Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Vachtverzorging

Hier kun je alles vinden over het verzorgen van de vacht van de Maine Coon.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Jenny

Zomervacht in de winter/wintervacht in de zomer

Sowieso ben ik behoorlijk principieel, ik scheer geen enkele kat op verzoek omdat het de wens van een eigenaar is, alleen wanneer het noodzakelijk is.
    Sowieso ben ik behoorlijk principieel, ik scheer geen enkele kat op verzoek omdat het de wens van een eigenaar is, alleen wanneer het noodzakelijk is.
    Jenny, 20 feb 2017 om 12:06 - Totaal Likes: 7
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    83
  2. The F team

Verharen jullie katten ook al???

Ik heb dat juist met mijn zwarte kat Riley, gisteren weer onder handen genomen, klitjes op zijn rug, gelukkig zijn die zo eruit te kamen, maar op zijn buik om te huilen soms, ik heb gisteren heel...
    Ik heb dat juist met mijn zwarte kat Riley, gisteren weer onder handen genomen, klitjes op zijn rug, gelukkig zijn die zo eruit te kamen, maar op zijn buik om te huilen soms, ik heb gisteren heel veel eruit geplukt / gekamd, veel losse haar weg. Toen Phoebe jong was die is zwart smoke schildpad...
    Ik heb dat juist met mijn zwarte kat Riley, gisteren weer onder handen genomen, klitjes op zijn rug, gelukkig zijn die zo eruit te kamen, maar op zijn buik om te huilen soms, ik heb gisteren heel veel eruit geplukt / gekamd, veel losse haar weg. ...
    Ik heb dat juist met mijn zwarte kat Riley, gisteren weer onder handen genomen, klitjes op zijn rug, gelukkig zijn die zo eruit te kamen, maar op zijn buik om te huilen soms, ik heb gisteren heel...
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    163
  3. Paasnini

Oproep Oproep

@Rianna waar woon je?
    @Rianna waar woon je?
    @Rianna waar woon je?
    @Rianna waar woon je?
    Paasnini, 9 feb 2017 om 12:41 - Totaal Likes: 8
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    117
  4. sneeuwkat

Luchtbevochtiger

Ik heb een luchtbevochtiger en heb het verleden jaar laten draaien.Heb totaal geen verschil gezien bij mijn katten en ook niet bij mij.Staat nu dus werkeloos in de kast.Er gaat niks boven gewoon...
    Ik heb een luchtbevochtiger en heb het verleden jaar laten draaien.Heb totaal geen verschil gezien bij mijn katten en ook niet bij mij.Staat nu dus werkeloos in de kast.Er gaat niks boven gewoon even naar buiten gaan,voor jezelf en de kat. Verder bleek ook dat het stof in je kamer zich afzet...
    Ik heb een luchtbevochtiger en heb het verleden jaar laten draaien.Heb totaal geen verschil gezien bij mijn katten en ook niet bij mij.Staat nu dus werkeloos in de kast.Er gaat niks boven gewoon even naar buiten gaan,voor jezelf en de kat. Verder...
    Ik heb een luchtbevochtiger en heb het verleden jaar laten draaien.Heb totaal geen verschil gezien bij mijn katten en ook niet bij mij.Staat nu dus werkeloos in de kast.Er gaat niks boven gewoon...
    sneeuwkat, 2 feb 2017 om 07:52 - Totaal Likes: 6
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    96
  5. Dasha

Shampoo advies gevraagd :)

Vandaag toch eindelijk begonnen met het Duivelskruid. Madam eet geen vlees en heeft een pesthekel aan medicatie. Dus ik heb het gemengd met wat water en geef het dan met een spuitje. Ze vond het...
    Vandaag toch eindelijk begonnen met het Duivelskruid. Madam eet geen vlees en heeft een pesthekel aan medicatie. Dus ik heb het gemengd met wat water en geef het dan met een spuitje. Ze vond het niet lekker kan ik je vertellen :woot: Hoop dat ik de Novacam straks kan gaan afbouwen. Heb begrepen...
    Vandaag toch eindelijk begonnen met het Duivelskruid. Madam eet geen vlees en heeft een pesthekel aan medicatie. Dus ik heb het gemengd met wat water en geef het dan met een spuitje. Ze vond het niet lekker kan ik je vertellen :woot: Hoop dat ik...
    Vandaag toch eindelijk begonnen met het Duivelskruid. Madam eet geen vlees en heeft een pesthekel aan medicatie. Dus ik heb het gemengd met wat water en geef het dan met een spuitje. Ze vond het...
    Dasha, 11 mrt 2016 om 12:34 - Totaal Likes: 3
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    255
  6. Paasnini

Workshop vachtverzorging?

zoals Kristel al zei, ook voor mij wat te ver. En ben al geen held om alleen ver te rijden :oops:
    zoals Kristel al zei, ook voor mij wat te ver. En ben al geen held om alleen ver te rijden :oops:
    Paasnini, 23 jan 2017 om 00:55 - Totaal Likes: 17
    Reacties:
    15
    Weergaven:
    146
  7. Messi

Wel of niet borstelen

Eigenlijk net als Paasnini, klitten verwijderen en kammen ( ze heeft verschillende kammen en een soort 'hark' kammen ook met roterende tanden. Wassen nog nooit nodig geweest Ze geeft ook advies en...
    Eigenlijk net als Paasnini, klitten verwijderen en kammen ( ze heeft verschillende kammen en een soort 'hark' kammen ook met roterende tanden. Wassen nog nooit nodig geweest Ze geeft ook advies en ik kan haar altijd bellen met vragen , vind t erg fijn dat ik iemand heb om zo met de verzorging...
    Eigenlijk net als Paasnini, klitten verwijderen en kammen ( ze heeft verschillende kammen en een soort 'hark' kammen ook met roterende tanden. Wassen nog nooit nodig geweest Ze geeft ook advies en ik kan haar altijd bellen met vragen , vind t erg...
    Eigenlijk net als Paasnini, klitten verwijderen en kammen ( ze heeft verschillende kammen en een soort 'hark' kammen ook met roterende tanden. Wassen nog nooit nodig geweest Ze geeft ook advies en...
    Messi, 22 jan 2017 om 22:54 - Totaal Likes: 3
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    96
  8. Nicky (Virrhea)

Welke kam/borstel moet je nu echt in huis hebben?

Dank je wel! Hier heb ik veel aan ;)
    Reacties:
    15
    Weergaven:
    604
  9. Audry

Katten trimmer gezocht

Haha zo herkenbaar. Zeker de eerste 4 jaar, 5 coons, 1 hoef ik werkelijk niets aan te doen maar die vind het juist heerlijk als ik kam, logisch hij heeft er geen vervelende ervaring mee en Pjotr...
    Haha zo herkenbaar. Zeker de eerste 4 jaar, 5 coons, 1 hoef ik werkelijk niets aan te doen maar die vind het juist heerlijk als ik kam, logisch hij heeft er geen vervelende ervaring mee en Pjotr de lichte (red shaded) die kan, zeker in de groeifase, klitvrij zijn en na 24 uur viltklitten hebben.
    Haha zo herkenbaar. Zeker de eerste 4 jaar, 5 coons, 1 hoef ik werkelijk niets aan te doen maar die vind het juist heerlijk als ik kam, logisch hij heeft er geen vervelende ervaring mee en Pjotr de lichte (red shaded) die kan, zeker in de...
    Haha zo herkenbaar. Zeker de eerste 4 jaar, 5 coons, 1 hoef ik werkelijk niets aan te doen maar die vind het juist heerlijk als ik kam, logisch hij heeft er geen vervelende ervaring mee en Pjotr...
    Audry, 9 jan 2017 om 18:35 - Totaal Likes: 6
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    69
  10. renatewijnen

Trimsalon Havana in Harderwijk

Ik zoek geen salon. Toch bedankt
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    94
  11. Ronker

Trimsalon in Amsterdam

Hoi Jan, Mijn collega Conny, IJdijk 10, tel 06-33633992.
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    92
  12. Esthermvdrie

Haren helemaal vervilt!!

ik heb ook zo een ding, maar geef het ze alleen aan als ze niet van de wond kunnen afblijven. anders laat ik het in de kast liggen hier is het pas een keer nodig geweest. en ook alleen de...
    ik heb ook zo een ding, maar geef het ze alleen aan als ze niet van de wond kunnen afblijven. anders laat ik het in de kast liggen hier is het pas een keer nodig geweest. en ook alleen de eerste 3 dagen .
    ik heb ook zo een ding, maar geef het ze alleen aan als ze niet van de wond kunnen afblijven. anders laat ik het in de kast liggen hier is het pas een keer nodig geweest. en ook alleen de eerste 3 dagen .
    ik heb ook zo een ding, maar geef het ze alleen aan als ze niet van de wond kunnen afblijven. anders laat ik het in de kast liggen hier is het pas een keer nodig geweest. en ook alleen de...
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    183
  13. Petra_79

Advies/trimsalon gevraagd voor klitten.

Volledig mee eens, roesje lijkt me minder schadelijk. Moet ben ik bang toch maar weer door de zure appel en de arme schat zo laten scheren.
    Volledig mee eens, roesje lijkt me minder schadelijk. Moet ben ik bang toch maar weer door de zure appel en de arme schat zo laten scheren.
    Petra_79, 2 jul 2016 om 08:57 - Totaal Likes: 37 ... 2
    Reacties:
    52
    Weergaven:
    1.279
  14. Marjon G

slechte vacht

Klitten kan maar een doffe hoort daar niet bij. Wellicht zinvol om zijn bloed te laten controleren?
    Klitten kan maar een doffe hoort daar niet bij. Wellicht zinvol om zijn bloed te laten controleren?
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    149
  15. Paasnini

Trimkatten omgeving Gemert gezocht

Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief, wie weet is het een keer op mijn vrije dag.....
    Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief, wie weet is het een keer op mijn vrije dag.....
    Paasnini, 16 jul 2016 om 14:52 - Totaal Likes: 7
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    129
  16. de jaeger

Mr Ossy in de (motor)olie

Ooooo daar is die heerlijke vent weer :love:, geef hem een dikke knuf!
    de jaeger, 26 jun 2016 om 09:44 - Totaal Likes: 12
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    154
  17. Dreamcats

Trimsalon in mijn regio?

Het is een best oud topic van mij maar goed. Ik ben toch zelf gaan opbouwen weer destijds met borstelen, tot dit jaar. Hij moest echt een keer goed gedaan worden. Ik heb na een aantal keer...
    Het is een best oud topic van mij maar goed. Ik ben toch zelf gaan opbouwen weer destijds met borstelen, tot dit jaar. Hij moest echt een keer goed gedaan worden. Ik heb na een aantal keer berichten niks meer terug gehoord van Onora, maar heb Loki dus vorige week toch in roosendaal laten trimmen...
    Het is een best oud topic van mij maar goed. Ik ben toch zelf gaan opbouwen weer destijds met borstelen, tot dit jaar. Hij moest echt een keer goed gedaan worden. Ik heb na een aantal keer berichten niks meer terug gehoord van Onora, maar heb...
    Het is een best oud topic van mij maar goed. Ik ben toch zelf gaan opbouwen weer destijds met borstelen, tot dit jaar. Hij moest echt een keer goed gedaan worden. Ik heb na een aantal keer...
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    533
  18. Lissy

Poepgaatje scheren ?

Ik doe het in de zomerperiode ook altijd bij loki, maar dit jaar mag ik het afkloppen, nog geen last van dunne gehad, vaak met de overgang van opeens warm weer heeft ie een dag of 2/3 wat dunne...
    Ik doe het in de zomerperiode ook altijd bij loki, maar dit jaar mag ik het afkloppen, nog geen last van dunne gehad, vaak met de overgang van opeens warm weer heeft ie een dag of 2/3 wat dunne meuk erbij, wat idd dan in zijn broek blijft hangen en dan door de kamer.
    Ik doe het in de zomerperiode ook altijd bij loki, maar dit jaar mag ik het afkloppen, nog geen last van dunne gehad, vaak met de overgang van opeens warm weer heeft ie een dag of 2/3 wat dunne meuk erbij, wat idd dan in zijn broek blijft hangen...
    Ik doe het in de zomerperiode ook altijd bij loki, maar dit jaar mag ik het afkloppen, nog geen last van dunne gehad, vaak met de overgang van opeens warm weer heeft ie een dag of 2/3 wat dunne...
    Lissy, 8 jun 2016 om 09:27 - Totaal Likes: 5
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    213
  19. sopalt

Even een vraagje.. klitten

Bedankt voor je reactie, altijd goed om er even bij te vertellen inderdaad. Gelukkig heb ik aardig wat scheer-ervaring uit mijn vroegere werk bij de dierenkliniek ;) Ik kan alleen niet 'mooi'...
    Bedankt voor je reactie, altijd goed om er even bij te vertellen inderdaad. Gelukkig heb ik aardig wat scheer-ervaring uit mijn vroegere werk bij de dierenkliniek ;) Ik kan alleen niet 'mooi' scheren.. alleen 'operatie-scheren' haha :p Kate kijkt gelukkig niet naar de mooiheid van haar broekje...
    Bedankt voor je reactie, altijd goed om er even bij te vertellen inderdaad. Gelukkig heb ik aardig wat scheer-ervaring uit mijn vroegere werk bij de dierenkliniek ;) Ik kan alleen niet 'mooi' scheren.. alleen 'operatie-scheren' haha :p Kate kijkt...
    Bedankt voor je reactie, altijd goed om er even bij te vertellen inderdaad. Gelukkig heb ik aardig wat scheer-ervaring uit mijn vroegere werk bij de dierenkliniek ;) Ik kan alleen niet 'mooi'...
    sopalt, 19 mei 2014 om 16:47 - Totaal Likes: 15
    Reacties:
    24
    Weergaven:
    1.487
  20. carmela

Vachtverzorging

Vetranquil is echt een enorme afrader, net wat Simba schrijft. Op vetranquil is de kans groot dat de kat een trauma houdt. Het verslapt maar versterkt geluiden en gevoel maar de spieren zijn...
    Vetranquil is echt een enorme afrader, net wat Simba schrijft. Op vetranquil is de kans groot dat de kat een trauma houdt. Het verslapt maar versterkt geluiden en gevoel maar de spieren zijn verslapt waardoor de kat niet kan reageren. Als je dan al een middel wil geven is het beste Alprazolam.
    Vetranquil is echt een enorme afrader, net wat Simba schrijft. Op vetranquil is de kans groot dat de kat een trauma houdt. Het verslapt maar versterkt geluiden en gevoel maar de spieren zijn verslapt waardoor de kat niet kan reageren. Als je dan...
    Vetranquil is echt een enorme afrader, net wat Simba schrijft. Op vetranquil is de kans groot dat de kat een trauma houdt. Het verslapt maar versterkt geluiden en gevoel maar de spieren zijn...
    carmela, 16 mei 2016 om 14:09 - Totaal Likes: 11
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    281

Topic Weergaveopties

Laden...