Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Hoofd en zenuwstelsel

Gezondheid en Ziekte van een Maine Coon - hoofd en zenuwstelsel.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Eveline

Hot Topic vergrote lymfeklieren en buitje kaak, update #95 #105 #133 #154 KANKERVRIJ!

O, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd met deze uitslag!!
    Eveline, 8 feb 2016 om 16:37 - Totaal Likes: 141 ... 3 4 5
    Reacties:
    179
    Weergaven:
    1.871
  2. Nayomi

Aaliah

Jeetje wat een enge situatie..Ik hoop dat ze hier op een katwaardige maner en zonder pijn oud mee kan worden en dat het slechts iets cosmetisch is, de duimen draaien..
    Jeetje wat een enge situatie..Ik hoop dat ze hier op een katwaardige maner en zonder pijn oud mee kan worden en dat het slechts iets cosmetisch is, de duimen draaien..
    Reacties:
    42
    Weergaven:
    2.036
  3. Nayomi

Neurologische verschijnselen, ideeën? update bericht #20

Veel sterkte aan jou en de eigenaars.
    Reacties:
    38
    Weergaven:
    2.498
  4. teffca

daniek krijgt vanavond phenobarbital.

Veel sterkte en kracht toegewenst!
    Reacties:
    28
    Weergaven:
    1.202
  5. teffca

de bloeduitslagen van daniek zijn binnen.

kort na mijn laatste berichtje hier zag ik dat ze wat wakker werd, ik heb haar in mijn armen gehouden en toen is ze gestorven.
    kort na mijn laatste berichtje hier zag ik dat ze wat wakker werd, ik heb haar in mijn armen gehouden en toen is ze gestorven.
    Reacties:
    30
    Weergaven:
    1.665
  6. Audrey

Wat denken de ervaringsdeskundigen hiervan?

Wat verschrikkelijk. Nog even terugkomend over de opmerking dat dierenartsen het het beste weten omdat zij ervoor gestudeerd hebben. Tja dat zou zo moeten zijn. Wat er met Jaar is gebeurd is...
    Wat verschrikkelijk. Nog even terugkomend over de opmerking dat dierenartsen het het beste weten omdat zij ervoor gestudeerd hebben. Tja dat zou zo moeten zijn. Wat er met Jaar is gebeurd is verschrikkelijk en zoals ik het nu lees heeft de da ook echt haar best gedaan. Je zou kunnen overwegen...
    Wat verschrikkelijk. Nog even terugkomend over de opmerking dat dierenartsen het het beste weten omdat zij ervoor gestudeerd hebben. Tja dat zou zo moeten zijn. Wat er met Jaar is gebeurd is verschrikkelijk en zoals ik het nu lees heeft de da...
    Wat verschrikkelijk. Nog even terugkomend over de opmerking dat dierenartsen het het beste weten omdat zij ervoor gestudeerd hebben. Tja dat zou zo moeten zijn. Wat er met Jaar is gebeurd is...
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    1.614
  7. Kitty van Z

Epilepsie

Hij doet het goed, geen aanval (gezien) en ik ga er vanuit dat ie die voorlopig niet meer gaat krijgen....één bijkomend voordeel: ik heb een extra schaduw....hij is waar ik ben, zo schattig.
    Hij doet het goed, geen aanval (gezien) en ik ga er vanuit dat ie die voorlopig niet meer gaat krijgen....één bijkomend voordeel: ik heb een extra schaduw....hij is waar ik ben, zo schattig.
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    1.736
  8. Conny

Cherry ...... update bericht 137 ze loopt weer.

Cherry is overleden :(
    Reacties:
    160
    Weergaven:
    13.577
  9. Conny

Cherry.update 37 nieuwe updat 28-07 bericht 60

Zolang zij maar happy is Conny... Probeer ervan te genieten! :D...
    Reacties:
    71
    Weergaven:
    6.214
  10. Hilda

Duimen voor Opa Gizmo .....

Hilda heeft Gizmo vanochtend laten inslapen Karen. Even op nieuwe berichten klikken.
    Hilda heeft Gizmo vanochtend laten inslapen Karen. Even op nieuwe berichten klikken.
    Reacties:
    79
    Weergaven:
    3.775
  11. Marjoleine

Vandaag de schrik van mijn leven gehad! update pag3

Dikke knuf voor jou en Zosca. Gelukkig dat het mee lijkt te vallen.
    Reacties:
    47
    Weergaven:
    2.188
  12. coonlover

epillepsie????

wat een schrik zeg , nou veel sterkte.
    Reacties:
    21
    Weergaven:
    1.212
  13. Anita

Dusty hersenbloeding

mijn kat LARS van bijna 3 jaar oud heeft vann8 blijkbaar een herseninfarct gehad, ik kwam uit bed en hij deed niets meer, ik dacht dat hij dood was, hij ademde wel maar reageerde niet meer op mij!...
    mijn kat LARS van bijna 3 jaar oud heeft vann8 blijkbaar een herseninfarct gehad, ik kwam uit bed en hij deed niets meer, ik dacht dat hij dood was, hij ademde wel maar reageerde niet meer op mij! ik tilde hem op en hij voelde koud en slap aan, hij kon niet meer staan en zakte in elkaar! ik...
    mijn kat LARS van bijna 3 jaar oud heeft vann8 blijkbaar een herseninfarct gehad, ik kwam uit bed en hij deed niets meer, ik dacht dat hij dood was, hij ademde wel maar reageerde niet meer op mij! ik tilde hem op en hij voelde koud en slap aan,...
    mijn kat LARS van bijna 3 jaar oud heeft vann8 blijkbaar een herseninfarct gehad, ik kwam uit bed en hij deed niets meer, ik dacht dat hij dood was, hij ademde wel maar reageerde niet meer op mij!...
    Reacties:
    49
    Weergaven:
    3.398
  14. mysterious

epilepsie

Zoals vele wel weten heeft mijn ventje ook nog eens epilepsie en tja hoe ga je er mee om??? Je moet er zowiezo altijd goed uitkijken voor andere dieren wanneer je kat een aanval krijgt want het...
    Zoals vele wel weten heeft mijn ventje ook nog eens epilepsie en tja hoe ga je er mee om??? Je moet er zowiezo altijd goed uitkijken voor andere dieren wanneer je kat een aanval krijgt want het kan zo zijn dan andere dieren hem gaan aanvallen het wil niet zeggen dat alle dieren dat werkelijk...
    Zoals vele wel weten heeft mijn ventje ook nog eens epilepsie en tja hoe ga je er mee om??? Je moet er zowiezo altijd goed uitkijken voor andere dieren wanneer je kat een aanval krijgt want het kan zo zijn dan andere dieren hem gaan aanvallen het...
    Zoals vele wel weten heeft mijn ventje ook nog eens epilepsie en tja hoe ga je er mee om??? Je moet er zowiezo altijd goed uitkijken voor andere dieren wanneer je kat een aanval krijgt want het...
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    713
  15. Twistertje

oproep voor mensen bekend met hcm en of epilepsie???

He Esther.. Meid dat was weer schrikken zeg!!! Gelukkig gaat het nu weer wat beter met hem :D Ben je al wat wijzer van Emmeloord? Sterkte hoor!!! Dikke knuf voor Twister!
    He Esther.. Meid dat was weer schrikken zeg!!! Gelukkig gaat het nu weer wat beter met hem :D Ben je al wat wijzer van Emmeloord? Sterkte hoor!!! Dikke knuf voor Twister!
    Reacties:
    32
    Weergaven:
    1.394
  16. Twistertje

Epilepsie

Jeetje! Ik hoop in ieder geval dat de medicatie goed aan gaat slaan! Sterkte en succes!! Groetjes, Janneke.
    Jeetje! Ik hoop in ieder geval dat de medicatie goed aan gaat slaan! Sterkte en succes!! Groetjes, Janneke.
    Reacties:
    62
    Weergaven:
    2.737

Topic Weergaveopties

Laden...