Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Mond en tanden

Gezondheid en Ziekte van een Maine Coon - mond en tanden.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Sticky Topics
  2. Highland Rose

Sticky Tandvleesproblemen:onze ervaring met Neoral m.b.t. Plasmacel Gingivitis/Stomatitis

Dat bedoel ik ook eigenlijk te zeggen met mijn verhaal, er was inderdaad toen nog niet veel over bekend. Maar ik zal het nog steeds niet gebruiken, zeker niet nu ik er nog meer over weet. Maar...
    Dat bedoel ik ook eigenlijk te zeggen met mijn verhaal, er was inderdaad toen nog niet veel over bekend. Maar ik zal het nog steeds niet gebruiken, zeker niet nu ik er nog meer over weet. Maar goed als andere katten er goed op reageren is dat prima toch.
    Dat bedoel ik ook eigenlijk te zeggen met mijn verhaal, er was inderdaad toen nog niet veel over bekend. Maar ik zal het nog steeds niet gebruiken, zeker niet nu ik er nog meer over weet. Maar goed als andere katten er goed op reageren is dat...
    Dat bedoel ik ook eigenlijk te zeggen met mijn verhaal, er was inderdaad toen nog niet veel over bekend. Maar ik zal het nog steeds niet gebruiken, zeker niet nu ik er nog meer over weet. Maar...
    Reacties:
    27
    Weergaven:
    8.104
  3. Normale Topics
  4. The F team

dubbele hoektand?

Ik had een afspraak met de DA gemaakt vorige week. De dag voor ik moest gaan zijn ze beide uitgevallen. gelukkige, net op de valreep :)
    Ik had een afspraak met de DA gemaakt vorige week. De dag voor ik moest gaan zijn ze beide uitgevallen. gelukkige, net op de valreep :)
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    95
  5. Fie

Wisselen

wij hebben rond 5 maanden wel tandjes gevonden, het bijten doen ze terwijl ze al lang uitgewisseld moeten zijn , nog steeds in van alles, zoals plastic zakjes, kranten, metalen knop van de lamp de...
    wij hebben rond 5 maanden wel tandjes gevonden, het bijten doen ze terwijl ze al lang uitgewisseld moeten zijn , nog steeds in van alles, zoals plastic zakjes, kranten, metalen knop van de lamp de da heeft gekeken of er iets aan de hand is met hun tanden, maar dat is niet zo. (ze moesten voor...
    wij hebben rond 5 maanden wel tandjes gevonden, het bijten doen ze terwijl ze al lang uitgewisseld moeten zijn , nog steeds in van alles, zoals plastic zakjes, kranten, metalen knop van de lamp de da heeft gekeken of er iets aan de hand is met...
    wij hebben rond 5 maanden wel tandjes gevonden, het bijten doen ze terwijl ze al lang uitgewisseld moeten zijn , nog steeds in van alles, zoals plastic zakjes, kranten, metalen knop van de lamp de...
    Fie, 17 feb 2017 om 20:31 - Totaal Likes: 16
    Reacties:
    22
    Weergaven:
    234
  6. Sjoukje

Tip Februari, maand van het gebit

En zeer zeker noodzakelijk om het gebit te onderhouden. Kovu heeft gister een gebitdbehandeling ondergaan en dat was zeker noodzakelijk. Gelukkig was mijn dierenarts al zo aardig om me de korting...
    En zeer zeker noodzakelijk om het gebit te onderhouden. Kovu heeft gister een gebitdbehandeling ondergaan en dat was zeker noodzakelijk. Gelukkig was mijn dierenarts al zo aardig om me de korting al te bieden ondanks dat het nog geen Februari is. Kiara had vorig jaar al dezelfde behandeling...
    En zeer zeker noodzakelijk om het gebit te onderhouden. Kovu heeft gister een gebitdbehandeling ondergaan en dat was zeker noodzakelijk. Gelukkig was mijn dierenarts al zo aardig om me de korting al te bieden ondanks dat het nog geen Februari...
    En zeer zeker noodzakelijk om het gebit te onderhouden. Kovu heeft gister een gebitdbehandeling ondergaan en dat was zeker noodzakelijk. Gelukkig was mijn dierenarts al zo aardig om me de korting...
    Sjoukje, 30 jan 2017 om 13:40 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    81
  7. Axel

Tip Chronic Feline Gingivostomatitis: Proven Therapeutic Approaches & New Treatment Options CE Article

Ik ga dit even lezen! :)
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    100
  8. EllenLaLau

Tandsteen

En dan wel met Vet Aquadent of is daar ook een alternatief voor?
    EllenLaLau, 2 dec 2016 om 13:37 - Totaal Likes: 16
    Reacties:
    21
    Weergaven:
    259
  9. Paasnini

Ervaring met Aspitol Plus

Wat heerlijk zeg, zulke pillenslikkers. Masha doet het hier alleen met ontwormingtabletjes.
    Wat heerlijk zeg, zulke pillenslikkers. Masha doet het hier alleen met ontwormingtabletjes.
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    2.180
  10. Jacqueline

Tumor in het bekje door een allergie?

sterkte met haar en zo leren wij steeds meer
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    284
  11. Nero

Kwijlen en pijn in de mond!!

Gelukkig niets aan de hand.
    Nero, 31 jul 2016 om 10:56 - Totaal Likes: 7
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    239
  12. Drac

Gekke plekjes op zijn bovenlip

Gelukkig!
    Gelukkig!
    Gelukkig!
    Gelukkig!
    Drac, 6 jun 2016 om 16:00 - Totaal Likes: 16
    Reacties:
    21
    Weergaven:
    364
  13. Dreamcats

Mickey is naar de tandarts geweest.( Deel 2 )

Fijn dat het weer achter de rug is. Hopelijk voelt hij zich vandaag al weer helemaal goed :)
    Fijn dat het weer achter de rug is. Hopelijk voelt hij zich vandaag al weer helemaal goed :)
    Dreamcats, 30 jun 2015 om 08:13 - Totaal Likes: 11
    Reacties:
    23
    Weergaven:
    360
  14. Axel

Tip Diergeneeskundig Memorandum Diagnostiek meest voorkomende afwijkingen harde tandweefsels Hond en Kat

Van Diergeneeskundig Memorandum: De diagnostiek van de meest voorkomende afwijkingen van de harde tandweefsels bij Hond en Kat 86875
    Van Diergeneeskundig Memorandum: De diagnostiek van de meest voorkomende afwijkingen van de harde tandweefsels bij Hond en Kat 86875
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    156
  15. Simone

Luke vandaag geopereerd aan zijn gebit update bericht 16

Ze passen zich zo makkelijk aan beterschap nog met hem
    Simone, 17 feb 2016 om 18:41 - Totaal Likes: 29
    Reacties:
    26
    Weergaven:
    408
  16. Ragnar

Tandextractrie

@Ragnar, Helaas moet deze soms genomen worden, maar gelukkig is deze keuze er ;) Als je het verhaal van @Simone haar Luke leest Luke vandaag geopereerd aan zijn gebit update bericht 16 dan zie...
    @Ragnar, Helaas moet deze soms genomen worden, maar gelukkig is deze keuze er ;) Als je het verhaal van @Simone haar Luke leest Luke vandaag geopereerd aan zijn gebit update bericht 16 dan zie je dat ze zeer snel weer brokken eten, zelf die Maine Coon brokken ;)
    @Ragnar, Helaas moet deze soms genomen worden, maar gelukkig is deze keuze er ;) Als je het verhaal van @Simone haar Luke leest Luke vandaag geopereerd aan zijn gebit update bericht 16 dan zie je dat ze zeer snel weer brokken eten, zelf die...
    @Ragnar, Helaas moet deze soms genomen worden, maar gelukkig is deze keuze er ;) Als je het verhaal van @Simone haar Luke leest Luke vandaag geopereerd aan zijn gebit update bericht 16 dan zie...
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    184
  17. Sjoukje

Tip Februari, maand van het gebit

Bij veel dierenartsen is februari de maand van het gebit. Bij de deelnemende dierenartsen kan je terecht voor een gratis gebitscontrole en een eventuele korting bij het schoonmaken van het...
    Bij veel dierenartsen is februari de maand van het gebit. Bij de deelnemende dierenartsen kan je terecht voor een gratis gebitscontrole en een eventuele korting bij het schoonmaken van het gebit. Je kan doormiddel van het invoeren van je postcode zien of jouw dierenarts mee doet aan deze...
    Bij veel dierenartsen is februari de maand van het gebit. Bij de deelnemende dierenartsen kan je terecht voor een gratis gebitscontrole en een eventuele korting bij het schoonmaken van het gebit. Je kan doormiddel van het invoeren van je...
    Bij veel dierenartsen is februari de maand van het gebit. Bij de deelnemende dierenartsen kan je terecht voor een gratis gebitscontrole en een eventuele korting bij het schoonmaken van het...
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    171
  18. Cosmos

ontstoken tandvlees

ik duim dat hij het niet heeft want er komt geen einde aan de ellende dat we met dit katje al gehad hebben, echt spijt van deze aankoop ook al is het een lieverd. ga proberen om zijn tandjes elke...
    ik duim dat hij het niet heeft want er komt geen einde aan de ellende dat we met dit katje al gehad hebben, echt spijt van deze aankoop ook al is het een lieverd. ga proberen om zijn tandjes elke dag te poetsen, mss haalt het wat uit
    ik duim dat hij het niet heeft want er komt geen einde aan de ellende dat we met dit katje al gehad hebben, echt spijt van deze aankoop ook al is het een lieverd. ga proberen om zijn tandjes elke dag te poetsen, mss haalt het wat uit
    ik duim dat hij het niet heeft want er komt geen einde aan de ellende dat we met dit katje al gehad hebben, echt spijt van deze aankoop ook al is het een lieverd. ga proberen om zijn tandjes elke...
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    397
  19. sneeuwkat

Kiesje getrokken

Beterschap voor Luna. Hoop dat ze snel opknapt
    sneeuwkat, 4 jan 2016 om 17:59 - Totaal Likes: 8
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    214
  20. Paasnini

Cyste Yari

He wat balen. Veel sterkte!
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    208
  21. Kitty van Z

Nadia en haar tandjes.....

Inmiddels zijn we 2 dgn verder, brokjes wil ze wel maar dat lukt nog niet zo goed en dus eet Nadia lekker kipfilet ;-)
    Inmiddels zijn we 2 dgn verder, brokjes wil ze wel maar dat lukt nog niet zo goed en dus eet Nadia lekker kipfilet ;-)
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    249
  22. Marjon G

Boris is tandloos

Arm beestje :( Hopelijk knapt ie snel op nu!
    Marjon G, 5 nov 2015 om 14:09 - Totaal Likes: 3
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    285
  23. Marlies1964

Geen voortandjes

De htk (waarschijnlijk x-Noorse boskat) van mijn broer heeft inderdaad ook geen voortandjes meer, is ook nog heel jong. Reden is bij hem ook onbekend, ook geen ontstekingen ofzo gehad. Wellicht...
    De htk (waarschijnlijk x-Noorse boskat) van mijn broer heeft inderdaad ook geen voortandjes meer, is ook nog heel jong. Reden is bij hem ook onbekend, ook geen ontstekingen ofzo gehad. Wellicht dat hij ze ook nooit heeft gehad, zo kunnen :) Heel veel sterkte bij de tandarts Flynn!
    De htk (waarschijnlijk x-Noorse boskat) van mijn broer heeft inderdaad ook geen voortandjes meer, is ook nog heel jong. Reden is bij hem ook onbekend, ook geen ontstekingen ofzo gehad. Wellicht dat hij ze ook nooit heeft gehad, zo kunnen :) Heel...
    De htk (waarschijnlijk x-Noorse boskat) van mijn broer heeft inderdaad ook geen voortandjes meer, is ook nog heel jong. Reden is bij hem ook onbekend, ook geen ontstekingen ofzo gehad. Wellicht...
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    294

Topic Weergaveopties

Laden...