222
  6. D@niëlle

Gevonden in Amsterdam

O gelukkig voor m, maar,blijft onbegrijpelijk !
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    197
  7. Sjoukje

Vermist in Heerlen

Kun je iets met de man waarvan je vermoed dat hij Sjef gestolen heeft? Wat een nachtmerrie! Ik zou het ook niet los kunnen laten en ik zou ook elke stohalm grijpen. Sterkte!
    Kun je iets met de man waarvan je vermoed dat hij Sjef gestolen heeft? Wat een nachtmerrie! Ik zou het ook niet los kunnen laten en ik zou ook elke stohalm grijpen. Sterkte!
    Sjoukje, 19 okt 2016 om 23:27 - Totaal Likes: 6
    Reacties:
    20
    Weergaven:
    3.615
  8. Momo

Gevonden

Ach arm mannetje! Hopelijk komen zn baasjes m snel.ophalen!!
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    142
  9. Ladygiroc

Ohh..hell!!!!!

Wat fijn!
    Wat fijn!
    Wat fijn!
    Wat fijn!
    Ladygiroc, 13 apr 2017 om 17:30 - Totaal Likes: 57 ... 2
    Reacties:
    72
    Weergaven:
    906
  10. sneeuwkat

Maine coon gestolen in Oosterhout NB

Nachtmerrie...... Hoop dat Pip snel gevonden wordt.
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    208
  11. Drac

Vermissing/gestolen boskat te Zeist

In de late avonden en nachten dus niet meer in de ren doen.
    Drac, 3 mrt 2017 om 00:24 - Totaal Likes: 13
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    234
  12. Simone

Wie herkent deze dame

Helaas niet van mij. Komt me verder ook niet bekend voor :/ Edit: alhoewel Cattery Flaigomar ook goed was met deze kleurtjes. En Cattery Semper Fidelis.
    Helaas niet van mij. Komt me verder ook niet bekend voor :/ Edit: alhoewel Cattery Flaigomar ook goed was met deze kleurtjes. En Cattery Semper Fidelis.
    Simone, 26 jan 2017 om 19:56 - Totaal Likes: 3
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    333
  13. Sjoukje

Oproep Vermist in waterstede/ antilopespoor (Maarssen)

o wat erg! Al zo lang weg om gek van te worden! Hopelijk komt het goed!,!!
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    261
  14. FemkeVerfaillie

Oreo is terug !!!!

Ik denk dat je een slicker bedoelt. Dat klinkt goed dus aan de borstels die je gebruikt zal het niet liggen. Soms wil het helpen als ze lekker ontspannen ergens liggen te luieren, om het dan te...
    Ik denk dat je een slicker bedoelt. Dat klinkt goed dus aan de borstels die je gebruikt zal het niet liggen. Soms wil het helpen als ze lekker ontspannen ergens liggen te luieren, om het dan te doen. ;)
    Ik denk dat je een slicker bedoelt. Dat klinkt goed dus aan de borstels die je gebruikt zal het niet liggen. Soms wil het helpen als ze lekker ontspannen ergens liggen te luieren, om het dan te doen. ;)
    Ik denk dat je een slicker bedoelt. Dat klinkt goed dus aan de borstels die je gebruikt zal het niet liggen. Soms wil het helpen als ze lekker ontspannen ergens liggen te luieren, om het dan te...
    Reacties:
    26
    Weergaven:
    366
  15. FemkeVerfaillie

Oreo is vermist! Hij is weer terug \0/

Oreo is weer thuis : Oreo is terug !!!! :agnesoverjoyed:
    Reacties:
    22
    Weergaven:
    287
  16. Clayla

Gewonde Maine Coon is personeel kwijt :(

Wat fijn om te lezen dat de eigenaar gevonden is!
    Clayla, 19 sep 2016 om 21:43 - Totaal Likes: 5
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    309
  17. Esthermvdrie

Gevonden in Oisterwijk, rode maine coon kater

Dit bericht kwam op facebook voorbij. Hopelijk wordt de eigenaar gevonden.... Van wie is deze Maine Coon? Het is een kater. Hij is gevonden op de Oude Haarenseweg in Oisterwijk. Hij heeft een...
    Dit bericht kwam op facebook voorbij. Hopelijk wordt de eigenaar gevonden.... Van wie is deze Maine Coon? Het is een kater. Hij is gevonden op de Oude Haarenseweg in Oisterwijk. Hij heeft een chip maar deze staat geregistreerd in Duitsland. Ook droeg hij een rode vlooienband. Bent u het baasje...
    Dit bericht kwam op facebook voorbij. Hopelijk wordt de eigenaar gevonden.... Van wie is deze Maine Coon? Het is een kater. Hij is gevonden op de Oude Haarenseweg in Oisterwijk. Hij heeft een chip maar deze staat geregistreerd in Duitsland. Ook...
    Dit bericht kwam op facebook voorbij. Hopelijk wordt de eigenaar gevonden.... Van wie is deze Maine Coon? Het is een kater. Hij is gevonden op de Oude Haarenseweg in Oisterwijk. Hij heeft een...
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    325
  18. Sjoukje

30-7-16, Joop is terecht \0/ Vermist in Zwolle-Zuid

Fijn dat hij weer thuis is!
    Sjoukje, 26 jul 2016 om 09:00 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    449
  19. Bianca

Is dit een Maine Coon en zoja, herkent iemand haar?

Gezien de vorm van kop en oren vermoed ik niet dat zij een Maine Coon is. Eerder denk ik aan een Sibeer of een mengsel met een Pers. De Pers komt in mijn hoofd vanwege de lengte van de vacht op...
    Gezien de vorm van kop en oren vermoed ik niet dat zij een Maine Coon is. Eerder denk ik aan een Sibeer of een mengsel met een Pers. De Pers komt in mijn hoofd vanwege de lengte van de vacht op haar rug--die is best lang en daar heeft een Maine Coon vaak kortere haren staan. Ze is een...
    Gezien de vorm van kop en oren vermoed ik niet dat zij een Maine Coon is. Eerder denk ik aan een Sibeer of een mengsel met een Pers. De Pers komt in mijn hoofd vanwege de lengte van de vacht op haar rug--die is best lang en daar heeft een Maine...
    Gezien de vorm van kop en oren vermoed ik niet dat zij een Maine Coon is. Eerder denk ik aan een Sibeer of een mengsel met een Pers. De Pers komt in mijn hoofd vanwege de lengte van de vacht op...
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    434
  20. Sjoukje

Lolo is terecht \0/ (13/6/16) Vermist in Terneuzen (Zeeland)

Gelukkig, nu snel laten chippen dus. Dat had toch al lang gedaan moeten zijn, in haar kitten tijd.
    Gelukkig, nu snel laten chippen dus. Dat had toch al lang gedaan moeten zijn, in haar kitten tijd.
    Sjoukje, 12 jun 2016 om 17:32 - Totaal Likes: 5
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    347
  21. Sjoukje

VERMIST in Veldhoven, Akina is gevonden \0/

Gelukkig is ze weer thuis.
    Sjoukje, 18 mei 2016 om 13:31 - Totaal Likes: 28
    Reacties:
    24
    Weergaven:
    576
  22. sneeuwkat

Gevonden in Amsterdam

Wat een ontzettend vaag verhaal... Ik hoop dat Freddy snel een goed baasje vindt :(
    Wat een ontzettend vaag verhaal... Ik hoop dat Freddy snel een goed baasje vindt :(
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    367
  23. Frans

vergiftigde maincoons

Spannend @Frank , succes voor de aankomende bevalling:-):-)
    Frans, 11 apr 2016 om 12:02 - Totaal Likes: 40
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    565
  24. cheffin

4 coons in asiels!

Dit is, zoals ze kijken, heel triest. Hoop dat ze snel een warm mandje vinden. Arme dieren.
    Dit is, zoals ze kijken, heel triest. Hoop dat ze snel een warm mandje vinden. Arme dieren.
    cheffin, 7 nov 2015 om 16:51 - Totaal Likes: 6
    Reacties:
    21
    Weergaven:
    4.999

Topic Weergaveopties

Laden...