Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Forumontmoeting 2008

Hier staan de foto's/verhalen van de forumontmoeting in 2008.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Sjoukje

Safari is gecanceld

Wat een ongelooflijke teleurstelling voor alle betrokkenen! Had ik het geweten had ik me niet afgemeld. Ik heb trouwens ook tot het laatste moment getwijfeld omdat ik er al 2 jaar naar...
    Wat een ongelooflijke teleurstelling voor alle betrokkenen! Had ik het geweten had ik me niet afgemeld. Ik heb trouwens ook tot het laatste moment getwijfeld omdat ik er al 2 jaar naar uitkeek (en al ongeveer 20 jaar van de Beekse Bergen droom). Als het alleen mijn vakantie naar Zuid-Afrika...
    Wat een ongelooflijke teleurstelling voor alle betrokkenen! Had ik het geweten had ik me niet afgemeld. Ik heb trouwens ook tot het laatste moment getwijfeld omdat ik er al 2 jaar naar uitkeek (en al ongeveer 20 jaar van de Beekse Bergen...
    Wat een ongelooflijke teleurstelling voor alle betrokkenen! Had ik het geweten had ik me niet afgemeld. Ik heb trouwens ook tot het laatste moment getwijfeld omdat ik er al 2 jaar naar...
    Reacties:
    31
    Weergaven:
    1.079
  2. Sjoukje

Belangrijk bericht voor de avondsafari!!!!!

helaas heb ik me afgemeld . mischien volgend jaar weer .
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    586
  3. Sjoukje

Aanmelden Avondsafari 14 september 2008

aanmelden is niet meer mogelijk.
    Reacties:
    71
    Weergaven:
    2.626
  4. Sjoukje

aanmelden Avondsafari is nog steeds mogelijk

Reacties:
    13
    Weergaven:
    473
  5. Sjoukje

vervoer gezocht naar de Beekse Bergen

Zoek plekje, woon in Spijkenisse.
    Reacties:
    15
    Weergaven:
    573
  6. Sjoukje

Avondsafari en BBQ, exclusief of.....

Ze zitten wel in de berekening, maar vergeten in het rijtje neer te zetten. Het bedrag wat er staat is inclusief consumptiebonnen.
    Ze zitten wel in de berekening, maar vergeten in het rijtje neer te zetten. Het bedrag wat er staat is inclusief consumptiebonnen.
    Reacties:
    28
    Weergaven:
    731
  7. Sjoukje

avondsafari met BBQ, wanneer

Hoogst waarschijnlijk overbodig ;) Maar goed, beter een keer te vaak aangegeven dan te weinig..grin De nieuwe datum is bekend, klik op de link voor meer informatie: ...
    Hoogst waarschijnlijk overbodig ;) Maar goed, beter een keer te vaak aangegeven dan te weinig..grin De nieuwe datum is bekend, klik op de link voor meer informatie: http://mainecoon.nl/forum/threads/avondsafari-en-bbq-exclusief-of.29530/
    Hoogst waarschijnlijk overbodig ;) Maar goed, beter een keer te vaak aangegeven dan te weinig..grin De nieuwe datum is bekend, klik op de link voor meer informatie: http://mainecoon.nl/forum/threads/avondsafari-en-bbq-exclusief-of.29530/
    Hoogst waarschijnlijk overbodig ;) Maar goed, beter een keer te vaak aangegeven dan te weinig..grin De nieuwe datum is bekend, klik op de link voor meer informatie: ...
    Reacties:
    22
    Weergaven:
    578
  8. Sjoukje

Avondsafarie met of zonder BBQ??

Helaas kan ik niet mee want de dag valt in onze vakantie en ik weet niet of er nog plannen komen om een paar dagen weg te gaan en wil me dan niet vastpinnen. Ook is het voor mij eerlijk gezegt...
    Helaas kan ik niet mee want de dag valt in onze vakantie en ik weet niet of er nog plannen komen om een paar dagen weg te gaan en wil me dan niet vastpinnen. Ook is het voor mij eerlijk gezegt de afstand iets te ver om die avond nog terug te rijden. Volgend jaar misschien beter. Ik wil...
    Helaas kan ik niet mee want de dag valt in onze vakantie en ik weet niet of er nog plannen komen om een paar dagen weg te gaan en wil me dan niet vastpinnen. Ook is het voor mij eerlijk gezegt de afstand iets te ver om die avond nog terug te...
    Helaas kan ik niet mee want de dag valt in onze vakantie en ik weet niet of er nog plannen komen om een paar dagen weg te gaan en wil me dan niet vastpinnen. Ook is het voor mij eerlijk gezegt...
    Reacties:
    44
    Weergaven:
    1.000
  9. Sjoukje

Avondsafari, wanneer??

Ik had niet op 2 augustus gestemd, omdat het niet meteen mijn voorkeur had. Maar bij deze stem ik op 2 augustus, Susanne komt ook met me mee (dit voor de onderhandelingen):D
    Ik had niet op 2 augustus gestemd, omdat het niet meteen mijn voorkeur had. Maar bij deze stem ik op 2 augustus, Susanne komt ook met me mee (dit voor de onderhandelingen):D
    Reacties:
    32
    Weergaven:
    915
  10. Sjoukje

forumuitje 2008: waar gaan we naar toe

volgens mij is het wel duidelijk wat we gaan doen met het forumuitje.... :mrgreen: dan zullen wij, de moderators, achter de schermen gaan kijken welke zaterdagavonden uitkomen..en wanneer er...
    volgens mij is het wel duidelijk wat we gaan doen met het forumuitje.... :mrgreen: dan zullen wij, de moderators, achter de schermen gaan kijken welke zaterdagavonden uitkomen..en wanneer er nog ruimte is in de Beeksebergen, en of deze genoeg animo geven ;) Dus houdt het in de gaten...
    volgens mij is het wel duidelijk wat we gaan doen met het forumuitje.... :mrgreen: dan zullen wij, de moderators, achter de schermen gaan kijken welke zaterdagavonden uitkomen..en wanneer er nog ruimte is in de Beeksebergen, en of deze...
    volgens mij is het wel duidelijk wat we gaan doen met het forumuitje.... :mrgreen: dan zullen wij, de moderators, achter de schermen gaan kijken welke zaterdagavonden uitkomen..en wanneer er...
    Reacties:
    25
    Weergaven:
    743
  11. Sjoukje

Forumuitje 2008, wat gaat het worden...

leuk als we ergens heen gaan. Heb er nu al zin in, het maakt mij niet uit waar we heen gaan of wat we doen. Als maar qua conditie en gezondheid iedereen in principe mee moet kunnen komen.
    leuk als we ergens heen gaan. Heb er nu al zin in, het maakt mij niet uit waar we heen gaan of wat we doen. Als maar qua conditie en gezondheid iedereen in principe mee moet kunnen komen.
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    643
  12. Sjoukje

Forumuitje 2008

Nee, want dan ben ik op vakantie 8)
    Reacties:
    53