Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Ideeën & opmerkingen

Hier kunnen ideeën, klachten, opmerkingen, etc. over het Maine Coon .nl forum worden geplaatst.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Greenlientje

Volgorde reacties topic's

Ik druk altijd op recente berichten, dan heb ik alle nieuwe, ik vind het niet lastig om te scrollen, maar doe dit op de IPad, dus gaat makkelijk, ik lees ze gewoon nog een keer, als het moet, maar...
    Ik druk altijd op recente berichten, dan heb ik alle nieuwe, ik vind het niet lastig om te scrollen, maar doe dit op de IPad, dus gaat makkelijk, ik lees ze gewoon nog een keer, als het moet, maar kom meestal meteen bij de nieuwe reacties uit, die ik dus nog niet gelezen heb.
    Ik druk altijd op recente berichten, dan heb ik alle nieuwe, ik vind het niet lastig om te scrollen, maar doe dit op de IPad, dus gaat makkelijk, ik lees ze gewoon nog een keer, als het moet, maar kom meestal meteen bij de nieuwe reacties uit,...
    Ik druk altijd op recente berichten, dan heb ik alle nieuwe, ik vind het niet lastig om te scrollen, maar doe dit op de IPad, dus gaat makkelijk, ik lees ze gewoon nog een keer, als het moet, maar...
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    40
  2. Paasnini

Meldingen op ipad

Als je hem in de lengte houd moet je denk ik links boven in op de 3 streepjes moeten drukken en dan zie je de meldingen Als dat niet werkt weet ik het niet en dan weet axel misschien het...
    Als je hem in de lengte houd moet je denk ik links boven in op de 3 streepjes moeten drukken en dan zie je de meldingen Als dat niet werkt weet ik het niet en dan weet axel misschien het antwoord :)
    Als je hem in de lengte houd moet je denk ik links boven in op de 3 streepjes moeten drukken en dan zie je de meldingen Als dat niet werkt weet ik het niet en dan weet axel misschien het antwoord :)
    Als je hem in de lengte houd moet je denk ik links boven in op de 3 streepjes moeten drukken en dan zie je de meldingen Als dat niet werkt weet ik het niet en dan weet axel misschien het...
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    29
  3. Paasnini

Ipad en foto's

Dat doe ik ook, zal er morgen nog eens naar kijken.
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    41
  4. Paki

Complimentje

fijn te horen, die tijd is hier wel geweest, maar gelukkig voorbij.
    Paki, 8 jan 2017 om 18:10 - Totaal Likes: 16
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    76
  5. roefje

kreeg dit opgestuurd

Wat een leuk ding!
    Wat een leuk ding!
    Wat een leuk ding!
    Wat een leuk ding!
    roefje, 28 jul 2016 om 09:59 - Totaal Likes: 8
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    259
  6. cheffin

Feestelijk,forum!

Gaat idd beter!thnx:)
    cheffin, 22 dec 2015 om 21:30 - Totaal Likes: 20
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    225
  7. Sjoukje

Poll koopjestips

Yep, handig!
    Yep, handig!
    Yep, handig!
    Yep, handig!
    Sjoukje, 14 sep 2015 om 08:53 - Totaal Likes: 6
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    333
  8. Edwin

Reclame

Oh, goed te weten, ga ik doen :)
    Edwin, 13 jun 2015 om 00:36 - Totaal Likes: 13
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    404
  9. winni

leden lang niet reageren?

@winni, leden blijven gewoon lid. Dit was op het oude forum (andere software) zo ingesteld. Het forum is gedeeltelijk leesbaar voor niet-leden. Door uit te loggen kun je precies zien wat...
    @winni, leden blijven gewoon lid. Dit was op het oude forum (andere software) zo ingesteld. Het forum is gedeeltelijk leesbaar voor niet-leden. Door uit te loggen kun je precies zien wat niet-leden kunnen lezen. De babbelhoek, showdata en ontmoetingen zijn gesloten. De laatste twee zijn...
    @winni, leden blijven gewoon lid. Dit was op het oude forum (andere software) zo ingesteld. Het forum is gedeeltelijk leesbaar voor niet-leden. Door uit te loggen kun je precies zien wat niet-leden kunnen lezen. De babbelhoek, showdata en...
    @winni, leden blijven gewoon lid. Dit was op het oude forum (andere software) zo ingesteld. Het forum is gedeeltelijk leesbaar voor niet-leden. Door uit te loggen kun je precies zien wat...
    winni, 22 apr 2015 om 00:16 - Totaal Likes: 5
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    337
  10. ellycraner

Oproep Wie heeft of weet leuke nieuwe onderwerpen voor:

Coon en sport Close-up van de poten (artistiek) Close-up van de staart (artistiek)
    Coon en sport Close-up van de poten (artistiek) Close-up van de staart (artistiek)
    Reacties:
    27
    Weergaven:
    771
  11. cheffin

Banner

:love5: Dank jullie wel allemaal :-) Mijn lieve Liv is ook een "speciaaltje" ! Zoet en stout tegelijk! ;) Greetz, Monique
    :love5: Dank jullie wel allemaal :-) Mijn lieve Liv is ook een "speciaaltje" ! Zoet en stout tegelijk! ;) Greetz, Monique
    Reacties:
    15
    Weergaven:
    941

Topic Weergaveopties

Laden...