Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Uiterlijk

Hier vindt je alle informatie, vragen, adviezen en tips over het uiterlijk van de Maine Coon.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Mavis

Hoe zal haar vacht gaan worden?

Wat een dropje zeg!
    Wat een dropje zeg!
    Wat een dropje zeg!
    Wat een dropje zeg!
    Mavis, 9 mei 2017 om 09:38 - Totaal Likes: 11
    Reacties:
    15
    Weergaven:
    377
  2. Fie

Onbeperkt eten?

Lekker laten eten inderdaad, nu oogt hij wat mollig en straks krijgt hij een groeispurt in de lengte en dan is het ineens weer een slanke lange den, niet druk over maken.
    Lekker laten eten inderdaad, nu oogt hij wat mollig en straks krijgt hij een groeispurt in de lengte en dan is het ineens weer een slanke lange den, niet druk over maken.
    Fie, 8 aug 2017 om 21:12 - Totaal Likes: 8
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    64
  3. ella86

Hoe zwaar is jouw maine coon?

Weeg alleen als ik het gewicht moet weten, voor ontwormen bijvoorbeeld. :) Merk dat Horus al even rustig aan doet met groeien, voelt goed eet goed geen gekkigheden op de kattenbak dus gaat prima.
    Weeg alleen als ik het gewicht moet weten, voor ontwormen bijvoorbeeld. :) Merk dat Horus al even rustig aan doet met groeien, voelt goed eet goed geen gekkigheden op de kattenbak dus gaat prima.
    ella86, 3 aug 2011 om 11:28 - Totaal Likes: 99 ... 5 6 7
    Reacties:
    263
    Weergaven:
    18.044
  4. Gunter

Welke kleur?

Bedankt voor de info ga dit allemaal lekker noteren als tips,en valkeniers zie je idd minder en minder maar is zeker en vast heel boeiend de interactie tussen de valkenier en je vogels.
    Bedankt voor de info ga dit allemaal lekker noteren als tips,en valkeniers zie je idd minder en minder maar is zeker en vast heel boeiend de interactie tussen de valkenier en je vogels.
    Gunter, 12 mei 2017 om 23:42 - Totaal Likes: 14
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    278
  5. Greenlientje

Black tortie of?

goh, ik sta altijd versteld van de enorme kennis dat jullie hebben ivm de kleuren, benamingen enzo... Ik kan dit echt niet onthouden en gooi steeds alles door elkaar :confused:
    goh, ik sta altijd versteld van de enorme kennis dat jullie hebben ivm de kleuren, benamingen enzo... Ik kan dit echt niet onthouden en gooi steeds alles door elkaar :confused:
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    144
  6. Greenlientje

Vacht van kitten

Klopt dat het een behoorlijk heftig medicijn is ja, kan ook zomaar zo zijn dat je de medicatie moet stoppen omdat de neurologische klachten te erg zijn. Dierenarts denkt dat Smokey er alleen maar...
    Klopt dat het een behoorlijk heftig medicijn is ja, kan ook zomaar zo zijn dat je de medicatie moet stoppen omdat de neurologische klachten te erg zijn. Dierenarts denkt dat Smokey er alleen maar slechter van wordt, daarom krijgt hij het niet. Fokken ga ik sowieso niet doen, lijkt mij ook geen...
    Klopt dat het een behoorlijk heftig medicijn is ja, kan ook zomaar zo zijn dat je de medicatie moet stoppen omdat de neurologische klachten te erg zijn. Dierenarts denkt dat Smokey er alleen maar slechter van wordt, daarom krijgt hij het niet....
    Klopt dat het een behoorlijk heftig medicijn is ja, kan ook zomaar zo zijn dat je de medicatie moet stoppen omdat de neurologische klachten te erg zijn. Dierenarts denkt dat Smokey er alleen maar...
    Greenlientje, 18 sep 2016 om 18:12 - Totaal Likes: 85 ... 2 3
    Reacties:
    91
    Weergaven:
    1.268
  7. Margo Rita

Donker bruine maine coon

Soms is een van de ouders rood kleurig en dan kan het ook een gloed geven in het zwart.. Meestal trekt het gewoon weer weg. Geen speciale kleur. En ik vind zwart mooi..maar veel mensen kiezen...
    Soms is een van de ouders rood kleurig en dan kan het ook een gloed geven in het zwart.. Meestal trekt het gewoon weer weg. Geen speciale kleur. En ik vind zwart mooi..maar veel mensen kiezen eerder een ander kitten dan een hele zwarte. Als er een speciale kleur in een coon nest zit, dan zit er...
    Soms is een van de ouders rood kleurig en dan kan het ook een gloed geven in het zwart.. Meestal trekt het gewoon weer weg. Geen speciale kleur. En ik vind zwart mooi..maar veel mensen kiezen eerder een ander kitten dan een hele zwarte. Als er...
    Soms is een van de ouders rood kleurig en dan kan het ook een gloed geven in het zwart.. Meestal trekt het gewoon weer weg. Geen speciale kleur. En ik vind zwart mooi..maar veel mensen kiezen...
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    313
  8. Erna

Kraag!!

Nee daar weet jij alles van hihihi Ik zag net op een foto dat Lucy september nog een kraag had
    Nee daar weet jij alles van hihihi Ik zag net op een foto dat Lucy september nog een kraag had
    Erna, 17 jan 2017 om 21:00 - Totaal Likes: 10
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    235
  9. Vanons

kale plekken

Wellicht kun je Allerdermpipet gebruiken. Dit zorgt dat de huid ondersteund word met eigen vetzuren etc. Ooit ontwikkeld voor katten met een allergie (de naam zegt het al) maar als trimmer zet ik...
    Wellicht kun je Allerdermpipet gebruiken. Dit zorgt dat de huid ondersteund word met eigen vetzuren etc. Ooit ontwikkeld voor katten met een allergie (de naam zegt het al) maar als trimmer zet ik het ook in na erg kaalscheren en droge huis etc.
    Wellicht kun je Allerdermpipet gebruiken. Dit zorgt dat de huid ondersteund word met eigen vetzuren etc. Ooit ontwikkeld voor katten met een allergie (de naam zegt het al) maar als trimmer zet ik het ook in na erg kaalscheren en droge huis etc.
    Wellicht kun je Allerdermpipet gebruiken. Dit zorgt dat de huid ondersteund word met eigen vetzuren etc. Ooit ontwikkeld voor katten met een allergie (de naam zegt het al) maar als trimmer zet ik...
    Vanons, 20 nov 2016 om 14:09 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    133
  10. Zoe

volgroeide vacht

Dankjewel,hoor zal,even kijken bij medpets (ws)
    Zoe, 13 nov 2016 om 20:03 - Totaal Likes: 24
    Reacties:
    21
    Weergaven:
    313
  11. Margo Rita

Vacht structuur

Oef vergeet ik gewoon, maar idd Flora is echt beauty!
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    277
  12. Mamalou123

Aanstaande vrijdag Bono ophalen

Gefeliciteerd en lekker genieten maar!
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    264
  13. Lusanne91

Profielen

Grappig om te zien hoe dat veranderd door de maanden heen. Ben nog een leek maar vind het wel leuk om dit te volgen :). Ik heb al wel eens tegen jou gezegd lusanne dat ik het nog niet zo goed...
    Grappig om te zien hoe dat veranderd door de maanden heen. Ben nog een leek maar vind het wel leuk om dit te volgen :). Ik heb al wel eens tegen jou gezegd lusanne dat ik het nog niet zo goed "zie" maar dit helpt wel om het verschil te zien zo achter elkaar. Erg interessant :D
    Grappig om te zien hoe dat veranderd door de maanden heen. Ben nog een leek maar vind het wel leuk om dit te volgen :). Ik heb al wel eens tegen jou gezegd lusanne dat ik het nog niet zo goed "zie" maar dit helpt wel om het verschil te zien zo...
    Grappig om te zien hoe dat veranderd door de maanden heen. Ben nog een leek maar vind het wel leuk om dit te volgen :). Ik heb al wel eens tegen jou gezegd lusanne dat ik het nog niet zo goed...
    Lusanne91, 19 mrt 2016 om 16:10 - Totaal Likes: 28
    Reacties:
    25
    Weergaven:
    425
  14. Kirsty

Welke kleur is deze knappe kerel?

weer wat geleerd!! dankjewel!
    Kirsty, 17 apr 2016 om 23:37 - Totaal Likes: 3
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    522
  15. Natella

Het was echt ERG! Help!

Anju Beaute is erg fijn !!!!
    Natella, 21 dec 2015 om 22:25 - Totaal Likes: 28
    Reacties:
    22
    Weergaven:
    706
  16. sopalt

zwarte haren?

Dat durf ik ook niet te zeggen. Ik weet alleen dat het bij mijn HTK Masha heel duidelijk is die ticking.
    Dat durf ik ook niet te zeggen. Ik weet alleen dat het bij mijn HTK Masha heel duidelijk is die ticking.
    sopalt, 12 feb 2016 om 12:28 - Totaal Likes: 6
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    316
  17. sanne303

blauwe oogjes

Bij ons mannetje zagen we rond de 6e of 7e week zijn oogjes pas verkleuren van blauw naar groen. Het begon met een dunne iets donkerdere rand vlak naast pupil en van daaruit verkleurde het steeds...
    Bij ons mannetje zagen we rond de 6e of 7e week zijn oogjes pas verkleuren van blauw naar groen. Het begon met een dunne iets donkerdere rand vlak naast pupil en van daaruit verkleurde het steeds verder. Dus kijk goed in hun oogjes of je naast de pupil wat kleur verandering ziet. Zo ja dan is...
    Bij ons mannetje zagen we rond de 6e of 7e week zijn oogjes pas verkleuren van blauw naar groen. Het begon met een dunne iets donkerdere rand vlak naast pupil en van daaruit verkleurde het steeds verder. Dus kijk goed in hun oogjes of je naast...
    Bij ons mannetje zagen we rond de 6e of 7e week zijn oogjes pas verkleuren van blauw naar groen. Het begon met een dunne iets donkerdere rand vlak naast pupil en van daaruit verkleurde het steeds...
    sanne303, 3 jan 2015 om 20:23 - Totaal Likes: 6
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    547
  18. Drieka

Boze coonlook ?

mooi poesje, mooie blik en schitterende staart.
    Drieka, 27 jul 2015 om 22:25 - Totaal Likes: 22
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    594
  19. Cosmos

Smoke?

allemaal mooie hoor! maar de zwarte is inderdaad echt zwart
    Cosmos, 7 dec 2015 om 11:42 - Totaal Likes: 5
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    400
  20. Nessa

Welke kleur en vachtpatroon heeft Juniper

dankjewel voor de snelle reactie !! ja dat is inderdaad ook wel jammer, maar dan lag ook wel een beetje aan mijzelf ik wist een jaar geleden een stuk minder van maine coons als nu..
    dankjewel voor de snelle reactie !! ja dat is inderdaad ook wel jammer, maar dan lag ook wel een beetje aan mijzelf ik wist een jaar geleden een stuk minder van maine coons als nu..
    Nessa, 18 jul 2015 om 20:29 - Totaal Likes: 3
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    569

Topic Weergaveopties

Laden...