Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Ontwikkeling Kittens

Hier kan informatie over de ontwikkeling van je Maine Coon kittens worden gedeeld.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Sticky Topics
  2. Sjoukje

Sticky Hoek kitten bij Fokken en zo

Graag even bovenstaand bericht lezen. Dank ;)
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    769
  3. Normale Topics
  4. Nicky (Virrhea)

Ontwikkeling van de Vikings

Wat fijn dat ze door de eerste keuring zijn gekomen kon ook niet anders toch? 3 knapperds!
    Wat fijn dat ze door de eerste keuring zijn gekomen kon ook niet anders toch? 3 knapperds!
    Nicky (Virrhea), 30 jan 2017 om 17:29 - Totaal Likes: 164 ... 2 3
    Reacties:
    86
    Weergaven:
    856
  5. Simba

Xabrendo's Thomas O'Malley aka Tommy 4 weken

Dat krijg ik zeker @Conny maar ik hou me maar voor dat ik hem mag lenen, en na 13 weken moet teruggeven. Mijn dochter en zoon mopperen ook al dat er zondag kittenkopers komen :)
    Dat krijg ik zeker @Conny maar ik hou me maar voor dat ik hem mag lenen, en na 13 weken moet teruggeven. Mijn dochter en zoon mopperen ook al dat er zondag kittenkopers komen :)
    Simba, 28 mrt 2017 om 09:56 - Totaal Likes: 11
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    36
  6. Rianna

Confirmations 8 weken

Wat een heerlijk nestje is dit, drie prachtige kittens, met super karaktertjes:-) is iedere keer weer genieten:-)
    Wat een heerlijk nestje is dit, drie prachtige kittens, met super karaktertjes:-) is iedere keer weer genieten:-)
    Rianna, 26 mrt 2017 om 17:16 - Totaal Likes: 13
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    93
  7. Simba

Thomas O'Malley aka Tommy 3 weken

Wat een bolletje hihi
    Wat een bolletje hihi
    Wat een bolletje hihi
    Wat een bolletje hihi
    Simba, 19 mrt 2017 om 17:19 - Totaal Likes: 9
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    88
  8. Simba

Xabrendo's Thomas O'Malley 2 weken oud

Zooolief!! :cat4::cat4::cat4:
    Simba, 11 mrt 2017 om 12:22 - Totaal Likes: 19
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    82
  9. Simba

Xabrendo's Thomas O'Malley

Wat een lief rood ventje!
    Simba, 5 mrt 2017 om 20:31 - Totaal Likes: 14
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    101
  10. lizzy

Kittens Sophie 9.5 weken

Zeker. Ze hebben alle hun super huisje gevonden en 1 dame blijft hier.
    lizzy, 9 mrt 2017 om 19:39 - Totaal Likes: 7
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    86
  11. lizzy

Kittens Sophie bijna 7 weken

Wat een heerlijk stel.
    Wat een heerlijk stel.
    Wat een heerlijk stel.
    Wat een heerlijk stel.
    lizzy, 20 feb 2017 om 08:21 - Totaal Likes: 11
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    121
  12. Corry_v

Australian Motorcycle Clubs 12 weeks old

Wat een snoepjes.
    Wat een snoepjes.
    Wat een snoepjes.
    Wat een snoepjes.
    Corry_v, 15 feb 2017 om 11:28 - Totaal Likes: 27
    Reacties:
    23
    Weergaven:
    141
  13. lizzy

Kittens sophie bijna 6 weken

wat mooi allemaal, vooral de smelt blik van het laatste katje! Je zou ze zo doodknuffelen
    wat mooi allemaal, vooral de smelt blik van het laatste katje! Je zou ze zo doodknuffelen
    lizzy, 12 feb 2017 om 16:19 - Totaal Likes: 28
    Reacties:
    17
    Weergaven:
    167
  14. Rianna

Confirmations 3 weken en een paar dagen

Ze zijn alle drie geweldig Rianna :cat4: maar wij zijn natuurlijk (extra) weg van de "kleine" Credo :happy:
    Ze zijn alle drie geweldig Rianna :cat4: maar wij zijn natuurlijk (extra) weg van de "kleine" Credo :happy:
    Rianna, 22 feb 2017 om 16:25 - Totaal Likes: 24
    Reacties:
    20
    Weergaven:
    200
  15. Rianna

Confirmations, een week oud!

Mooi stel
    Mooi stel
    Mooi stel
    Mooi stel
    Rianna, 5 feb 2017 om 11:59 - Totaal Likes: 15
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    129
  16. Rianna

Introducing the Confirmations, 1 dag

Schatjes hoor van harte gefeliciteerd en dat ze maar gezond groot mogen groeien!
    Schatjes hoor van harte gefeliciteerd en dat ze maar gezond groot mogen groeien!
    Rianna, 30 jan 2017 om 12:15 - Totaal Likes: 24
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    152
  17. AnkR

Dreamwork Trolls, Het afscheid

Heerlijk stel, en ja, dan is het weer stil. Gelukkig nog wel lekker knuffelen met Poppy tot het donderdag is.
    Heerlijk stel, en ja, dan is het weer stil. Gelukkig nog wel lekker knuffelen met Poppy tot het donderdag is.
    AnkR, 28 jan 2017 om 13:37 - Totaal Likes: 12
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    74
  18. Corry_v

Motorcycle Knights 12.5 week alweer....

Wat een heerlijk stel en leuk beschreven:cat4:
    Corry_v, 17 jan 2017 om 15:10 - Totaal Likes: 18
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    131
  19. lizzy

Kittens Sophie bijna 2 weken

Zo lief!!! En wat verdrietig van het sterretje, kan me goed voorstellen dat je daar een knauw van hebt gehad. Daarom zou ik ook nooit kunnen fokken, dat en het laten gaan van de kittens naar hun...
    Zo lief!!! En wat verdrietig van het sterretje, kan me goed voorstellen dat je daar een knauw van hebt gehad. Daarom zou ik ook nooit kunnen fokken, dat en het laten gaan van de kittens naar hun nieuwe huisjes. Maar geniet graag mee van alle leuke foto's en verhalen.
    Zo lief!!! En wat verdrietig van het sterretje, kan me goed voorstellen dat je daar een knauw van hebt gehad. Daarom zou ik ook nooit kunnen fokken, dat en het laten gaan van de kittens naar hun nieuwe huisjes. Maar geniet graag mee van alle...
    Zo lief!!! En wat verdrietig van het sterretje, kan me goed voorstellen dat je daar een knauw van hebt gehad. Daarom zou ik ook nooit kunnen fokken, dat en het laten gaan van de kittens naar hun...
    lizzy, 15 jan 2017 om 11:39 - Totaal Likes: 40
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    192
  20. Corry_v

Australian Motorcycle Clubs weeks 7 update

Ze zijn leuk!! Ook in het echt :). Favoriet bij deze 3 Billy :cat4:
    Corry_v, 12 jan 2017 om 09:31 - Totaal Likes: 34
    Reacties:
    22
    Weergaven:
    162
  21. AnkR

DreamWork Trolls 9 + weken

:cat4: Ze zijn prachtig! Heb nou eenmaal een zwak voor rode katten en dan een heel nest met mooie rode kittens, wow!
    :cat4: Ze zijn prachtig! Heb nou eenmaal een zwak voor rode katten en dan een heel nest met mooie rode kittens, wow!
    AnkR, 27 dec 2016 om 17:58 - Totaal Likes: 18
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    151
  22. EllenLaLau

F-nestje - 13 weken oud

zijn ogen zijn ook héél mooi vind ik, past zo goed bij de rest van zijn kleur. 7,2 kilo is een flinke vent voor 9 maanden
    zijn ogen zijn ook héél mooi vind ik, past zo goed bij de rest van zijn kleur. 7,2 kilo is een flinke vent voor 9 maanden
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    313
  23. lizzy

Jeeeh onze droombaby's zijn geboren.

Ik vind zo'n echt hele kleintjes altijd iets vertederends hebben, als ze enkele weken ouder zijn worden ze eerder schattig en als ze 13-14 weken zijn echte grappige pluizebolletjes :) Gefeliciteerd!
    Ik vind zo'n echt hele kleintjes altijd iets vertederends hebben, als ze enkele weken ouder zijn worden ze eerder schattig en als ze 13-14 weken zijn echte grappige pluizebolletjes :) Gefeliciteerd!
    lizzy, 5 jan 2017 om 10:09 - Totaal Likes: 24
    Reacties:
    15
    Weergaven:
    187

Topic Weergaveopties

Laden...