Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Keel, neus en oren

Gezondheid en Ziekte van een Maine Coon - keel, neus en oren.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Jill

Nisyleen

Hi Conny, Bedankt voor je reactie! Bedoel je 4 pillen per dag (verspreid over de hele dag)?
    Hi Conny, Bedankt voor je reactie! Bedoel je 4 pillen per dag (verspreid over de hele dag)?
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    81
  2. Amanda89

Kitten 'hoest'?

Toen ze hier kleiner waren moest de een na de ander hoesten na het uit de kraan drinken. Helaas is dat veel lekkerder dan uit een bakje. Inmiddels hebben ze er geen last meer van. Maar nog steeds...
    Toen ze hier kleiner waren moest de een na de ander hoesten na het uit de kraan drinken. Helaas is dat veel lekkerder dan uit een bakje. Inmiddels hebben ze er geen last meer van. Maar nog steeds hebben meerdere de rare neiging om met hun keel op het randje van een krabpaal te gaan liggen en dan...
    Toen ze hier kleiner waren moest de een na de ander hoesten na het uit de kraan drinken. Helaas is dat veel lekkerder dan uit een bakje. Inmiddels hebben ze er geen last meer van. Maar nog steeds hebben meerdere de rare neiging om met hun keel op...
    Toen ze hier kleiner waren moest de een na de ander hoesten na het uit de kraan drinken. Helaas is dat veel lekkerder dan uit een bakje. Inmiddels hebben ze er geen last meer van. Maar nog steeds...
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    189
  3. Nht210

"niesziekte" met hooikoorts?

Heb het 2 weken volgehouden bij Fleur. Ik moet zegge dat ze er niet echt vrolijker van werd, elke keer weer een gevecht om het binnen te krijgen bij haar. Het gaat wel iets beter moet ik zeggen...
    Heb het 2 weken volgehouden bij Fleur. Ik moet zegge dat ze er niet echt vrolijker van werd, elke keer weer een gevecht om het binnen te krijgen bij haar. Het gaat wel iets beter moet ik zeggen maar toen kreeg ze ineens diaree en ben ik ermee gestopt. De diaree is inmiddels weer weg maar ga niet...
    Heb het 2 weken volgehouden bij Fleur. Ik moet zegge dat ze er niet echt vrolijker van werd, elke keer weer een gevecht om het binnen te krijgen bij haar. Het gaat wel iets beter moet ik zeggen maar toen kreeg ze ineens diaree en ben ik ermee...
    Heb het 2 weken volgehouden bij Fleur. Ik moet zegge dat ze er niet echt vrolijker van werd, elke keer weer een gevecht om het binnen te krijgen bij haar. Het gaat wel iets beter moet ik zeggen...
    Nht210, 30 mrt 2017 om 10:54 - Totaal Likes: 8
    Reacties:
    20
    Weergaven:
    201
  4. Lotteenmilo

Zwarte 'korstjes' op neus

Besteld!
    Besteld!
    Besteld!
    Besteld!
    Reacties:
    22
    Weergaven:
    425
  5. Babet

Longontsteking en nasleep

Als ik het zo lees hoest ze alleen na inspanning? En is het daarna meteen/na een aantal minuten weer over? Als dat zo is heeft ze het dan niet 'gewoon' benauwd omdat haar longen waarschijnlijk...
    Als ik het zo lees hoest ze alleen na inspanning? En is het daarna meteen/na een aantal minuten weer over? Als dat zo is heeft ze het dan niet 'gewoon' benauwd omdat haar longen waarschijnlijk beschadigd zijn door de ontstekingen? Onze coon met verminderd longvolume (door een flatchest met naar...
    Als ik het zo lees hoest ze alleen na inspanning? En is het daarna meteen/na een aantal minuten weer over? Als dat zo is heeft ze het dan niet 'gewoon' benauwd omdat haar longen waarschijnlijk beschadigd zijn door de ontstekingen? Onze coon met...
    Als ik het zo lees hoest ze alleen na inspanning? En is het daarna meteen/na een aantal minuten weer over? Als dat zo is heeft ze het dan niet 'gewoon' benauwd omdat haar longen waarschijnlijk...
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    240
  6. Fie

Niezen

Ja daar komt het absoluut van, een vaccinatie is niet niks en dan die stress van een ander huisje, helaas
    Ja daar komt het absoluut van, een vaccinatie is niet niks en dan die stress van een ander huisje, helaas
    Fie, 8 jan 2017 om 16:36 - Totaal Likes: 5
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    185
  7. Dreamcats

Loki zijn oren.

ik zet de kat klem op de aanrecht , druk met mijn lichaam er tegen aan dat lukt het bij mij wel, succes.
    ik zet de kat klem op de aanrecht , druk met mijn lichaam er tegen aan dat lukt het bij mij wel, succes.
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    124
  8. FemkeVerfaillie

Malassezia aan Oreo's neus

Malassezia komt voornamelijk voor in oren, het is voor de handliggender dat het een bacterie was. Surolan is een creme met antibiotica, anti-schimmel en corticosteroiden. Werkt dus praktisch...
    Malassezia komt voornamelijk voor in oren, het is voor de handliggender dat het een bacterie was. Surolan is een creme met antibiotica, anti-schimmel en corticosteroiden. Werkt dus praktisch overal tegen maar dat maakt niet uit, belangrijkste is dat het opgelost is.
    Malassezia komt voornamelijk voor in oren, het is voor de handliggender dat het een bacterie was. Surolan is een creme met antibiotica, anti-schimmel en corticosteroiden. Werkt dus praktisch overal tegen maar dat maakt niet uit, belangrijkste is...
    Malassezia komt voornamelijk voor in oren, het is voor de handliggender dat het een bacterie was. Surolan is een creme met antibiotica, anti-schimmel en corticosteroiden. Werkt dus praktisch...
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    173
  9. GizRok022016

Ademhaling/Verkoudheid achtige

Nee toch echt!
    Nee toch echt!
    Nee toch echt!
    Nee toch echt!
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    177
  10. svdijk86

Neus met velletjes

Netjes hoor!
    Netjes hoor!
    Netjes hoor!
    Netjes hoor!
    svdijk86, 15 aug 2016 om 07:38 - Totaal Likes: 7
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    347
  11. Kirsty

Baldr steeds aan het niezen.

dankje! we hebben de dierenarts (al weer een paar dagen geleden hoor) gebeld. en we mochten metteen die druppels weer ophalen. Nou is het boefje er totaal niet gecharmeerd van en is het een zwaar...
    dankje! we hebben de dierenarts (al weer een paar dagen geleden hoor) gebeld. en we mochten metteen die druppels weer ophalen. Nou is het boefje er totaal niet gecharmeerd van en is het een zwaar gevecht om die druppels toe te dienen maargoed.. een goede week volhouden mocht het na een week niet...
    dankje! we hebben de dierenarts (al weer een paar dagen geleden hoor) gebeld. en we mochten metteen die druppels weer ophalen. Nou is het boefje er totaal niet gecharmeerd van en is het een zwaar gevecht om die druppels toe te dienen maargoed.....
    dankje! we hebben de dierenarts (al weer een paar dagen geleden hoor) gebeld. en we mochten metteen die druppels weer ophalen. Nou is het boefje er totaal niet gecharmeerd van en is het een zwaar...
    Kirsty, 31 mei 2016 om 21:53 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    234
  12. FemkeVerfaillie

Niesziekte :(

Fijn dat het goed gaat, hij ziet er lekker ondeugend uit.
    Reacties:
    27
    Weergaven:
    478
  13. Esthermvdrie

Oortjes schoonmaken?

Otoclean is heel fijn.
    Otoclean is heel fijn.
    Otoclean is heel fijn.
    Otoclean is heel fijn.
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    205
  14. Natella

Rode katten altijd snottjes?!

Onze rood/witte heeft ook oogsnotjes en idd ook sneller vieze oren en vies neusje. Lyla heeft ook een wit snoetje, maar die heeft het dus niet - die poetst ook meer, dus ik dacht altijd dat het...
    Onze rood/witte heeft ook oogsnotjes en idd ook sneller vieze oren en vies neusje. Lyla heeft ook een wit snoetje, maar die heeft het dus niet - die poetst ook meer, dus ik dacht altijd dat het daar misschien aan lag. Weerstand zou het in ons geval ook kunnen zijn, Clay is gevoelig voor elke...
    Onze rood/witte heeft ook oogsnotjes en idd ook sneller vieze oren en vies neusje. Lyla heeft ook een wit snoetje, maar die heeft het dus niet - die poetst ook meer, dus ik dacht altijd dat het daar misschien aan lag. Weerstand zou het in ons...
    Onze rood/witte heeft ook oogsnotjes en idd ook sneller vieze oren en vies neusje. Lyla heeft ook een wit snoetje, maar die heeft het dus niet - die poetst ook meer, dus ik dacht altijd dat het...
    Natella, 27 apr 2016 om 15:21 - Totaal Likes: 27
    Reacties:
    25
    Weergaven:
    476
  15. Anna

niesziekte :-(

Veel beterschap. Goed dat je naar je intuitie hebt geluisterd, die klopt toch vaak wel!
    Veel beterschap. Goed dat je naar je intuitie hebt geluisterd, die klopt toch vaak wel!
    Anna, 24 dec 2015 om 18:13 - Totaal Likes: 11
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    360
  16. roefje

bult in de keel, #202, rust zacht Giorgio

Sterkte
    Sterkte
    Sterkte
    Sterkte
    roefje, 17 mei 2015 om 23:12 - Totaal Likes: 78 ... 4 5 6
    Reacties:
    223
    Weergaven:
    3.489
  17. Paasnini

Bloedoor

Hier had onze Sushi ook een bloedoor. Helaas is dat nooit meer goed gekomen. Gelukkig is ze er niet minder lief om!
    Hier had onze Sushi ook een bloedoor. Helaas is dat nooit meer goed gekomen. Gelukkig is ze er niet minder lief om!
    Paasnini, 6 okt 2015 om 16:11 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    390
  18. Paasnini

Ervaring verwijderen speekselklier gezocht.

Wel positief, heb hem net gewogen en hij weegt nu 8,3 kg
    Paasnini, 17 sep 2015 om 21:53 - Totaal Likes: 5
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    413
  19. Miep

even een update over Demi

Hopelijk dat dit de oplossing is. Succes gewenst!
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    278
  20. roefje

bloed niezen

Heb geen bloed meer gezien.dus het zou een adertje geweest kunnen zijn
    Reacties:
    11