Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Kattenbenodigdheden

Hier vindt je allerlei informatie, vragen, adviezen en tips over kattenbenodigdheden voor de Maine Coon.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Sticky Topics
  2. Axel

Poll Waterfontein

Ik haak even in, wij hebben een cat mate (al ruim 2,5 jaar), inderdaad niet heel mooi, maar hij maakt weinig geluid (tenzij je de pomp niet goed afstelt) en onze katten drinken er heel graag uit....
    Ik haak even in, wij hebben een cat mate (al ruim 2,5 jaar), inderdaad niet heel mooi, maar hij maakt weinig geluid (tenzij je de pomp niet goed afstelt) en onze katten drinken er heel graag uit. Enige nadeel vind ik dat ie best licht is, dus dat de katten hem makkelijk omver rennen/gooien,...
    Ik haak even in, wij hebben een cat mate (al ruim 2,5 jaar), inderdaad niet heel mooi, maar hij maakt weinig geluid (tenzij je de pomp niet goed afstelt) en onze katten drinken er heel graag uit. Enige nadeel vind ik dat ie best licht is, dus dat...
    Ik haak even in, wij hebben een cat mate (al ruim 2,5 jaar), inderdaad niet heel mooi, maar hij maakt weinig geluid (tenzij je de pomp niet goed afstelt) en onze katten drinken er heel graag uit....
    Axel, 2 nov 2014 om 10:41 - Totaal Likes: 30 ... 2
    Reacties:
    72
    Weergaven:
    5.330
  3. Sjoukje

Poll Kattenbakvulling Klontvormend

Bentoniet zit ook in (kleine hoeveelheden) paardensnoepjes van bio-ron. Moet wel goed spul zijn. :D Zijn tevreden met wat we nu hebben maar wie weet. Ga dit onthouden, dank voor de tip.
    Bentoniet zit ook in (kleine hoeveelheden) paardensnoepjes van bio-ron. Moet wel goed spul zijn. :D Zijn tevreden met wat we nu hebben maar wie weet. Ga dit onthouden, dank voor de tip.
    Sjoukje, 17 jan 2015 om 16:31 - Totaal Likes: 45 ... 2 3
    Reacties:
    98
    Weergaven:
    6.745
  4. Sjoukje

Tip Kattengrit aanbieding

En nu hopen dat ze beide kortingen eraf halen :D.. Wij moeten ook weer halen.
    Sjoukje, 10 okt 2015 om 22:08 - Totaal Likes: 16
    Reacties:
    17
    Weergaven:
    845
  5. Sjoukje
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    653
  6. Sjoukje

Poll kattenbakvulling, Silicaat

Ben overgestapt van de Litter Pearl (veel te duur) naar Excellent, bevalt goed. Schat € 5 per kat per maand. Pffff, wat een verschil.
    Ben overgestapt van de Litter Pearl (veel te duur) naar Excellent, bevalt goed. Schat € 5 per kat per maand. Pffff, wat een verschil.
    Reacties:
    25
    Weergaven:
    3.497
  7. Normale Topics
  8. Sjoukje

Handige checklist voor onzindelijke katten

Ina van Berkum, van Cats & Things, heeft een hele handige checklist gemaakt voor onzindelijke katten. GRATIS Checklist voor onzindelijke katten | Cats and College
    Ina van Berkum, van Cats & Things, heeft een hele handige checklist gemaakt voor onzindelijke katten. GRATIS Checklist voor onzindelijke katten | Cats and College
    Sjoukje, 17 mrt 2018 om 20:28 - Totaal Likes: 4
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    120
  9. Dasha

Ervaringen Surefeed voerbak

Het is al een ouder topic maar voor de forummers die een surefeed gebruiken: Surefeed heeft inmiddels RVS bakjes op de markt gebracht! Ze zijn onder andere verkrijgbaar bij Zooplus.
    Het is al een ouder topic maar voor de forummers die een surefeed gebruiken: Surefeed heeft inmiddels RVS bakjes op de markt gebracht! Ze zijn onder andere verkrijgbaar bij Zooplus.
    Dasha, 12 mei 2016 om 00:47 - Totaal Likes: 19
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    868
  10. Momo

Kattenren is af

@The F team Hij is ook niet van die plank te krijgen er zitten altijd heel veel vogeltjes bij de buurman dus bewust die plank daar gedaan.
    @The F team Hij is ook niet van die plank te krijgen er zitten altijd heel veel vogeltjes bij de buurman dus bewust die plank daar gedaan.
    Momo, 19 feb 2018 om 13:36 - Totaal Likes: 21
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    229
  11. Kimberley

Gevraagd recencies krabpaal van dierenvilla

Wij hadden ook een grote, van dierenvilla..hij heeft 1,5 jr gestaan toen hingen de flarden eraan..Stevig wel, jammer genoeg de stof niet.
    Wij hadden ook een grote, van dierenvilla..hij heeft 1,5 jr gestaan toen hingen de flarden eraan..Stevig wel, jammer genoeg de stof niet.
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    235
  12. nwdynamite

Show je krabpaal!

@Fie dat ligt eraan hoe duur je paal is, ik heb de mandjes vervangen want de paal was nog goed als ik een nieuwe moest nemen was ik echt veel meer kwijt ;)
    @Fie dat ligt eraan hoe duur je paal is, ik heb de mandjes vervangen want de paal was nog goed als ik een nieuwe moest nemen was ik echt veel meer kwijt ;)
    nwdynamite, 13 feb 2015 om 21:50 - Totaal Likes: 248 ... 3 4 5
    Reacties:
    198
    Weergaven:
    10.108
  13. Sjoukje

Ikea lanceert een nieuwe huisdierenlijn

Ik vind er ook niets aan :D Zeker handig, maar misschien kan dit ook met een bamboemat ofzo voor de creabea's ;)
    Ik vind er ook niets aan :D Zeker handig, maar misschien kan dit ook met een bamboemat ofzo voor de creabea's ;)
    Sjoukje, 3 okt 2017 om 12:51 - Totaal Likes: 12
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    465
  14. Fie

Nieuwe krabpaal!

Wat zijn ze leuk :cat4:
    Fie, 13 sep 2017 om 10:23 - Totaal Likes: 17
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    430
  15. Fie

Peewee kattenbak

De peewee bevalt goed! Heerlijk zo weinig uitloop! Maar de katten vinden het fijne grit ook nog erg aantrekkelijk, dus in de keuken staat nog een grote bak met grit en buiten een kleine bak met...
    De peewee bevalt goed! Heerlijk zo weinig uitloop! Maar de katten vinden het fijne grit ook nog erg aantrekkelijk, dus in de keuken staat nog een grote bak met grit en buiten een kleine bak met grit. Kunnen ze een beetje kiezen, vind het zelf ook prima zo
    De peewee bevalt goed! Heerlijk zo weinig uitloop! Maar de katten vinden het fijne grit ook nog erg aantrekkelijk, dus in de keuken staat nog een grote bak met grit en buiten een kleine bak met grit. Kunnen ze een beetje kiezen, vind het zelf ook...
    De peewee bevalt goed! Heerlijk zo weinig uitloop! Maar de katten vinden het fijne grit ook nog erg aantrekkelijk, dus in de keuken staat nog een grote bak met grit en buiten een kleine bak met...
    Fie, 20 aug 2017 om 21:09 - Totaal Likes: 14
    Reacties:
    17
    Weergaven:
    811
  16. Corry_v

Laminaat vs tapijt

Ja hier was t ook laminaat en kleden ...we hebben de kleden maar afgeschaft. Nu ruwe keramisch parketvloer, dat is steen in de vorm van houtpanelen , mooi, niet glad, ff dweilen en klaar! Op de...
    Ja hier was t ook laminaat en kleden ...we hebben de kleden maar afgeschaft. Nu ruwe keramisch parketvloer, dat is steen in de vorm van houtpanelen , mooi, niet glad, ff dweilen en klaar! Op de trap gemêleerd supersterk projecttapijt kan met van alles schoongemaakt zonodig. Verder ook wat...
    Ja hier was t ook laminaat en kleden ...we hebben de kleden maar afgeschaft. Nu ruwe keramisch parketvloer, dat is steen in de vorm van houtpanelen , mooi, niet glad, ff dweilen en klaar! Op de trap gemêleerd supersterk projecttapijt kan met van...
    Ja hier was t ook laminaat en kleden ...we hebben de kleden maar afgeschaft. Nu ruwe keramisch parketvloer, dat is steen in de vorm van houtpanelen , mooi, niet glad, ff dweilen en klaar! Op de...
    Corry_v, 25 aug 2017 om 09:37 - Totaal Likes: 40
    Reacties:
    26
    Weergaven:
    443
  17. JoséVdV

Kattenbakvraagje

Ik heb twee grote cementbakken, ik gooi er 20 kilo fijne grit in, van fressnaph, Premiere heet het, komt uit canada, is klontvormend, ik schep als ze erin zijn geweest, en vul bij, als ik het te...
    Ik heb twee grote cementbakken, ik gooi er 20 kilo fijne grit in, van fressnaph, Premiere heet het, komt uit canada, is klontvormend, ik schep als ze erin zijn geweest, en vul bij, als ik het te weinig vind, schoonmaken doe ik met azijn. Ik heb vier Coons:-)
    Ik heb twee grote cementbakken, ik gooi er 20 kilo fijne grit in, van fressnaph, Premiere heet het, komt uit canada, is klontvormend, ik schep als ze erin zijn geweest, en vul bij, als ik het te weinig vind, schoonmaken doe ik met azijn. Ik heb...
    Ik heb twee grote cementbakken, ik gooi er 20 kilo fijne grit in, van fressnaph, Premiere heet het, komt uit canada, is klontvormend, ik schep als ze erin zijn geweest, en vul bij, als ik het te...
    JoséVdV, 4 aug 2017 om 10:36 - Totaal Likes: 11
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    460
  18. Nht210

Bench/autostoel

Ik heb me alleen even goed vergist in de grootte van Nox' zijn tijdelijke buitenverblijf:cat3:. En wees gerust! Hij staat netjes onder de parasol :)
    Ik heb me alleen even goed vergist in de grootte van Nox' zijn tijdelijke buitenverblijf:cat3:. En wees gerust! Hij staat netjes onder de parasol :)
    Nht210, 9 jul 2017 om 19:13 - Totaal Likes: 14
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    483
  19. Sjoukje

Niet plastic voerpuzzels

Wij voeren kleine platte brokjes. Dus dan zou het wel kunnen werken. Ik ben voor Caddy altijd op zoek naar leuke maar niet te makkelijke voerspellen. Hij is ontzettend handig. De meeste dingen...
    Wij voeren kleine platte brokjes. Dus dan zou het wel kunnen werken. Ik ben voor Caddy altijd op zoek naar leuke maar niet te makkelijke voerspellen. Hij is ontzettend handig. De meeste dingen zijn voor hem veel te makkelijk.
    Wij voeren kleine platte brokjes. Dus dan zou het wel kunnen werken. Ik ben voor Caddy altijd op zoek naar leuke maar niet te makkelijke voerspellen. Hij is ontzettend handig. De meeste dingen zijn voor hem veel te makkelijk.
    Wij voeren kleine platte brokjes. Dus dan zou het wel kunnen werken. Ik ben voor Caddy altijd op zoek naar leuke maar niet te makkelijke voerspellen. Hij is ontzettend handig. De meeste dingen...
    Sjoukje, 11 jul 2017 om 19:38 - Totaal Likes: 10
    Reacties:
    22
    Weergaven:
    470
  20. sneeuwkat

IVAR kast

Die is leuk! Blij dat die kast voor jullie werkt. Cat's Best is fijne spul, en is de beste grit voor hoogzwangere dames en kittens. Geen inslikkings/verstoppingsgevaar en kittens die hierop...
    Die is leuk! Blij dat die kast voor jullie werkt. Cat's Best is fijne spul, en is de beste grit voor hoogzwangere dames en kittens. Geen inslikkings/verstoppingsgevaar en kittens die hierop leren kunnen daarna zonder hik over welke grit of korrels dan ook. Maar de uitloop gaat meters buiten...
    Die is leuk! Blij dat die kast voor jullie werkt. Cat's Best is fijne spul, en is de beste grit voor hoogzwangere dames en kittens. Geen inslikkings/verstoppingsgevaar en kittens die hierop leren kunnen daarna zonder hik over welke grit of...
    Die is leuk! Blij dat die kast voor jullie werkt. Cat's Best is fijne spul, en is de beste grit voor hoogzwangere dames en kittens. Geen inslikkings/verstoppingsgevaar en kittens die hierop...
    sneeuwkat, 16 jun 2017 om 10:54 - Totaal Likes: 14
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    406
  21. Toby en Kenzo

Waar bestellen jullie speeltjes en meubels?

Zoveel winkels! Enorm bedankt. Ik heb al even zitten kijken maar ik kan nog steeds één specifiek speeltje niet vinden. Het gaat hier om een bal met een staart eraan maar in de bal zelf zit een...
    Zoveel winkels! Enorm bedankt. Ik heb al even zitten kijken maar ik kan nog steeds één specifiek speeltje niet vinden. Het gaat hier om een bal met een staart eraan maar in de bal zelf zit een soort tegengewicht waardoor de bal niet enkel rolt maar ook rare kanten op gaat. Het lijkt daardoor net...
    Zoveel winkels! Enorm bedankt. Ik heb al even zitten kijken maar ik kan nog steeds één specifiek speeltje niet vinden. Het gaat hier om een bal met een staart eraan maar in de bal zelf zit een soort tegengewicht waardoor de bal niet enkel rolt...
    Zoveel winkels! Enorm bedankt. Ik heb al even zitten kijken maar ik kan nog steeds één specifiek speeltje niet vinden. Het gaat hier om een bal met een staart eraan maar in de bal zelf zit een...
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    428
  22. Paasnini

Alternatieve kattenbak

O oke het is dus nr 1 met de korrels :D Ik heb ook houtkorrels gebruikt een paar jaar..kreeg de zakken vrij goedkoop via ene vriendin. Maar vond het meer uitloop dan de sivo die ik nu heb. Maar...
    O oke het is dus nr 1 met de korrels :D Ik heb ook houtkorrels gebruikt een paar jaar..kreeg de zakken vrij goedkoop via ene vriendin. Maar vond het meer uitloop dan de sivo die ik nu heb. Maar goed hier doen ze niet moeilijk over een korrel..hout of fijn, of grof..ze gaan overal op. Ik dacht...
    O oke het is dus nr 1 met de korrels :D Ik heb ook houtkorrels gebruikt een paar jaar..kreeg de zakken vrij goedkoop via ene vriendin. Maar vond het meer uitloop dan de sivo die ik nu heb. Maar goed hier doen ze niet moeilijk over een...
    O oke het is dus nr 1 met de korrels :D Ik heb ook houtkorrels gebruikt een paar jaar..kreeg de zakken vrij goedkoop via ene vriendin. Maar vond het meer uitloop dan de sivo die ik nu heb. Maar...
    Paasnini, 14 feb 2017 om 10:51 - Totaal Likes: 13
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    968
  23. Zoe

Transport Bench

Ik heb inmiddels ook een tas van samsonite..niet groot, maar voor een klein stukje, prima. Een grote coon gaat er niet in, Memphis is lang en hoog en bijna 6 kg..die past er wel in..alleen recht...
    Ik heb inmiddels ook een tas van samsonite..niet groot, maar voor een klein stukje, prima. Een grote coon gaat er niet in, Memphis is lang en hoog en bijna 6 kg..die past er wel in..alleen recht opstaan wordt lastig. Maar ze zit er hooguit 20 minuutjes in..Dus prima.
    Ik heb inmiddels ook een tas van samsonite..niet groot, maar voor een klein stukje, prima. Een grote coon gaat er niet in, Memphis is lang en hoog en bijna 6 kg..die past er wel in..alleen recht opstaan wordt lastig. Maar ze zit er hooguit 20...
    Ik heb inmiddels ook een tas van samsonite..niet groot, maar voor een klein stukje, prima. Een grote coon gaat er niet in, Memphis is lang en hoog en bijna 6 kg..die past er wel in..alleen recht...
    Zoe, 22 feb 2016 om 22:45 - Totaal Likes: 6
    Reacties:
    28
    Weergaven:
    970
  24. Manja

kattenluik

Dank je wel voor je snelle reactie. Ik heb net gevonden dat die ronde veel te klein is qua deurtje.. Dan wordt het sowieso de cat mate large denk ik.
    Dank je wel voor je snelle reactie. Ik heb net gevonden dat die ronde veel te klein is qua deurtje.. Dan wordt het sowieso de cat mate large denk ik.
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    616
  25. Rhana

kattenbak en vulling

Ik zal een handdoekje naast zijn drinkbakje hangen ;-)
    Rhana, 22 nov 2015 om 22:14 - Totaal Likes: 10
    Reacties:
    24
    Weergaven:
    792
  26. cheffin

Feliway verschil?

De verdamper Feliway Friends is nieuw! Het product is bedoeld om de scherpe randjes in meerkatshuishoudens eraf te halen en de relatie tussen de katten te verbeteren.
    De verdamper Feliway Friends is nieuw! Het product is bedoeld om de scherpe randjes in meerkatshuishoudens eraf te halen en de relatie tussen de katten te verbeteren.
    cheffin, 11 nov 2016 om 11:37 - Totaal Likes: 6
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    444
  27. Marjon G

ik ben om, hier ook Peewee

Beetje oud topic. Maar vorig jaar ben ik ermee begonnen, en bevalt ons hier allemaal prima :) Mijn oudste kat bleef stug op de oude bak gaan, maar toen ik deze heb weggehaald, ging hij zonder te...
    Beetje oud topic. Maar vorig jaar ben ik ermee begonnen, en bevalt ons hier allemaal prima :) Mijn oudste kat bleef stug op de oude bak gaan, maar toen ik deze heb weggehaald, ging hij zonder te mokken op de nieuwe bak.
    Beetje oud topic. Maar vorig jaar ben ik ermee begonnen, en bevalt ons hier allemaal prima :) Mijn oudste kat bleef stug op de oude bak gaan, maar toen ik deze heb weggehaald, ging hij zonder te mokken op de nieuwe bak.
    Beetje oud topic. Maar vorig jaar ben ik ermee begonnen, en bevalt ons hier allemaal prima :) Mijn oudste kat bleef stug op de oude bak gaan, maar toen ik deze heb weggehaald, ging hij zonder te...
    Marjon G, 31 mei 2015 om 12:34 - Totaal Likes: 98 ... 2 3 4
    Reacties:
    143
    Weergaven:
    4.895

Topic Weergaveopties

Laden...