Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Help! Ik ga naar show!

Hier kan je alle vragen omtrent het showen van je Maine Coon plaatsen. Ook kun je hier informatie over het showen vinden.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Sticky Topics
  2. Sjoukje

Sticky Ingeschreven voor een show en dan....

Dat is inderdaad wel een goed idee. De dingen zijn altijd duidelijker als iemand er uitleg (en tips) bij geeft.
    Dat is inderdaad wel een goed idee. De dingen zijn altijd duidelijker als iemand er uitleg (en tips) bij geeft.
    Sjoukje, 7 jun 2004 om 20:46 - Totaal Likes: 2 ... 2
    Reacties:
    46
    Weergaven:
    4.386
  3. Normale Topics
  4. Lilith

Ik wil een keer naar een show

Een dekentje met eigen geur voor op de bodem is erg verstandig.
    Lilith, 4 jul 2016 om 16:39 - Totaal Likes: 4
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    306
  5. Spikerman

Verschil in Show bezoek

22 mei gaan beide dames naar de Mundikat show in Boxtel, dus momenteel lekker oefenen op de showhouding en het wassen van beide ondeugden.
    22 mei gaan beide dames naar de Mundikat show in Boxtel, dus momenteel lekker oefenen op de showhouding en het wassen van beide ondeugden.
    Spikerman, 24 jan 2016 om 19:23 - Totaal Likes: 10
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    418
  6. Sjoukje

impressie van een Show

Leuk, ik ga meteen kijken! :) Ben nog nooit op een show geweest :oops:
    Sjoukje, 5 mrt 2016 om 13:19 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    181
  7. trudyaal

bolderkar voor showspullen

Heb inmiddels een bolderkar gekocht en gebruikt voor de show in uitgeest. Deze bolderkar was 120 lang dus lekker ruim. Alles paste erin. Even uitbouwen en klaar. Echt ideaal....
    Heb inmiddels een bolderkar gekocht en gebruikt voor de show in uitgeest. Deze bolderkar was 120 lang dus lekker ruim. Alles paste erin. Even uitbouwen en klaar. Echt ideaal. Tafel..stoel...koffertje.... nog n koffertje . Kat zelf... en nog wat dingetjes... echt super . En met opruimen achteraf...
    Heb inmiddels een bolderkar gekocht en gebruikt voor de show in uitgeest. Deze bolderkar was 120 lang dus lekker ruim. Alles paste erin. Even uitbouwen en klaar. Echt ideaal. Tafel..stoel...koffertje.... nog n koffertje . Kat zelf... en nog wat...
    Heb inmiddels een bolderkar gekocht en gebruikt voor de show in uitgeest. Deze bolderkar was 120 lang dus lekker ruim. Alles paste erin. Even uitbouwen en klaar. Echt ideaal....
    trudyaal, 13 jan 2016 om 10:48 - Totaal Likes: 8
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    347
  8. Rox769

Show bezoeken

Met stip op 1. denk ik: Steek niet ongevraagd je vingers door de kooi om een kat aan te raken :) vraag dit altijd als je dit graag wilt omdat de meeste showers het niet op prijs stellen dat Jan en...
    Met stip op 1. denk ik: Steek niet ongevraagd je vingers door de kooi om een kat aan te raken :) vraag dit altijd als je dit graag wilt omdat de meeste showers het niet op prijs stellen dat Jan en alleman zomaar aan hun kat zit (dit met name ivm infectiegevaar, de weet nooit waar die vingers...
    Met stip op 1. denk ik: Steek niet ongevraagd je vingers door de kooi om een kat aan te raken :) vraag dit altijd als je dit graag wilt omdat de meeste showers het niet op prijs stellen dat Jan en alleman zomaar aan hun kat zit (dit met name ivm...
    Met stip op 1. denk ik: Steek niet ongevraagd je vingers door de kooi om een kat aan te raken :) vraag dit altijd als je dit graag wilt omdat de meeste showers het niet op prijs stellen dat Jan en...
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    216
  9. Simba

Weer eens een vraag over wassen

Hahaha, geweldig!
    Hahaha, geweldig!
    Hahaha, geweldig!
    Hahaha, geweldig!
    Simba, 11 nov 2015 om 16:08 - Totaal Likes: 4
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    330
  10. Simba

Showvragen

Ik maak ze inderdaad ;)
    Ik maak ze inderdaad ;)
    Ik maak ze inderdaad ;)
    Ik maak ze inderdaad ;)
    Simba, 21 nov 2015 om 14:14 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    235
  11. Sjalot

Tasje voor op show

Handig :) bedankt voor de tip!
    Sjalot, 12 apr 2015 om 20:07 - Totaal Likes: 3
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    340
  12. lizzy

zwarte kat showen

Inderdaad zwartshampoo gebruiken heb toendertijd met mijn exotic vaak bis gehaald
    Inderdaad zwartshampoo gebruiken heb toendertijd met mijn exotic vaak bis gehaald
    lizzy, 25 mrt 2015 om 14:08 - Totaal Likes: 3
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    394
  13. Natella

Vraagje

Gezien je in Zeeland woont zou je ook kunnen kijken of er in Belgie niet iets is binnenkort :) Maar volgens mij is Tienen net geweest.
    Gezien je in Zeeland woont zou je ook kunnen kijken of er in Belgie niet iets is binnenkort :) Maar volgens mij is Tienen net geweest.
    Natella, 23 mrt 2015 om 19:46 - Totaal Likes: 6
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    242
  14. Chantal

Shows in Groningen

Wij hebben ons eindelijk in kunnen schrijven. De goede stamboom is eindelijk binnen! :D Wij zullen beide dagen mee gaan doen met Jelo! :D
    Wij hebben ons eindelijk in kunnen schrijven. De goede stamboom is eindelijk binnen! :D Wij zullen beide dagen mee gaan doen met Jelo! :D
    Chantal, 19 feb 2015 om 15:05 - Totaal Likes: 7
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    403
  15. Laura.

Ingeschreven en dan...

Ik heb liever tafzijde voor de gordijntjes, blijven geen haren aan plakken, geen zwetende katten en je hoeft niet te strijken ;) Vergeet niet een paar kleine voebakjes mee te nemen en een beetje...
    Ik heb liever tafzijde voor de gordijntjes, blijven geen haren aan plakken, geen zwetende katten en je hoeft niet te strijken ;) Vergeet niet een paar kleine voebakjes mee te nemen en een beetje voer (voor het geval er geen proefzakjes van de sponsor zijn). Stamboom doen ze helemaal niks mee....
    Ik heb liever tafzijde voor de gordijntjes, blijven geen haren aan plakken, geen zwetende katten en je hoeft niet te strijken ;) Vergeet niet een paar kleine voebakjes mee te nemen en een beetje voer (voor het geval er geen proefzakjes van de...
    Ik heb liever tafzijde voor de gordijntjes, blijven geen haren aan plakken, geen zwetende katten en je hoeft niet te strijken ;) Vergeet niet een paar kleine voebakjes mee te nemen en een beetje...
    Laura., 9 jan 2015 om 12:00 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    559
  16. Sincerity

Producten voor een show

Bedankt! Ik ga even kijken en desnoods misschien wat dichterbij de datum hier een oproepje plaatsen als ik onvoorhoops toch alleen moet gaan :)
    Bedankt! Ik ga even kijken en desnoods misschien wat dichterbij de datum hier een oproepje plaatsen als ik onvoorhoops toch alleen moet gaan :)
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    594
  17. Timo

stamboomloos op show?

Het kan wel maar niet bij iedere vereniging. Bij fife wordt er streng naar de inschrijving gekeken maar dat kan ik niet van elke onafhankelijke vereniging zeggen. Je moet je kat dan op ras laten...
    Het kan wel maar niet bij iedere vereniging. Bij fife wordt er streng naar de inschrijving gekeken maar dat kan ik niet van elke onafhankelijke vereniging zeggen. Je moet je kat dan op ras laten determineren. Maar zoals al gezegd wordt er door een hoop verenigingen niet echt streng toegezien...
    Het kan wel maar niet bij iedere vereniging. Bij fife wordt er streng naar de inschrijving gekeken maar dat kan ik niet van elke onafhankelijke vereniging zeggen. Je moet je kat dan op ras laten determineren. Maar zoals al gezegd wordt er door...
    Het kan wel maar niet bij iedere vereniging. Bij fife wordt er streng naar de inschrijving gekeken maar dat kan ik niet van elke onafhankelijke vereniging zeggen. Je moet je kat dan op ras laten...
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    697
  18. debstert

Juniorenshow 31 aug, onze eerste show

Ik kom misschien wel even kijken, ik kan op de fiets als t lekker weer is, is vlakbij. Kun je gewoon naar binnen of moet je als "kijker" ook nog toegangskaarten aanschaffen dat iemand...
    Ik kom misschien wel even kijken, ik kan op de fiets als t lekker weer is, is vlakbij. Kun je gewoon naar binnen of moet je als "kijker" ook nog toegangskaarten aanschaffen dat iemand weet?
    Ik kom misschien wel even kijken, ik kan op de fiets als t lekker weer is, is vlakbij. Kun je gewoon naar binnen of moet je als "kijker" ook nog toegangskaarten aanschaffen dat iemand weet?
    Ik kom misschien wel even kijken, ik kan op de fiets als t lekker weer is, is vlakbij. Kun je gewoon naar binnen of moet je als "kijker" ook nog toegangskaarten aanschaffen dat iemand...
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    440
  19. winni

keurindeling Heemstede bekend

ik ga gewoon tussen de middag thuis even een broodje eten en de katten eten geven ;)
    ik ga gewoon tussen de middag thuis even een broodje eten en de katten eten geven ;)
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    391
  20. trudyaal

hoelang van te voren wassen

Ik ga met Monique mee, elke vacht is anders, al heb ik altijd wel mijn Coon op vrijdag gewassen voor de show op zondag, hoewel zaterdag ook nog wel ging. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze altijd...
    Ik ga met Monique mee, elke vacht is anders, al heb ik altijd wel mijn Coon op vrijdag gewassen voor de show op zondag, hoewel zaterdag ook nog wel ging. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze altijd droog föhn.
    Ik ga met Monique mee, elke vacht is anders, al heb ik altijd wel mijn Coon op vrijdag gewassen voor de show op zondag, hoewel zaterdag ook nog wel ging. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze altijd droog föhn.
    Ik ga met Monique mee, elke vacht is anders, al heb ik altijd wel mijn Coon op vrijdag gewassen voor de show op zondag, hoewel zaterdag ook nog wel ging. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze altijd...
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    514
  21. winni

keurindeling Apeldoorn beide dagen bekend

Ga alleen maandag met Francesco en Bonkie en allebei naar Linda Sviksa ... 1 x gehad dus altijd afwachten .. Francesco gaat voor het eerste CAC punt nu hij 10 maanden is.. Ben benieuwd of hij het...
    Ga alleen maandag met Francesco en Bonkie en allebei naar Linda Sviksa ... 1 x gehad dus altijd afwachten .. Francesco gaat voor het eerste CAC punt nu hij 10 maanden is.. Ben benieuwd of hij het al gaat redden. Bono gaat mee voor de fun dus meer zou een verrassing zijn..
    Ga alleen maandag met Francesco en Bonkie en allebei naar Linda Sviksa ... 1 x gehad dus altijd afwachten .. Francesco gaat voor het eerste CAC punt nu hij 10 maanden is.. Ben benieuwd of hij het al gaat redden. Bono gaat mee voor de fun dus meer...
    Ga alleen maandag met Francesco en Bonkie en allebei naar Linda Sviksa ... 1 x gehad dus altijd afwachten .. Francesco gaat voor het eerste CAC punt nu hij 10 maanden is.. Ben benieuwd of hij het...
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    494
  22. chatoela

Onafhankelijke en Fifé showen.

ja klopt... heb mijn man lid gemaakt van een OAH vereniging en ik zelf was al Felikatlid... opgelost en je kunt beide titels registeren:D
    ja klopt... heb mijn man lid gemaakt van een OAH vereniging en ik zelf was al Felikatlid... opgelost en je kunt beide titels registeren:D
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    557
  23. trudyaal

vacht voor de show wat statisch

Hoi Winni. Is goed. Ik neem zowieso alles mee. Heb nu in ieder geval een goede borstel bij me. . Ben niet zo zenuwachtig meer als de eerste keer. Zal wel beter slapen. Hihi. Marianne is er...
    Hoi Winni. Is goed. Ik neem zowieso alles mee. Heb nu in ieder geval een goede borstel bij me. . Ben niet zo zenuwachtig meer als de eerste keer. Zal wel beter slapen. Hihi. Marianne is er morgen ook nog even bij. Dus dubbel steun. Hihi. Gaat goed komen.
    Hoi Winni. Is goed. Ik neem zowieso alles mee. Heb nu in ieder geval een goede borstel bij me. . Ben niet zo zenuwachtig meer als de eerste keer. Zal wel beter slapen. Hihi. Marianne is er morgen ook nog even bij. Dus dubbel steun. Hihi....
    Hoi Winni. Is goed. Ik neem zowieso alles mee. Heb nu in ieder geval een goede borstel bij me. . Ben niet zo zenuwachtig meer als de eerste keer. Zal wel beter slapen. Hihi. Marianne is er...
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    407

Topic Weergaveopties

Laden...