Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Forumontmoeting 2009

Hier staan de foto's/verhalen van de forumontmoeting in 2009.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Reacties Weergaven
Laatste Bericht ↓
  1. Sjoukje

foto's Burgers Zoo

Sjoukje, je hebt een pb
    Sjoukje, je hebt een pb
    Sjoukje, je hebt een pb
    Sjoukje, je hebt een pb
    Reacties:
    28
    Weergaven:
    716
  2. Sjoukje

Foto's Humphreys

Ziet er gezellig uit, en ehh het eten ziet er ook goed uit. Misschien volgend jaar.:P Groetjes Renée
    Ziet er gezellig uit, en ehh het eten ziet er ook goed uit. Misschien volgend jaar.:P Groetjes Renée
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    430
  3. mccfelinefantasy

Die van mij dan ook maar...

Nou, ik vind het leuk dat jullie mijn foto's zo goed vinden hoor, maar met deze is ook niks mis mee. Ja, er mist hier en daar wat scherpte maar macro´s zo uit het handje en dan onder die...
    Nou, ik vind het leuk dat jullie mijn foto's zo goed vinden hoor, maar met deze is ook niks mis mee. Ja, er mist hier en daar wat scherpte maar macro´s zo uit het handje en dan onder die lichtomstandigheden, dat vraagt om moeilijkheden. Ik vind ze goed gelukt! De kleuren zijn mooi, je hebt...
    Nou, ik vind het leuk dat jullie mijn foto's zo goed vinden hoor, maar met deze is ook niks mis mee. Ja, er mist hier en daar wat scherpte maar macro´s zo uit het handje en dan onder die lichtomstandigheden, dat vraagt om moeilijkheden. Ik vind...
    Nou, ik vind het leuk dat jullie mijn foto's zo goed vinden hoor, maar met deze is ook niks mis mee. Ja, er mist hier en daar wat scherpte maar macro´s zo uit het handje en dan onder die...
    Reacties:
    29
    Weergaven:
    525
  4. Sjoukje

wist je dat...

Ontzettend leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Groetjes,
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    477
  5. nikitavikas

forum uitje

Wat een ongelovelijk prachtige foto´s, Marga!! Ik hoop dat jullie allemaal een SUPERdag hebben gehad, ondanks het weer. Groetjes, Nathalie.
    Wat een ongelovelijk prachtige foto´s, Marga!! Ik hoop dat jullie allemaal een SUPERdag hebben gehad, ondanks het weer. Groetjes, Nathalie.
    Reacties:
    36
    Weergaven:
    775
  6. Sjoukje

inschrijven voor een Tropisch dagje in Burgers’ Zoo

de inschrijving is gesloten. We hopen op mooi weer en een gezellige dag met de leden die zich hebben ingeschreven ;)
    de inschrijving is gesloten. We hopen op mooi weer en een gezellige dag met de leden die zich hebben ingeschreven ;)
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    516
  7. Sjoukje

Gezocht/aangeboden: vervoer naar de Burger's Zoo

oké!!!! Zou bijna gaan duimen dat het niet lukt. Maar ik gun Ushepoes beebiesssssssssss!! Dus ik ga duimen dat het wel lukt. Lief aangeboden Hilda!
    oké!!!! Zou bijna gaan duimen dat het niet lukt. Maar ik gun Ushepoes beebiesssssssssss!! Dus ik ga duimen dat het wel lukt. Lief aangeboden Hilda!
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    385
  8. Sjoukje

wat gaan we doen met het forumuitje

je mag een volwassen introducee meenemen.
    Reacties:
    29
    Weergaven:
    931
  9. Sjoukje

dagje fourmuitje afsluiten met een hapje??

Het lijkt me ontzettend leuk, maar met alles wat er momenteel om me heen en met mezelf gebeurt, is het lastig om JA te zeggen... Ik onthoud me nog eventjes van stemmen,
    Het lijkt me ontzettend leuk, maar met alles wat er momenteel om me heen en met mezelf gebeurt, is het lastig om JA te zeggen... Ik onthoud me nog eventjes van stemmen,
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    361
  10. Sjoukje

peiling forumuitje 2009

Dit geldt ook voor mij!
    Dit geldt ook voor mij!
    Dit geldt ook voor mij!
    Dit geldt ook voor mij!
    Reacties:
    39