Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Forumontmoeting 2006

Hier staan de foto's/verhalen van de 2de forum ontmoeting in de Apenheul en BBQ op 23/07/2006.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Dorien

Album Apenheul

@Dorien, ik heb twee foto's gepikt ;) om op de site te plaatsen: Geschiedenis Maine Coon .nl
    @Dorien, ik heb twee foto's gepikt ;) om op de site te plaatsen: Geschiedenis Maine Coon .nl
    Reacties:
    25
    Weergaven:
    792
  2. mccfelinefantasy

Mijn foto's dan ook maar!

Jaaaaaaaaaaa ik heb ze gezien !!! :lol: (lag aan m'n compje:shock:) Leuk hoor ! Zo kan je van iedereen de mooiste mensen foto's pikken :lol::lol::lol:
    Jaaaaaaaaaaa ik heb ze gezien !!! :lol: (lag aan m'n compje:shock:) Leuk hoor ! Zo kan je van iedereen de mooiste mensen foto's pikken :lol::lol::lol:
    Reacties:
    20
    Weergaven:
    782
  3. Thea

Terug van de apenheul

Prachtige foto's Gregor!
    Prachtige foto's Gregor!
    Prachtige foto's Gregor!
    Prachtige foto's Gregor!
    Reacties:
    54
    Weergaven:
    1.744
  4. Conny

En nog meer mensenapen.+ Nu enkele apen.

HAHAHA ikke was ingestort tijdens de lunch!!! Alles au en nat en moe en warm en.... Maar eh.... leuke foto's allemaal!
    HAHAHA ikke was ingestort tijdens de lunch!!! Alles au en nat en moe en warm en.... Maar eh.... leuke foto's allemaal!
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    810
  5. Helma

Nog wat foto's van gisteren!

RE:   Nog wat foto's van gisteren! Ja:D maar je hebt ze ook (oa) in het grijs-wit 9ringstaartjes) en zwart wit Deze foto's hebben wij in Engeland gemaakt toen we op vakantie waren.......
    RE:   Nog wat foto's van gisteren! Ja:D maar je hebt ze ook (oa) in het grijs-wit 9ringstaartjes) en zwart wit Deze foto's hebben wij in Engeland gemaakt toen we op vakantie waren.... (naam dierentuin even kwijt...) [/URL] Ik vind het wel erg koddige dieren:lol::lol:...
    RE:   Nog wat foto's van gisteren! Ja:D maar je hebt ze ook (oa) in het grijs-wit 9ringstaartjes) en zwart wit Deze foto's hebben wij in Engeland gemaakt toen we op vakantie waren.... (naam dierentuin even...
    RE:   Nog wat foto's van gisteren! Ja:D maar je hebt ze ook (oa) in het grijs-wit 9ringstaartjes) en zwart wit Deze foto's hebben wij in Engeland gemaakt toen we op vakantie waren.......
    Reacties:
    21
    Weergaven:
    749
  6. mccfelinefantasy

Voor allen die meegaan morgen: nog even dit!

Tis Morgen :D:D Tot zo.
    Reacties:
    25
    Weergaven:
    774
  7. mccfelinefantasy

Laatste check!!!

Volgens mij is Ferdy 12, klopt dat Bettina? Dat klopt, Monique! Tot morgen!
    Reacties:
    20
    Weergaven:
    762
  8. Trees

Wie?

RE:  Wie? Zo staan ze dan in nieuwe berichten en zo zijn ze weer weg zonder dat ik ze gelezen heb :?.
    RE:  Wie? Zo staan ze dan in nieuwe berichten en zo zijn ze weer weg zonder dat ik ze gelezen heb :?.
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    391
  9. Hanna

Oproep

Ik zal morgen nog even met de Apenheul bellen en dan laat ik je weten hoe of wat... Voor alle anderen: hierna zijn geen afvallers meer kosteloos mogelijk!!! Groetjes, Monique
    Ik zal morgen nog even met de Apenheul bellen en dan laat ik je weten hoe of wat... Voor alle anderen: hierna zijn geen afvallers meer kosteloos mogelijk!!! Groetjes, Monique
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    342
  10. Annette

Jammer

Helaas moet ik mij ook afmelden voor deze onwijs leuke bijeenkomst, het komt financieel niet echt heel goed uit deze maand. Sorry, hopelijk tot de volgende keer. Groetjes Annette
    Helaas moet ik mij ook afmelden voor deze onwijs leuke bijeenkomst, het komt financieel niet echt heel goed uit deze maand. Sorry, hopelijk tot de volgende keer. Groetjes Annette
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    467
  11. Helma

Johhhhhhhhhhh

twee weekjes ???? tjemig, daar heb ik nu echt nog niet het idee van dat he tzo snel gaat!!!
    twee weekjes ???? tjemig, daar heb ik nu echt nog niet het idee van dat he tzo snel gaat!!!
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    313
  12. mccfelinefantasy

Definitief

ik plaats bij deze even een oproepje . zou ik mischien alstublieft met iemand mee kunnen rijden :?: :?: :?: anders kan ik denk ik niet mee nar het uitje wat ik erg jammer zou vinden :cry: ...
    ik plaats bij deze even een oproepje . zou ik mischien alstublieft met iemand mee kunnen rijden :?: :?: :?: anders kan ik denk ik niet mee nar het uitje wat ik erg jammer zou vinden :cry: :cry:
    ik plaats bij deze even een oproepje . zou ik mischien alstublieft met iemand mee kunnen rijden :?: :?: :?: anders kan ik denk ik niet mee nar het uitje wat ik erg jammer zou vinden :cry: :cry:
    ik plaats bij deze even een oproepje . zou ik mischien alstublieft met iemand mee kunnen rijden :?: :?: :?: anders kan ik denk ik niet mee nar het uitje wat ik erg jammer zou vinden :cry: ...
    Reacties:
    35
    Weergaven:
    1.163
  13. mccfelinefantasy

Polletje 5: welk arrangement en wie komt?

Dat is natuurlijk ook gezellig :D Groetjes Marika
    Reacties:
    132
    Weergaven:
    4.051
  14. mccfelinefantasy

Polletje 4: datum prikken!

Zwelgje = Sharita :? Sterker nog IK wilde haar thuislaten maar IK kreeg vervolgens de volle lading van haar "pleegtantes" en Oma. Tegen zo'n stel breng IK niets in.... Maar als het aan mij...
    Zwelgje = Sharita :? Sterker nog IK wilde haar thuislaten maar IK kreeg vervolgens de volle lading van haar "pleegtantes" en Oma. Tegen zo'n stel breng IK niets in.... Maar als het aan mij lag; lekker thuislaten. Al dat geblér, gejengel en gedrein van een stel koters kan voor mij een...
    Zwelgje = Sharita :? Sterker nog IK wilde haar thuislaten maar IK kreeg vervolgens de volle lading van haar "pleegtantes" en Oma. Tegen zo'n stel breng IK niets in.... Maar als het aan mij lag; lekker thuislaten. Al dat geblér, gejengel...
    Zwelgje = Sharita :? Sterker nog IK wilde haar thuislaten maar IK kreeg vervolgens de volle lading van haar "pleegtantes" en Oma. Tegen zo'n stel breng IK niets in.... Maar als het aan mij...
    Reacties:
    41
    Weergaven:
    1.458
  15. mccfelinefantasy

Polletje 3: wanneer?

Ik ga niet op vakantie, dus maakt mij niet uit wanneer we gaan.
    Reacties:
    28
    Weergaven:
    975
  16. mccfelinefantasy

Een polletje om te zien of er animo is!

Hmmmm, wij zitten in Kampen, en oppikken van twee tot drie anderen kan altijd! en inderdaad als het op de route ligt! Beetje omrijden is natuuuuuuuuurlijk niet erg! Groet Adriane
    Hmmmm, wij zitten in Kampen, en oppikken van twee tot drie anderen kan altijd! en inderdaad als het op de route ligt! Beetje omrijden is natuuuuuuuuurlijk niet erg! Groet Adriane
    Reacties:
    66
    Weergaven:
    1.997
  17. mccfelinefantasy

Polletje 2: Waarheen?

Kunnen we alvast even "indrinken".......
    Reacties:
    54
    Weergaven:
    1.767

Topic Weergaveopties

Laden...