Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Forumhulp, vraag en antwoord

Hier kunnen vragen en tips over het Maine Coon .nl forum worden geplaatst.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Sticky Topics
  2. Sjoukje

Tip Avatar, foto's toegevoegd.

Oei, dat wordt een lastige... Ik hoop dat ik dit kan vinden...
    Sjoukje, 28 sep 2014 om 21:38 - Totaal Likes: 5
    Reacties:
    15
    Weergaven:
    1.186
  3. Axel

Tip Oud account samenvoegen met huidig account?

yeey, dankjewel!! :)
    Axel, 26 mrt 2015 om 21:09 - Totaal Likes: 23
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    385
  4. Sjoukje

Tip Nieuwe berichten

Ach dan maar mijn vinger trainen, niet zo belangrijk.
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    491
  5. Axel

Tip Topics beoordelen

Ik moest helaas de addon voor het beoordelen voor topics vervangen voor een andere addon. De functionaliteit is hetzelfde, maar ik kon de historie niet migreren. De structuur van de tabellen was...
    Ik moest helaas de addon voor het beoordelen voor topics vervangen voor een andere addon. De functionaliteit is hetzelfde, maar ik kon de historie niet migreren. De structuur van de tabellen was te verschillend, waardoor het teveel gissen was hoe ik het kon converteren. Voordeel van deze addon...
    Ik moest helaas de addon voor het beoordelen voor topics vervangen voor een andere addon. De functionaliteit is hetzelfde, maar ik kon de historie niet migreren. De structuur van de tabellen was te verschillend, waardoor het teveel gissen was hoe...
    Ik moest helaas de addon voor het beoordelen voor topics vervangen voor een andere addon. De functionaliteit is hetzelfde, maar ik kon de historie niet migreren. De structuur van de tabellen was...
    Axel, 17 mrt 2015 om 23:20 - Totaal Likes: 17
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    308
  6. Axel

Tip Forum 'breder zetten'

*grin* op de iPad valt het niet breder te maken. Op een GSM of een Tablet is het al maximale breedte. Dit kan alleen op een desktop computer. Standaard staat het forum smal ingesteld. Als je een...
    *grin* op de iPad valt het niet breder te maken. Op een GSM of een Tablet is het al maximale breedte. Dit kan alleen op een desktop computer. Standaard staat het forum smal ingesteld. Als je een breedbeeld monitor hebt, dan kan het prettiger zijn om het forum wat breder te zetten.
    *grin* op de iPad valt het niet breder te maken. Op een GSM of een Tablet is het al maximale breedte. Dit kan alleen op een desktop computer. Standaard staat het forum smal ingesteld. Als je een breedbeeld monitor hebt, dan kan het prettiger...
    *grin* op de iPad valt het niet breder te maken. Op een GSM of een Tablet is het al maximale breedte. Dit kan alleen op een desktop computer. Standaard staat het forum smal ingesteld. Als je een...
    Axel, 18 apr 2015 om 21:38 - Totaal Likes: 4
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    283
  7. Axel

Tip Opmerkelijke leden

Al gezien dat onder Leden > Opmerkelijke leden verschillende overzichten zijn te vinden van onze leden?
    Al gezien dat onder Leden > Opmerkelijke leden verschillende overzichten zijn te vinden van onze leden?
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    177
  8. Axel

Tip Attachments / Bijlagen uploaden

Lenny is er moe van.... handig hoor zo zonder P.bucket
    Axel, 30 sep 2014 om 21:09 - Totaal Likes: 45
    Reacties:
    21
    Weergaven:
    1.437
  9. Axel

Tip Help knop (Smilies, BBCodes, Trofeeën, Cookies, Forumregels, Medailles)

@Cynthia, je kunt 15 minuten je topic wijzigen. Anders stuur je me een privé bericht en ik pas het voor je aan ;) Zie ook TIP - Privéberichten (conversaties) | Maine Coon .nl
    @Cynthia, je kunt 15 minuten je topic wijzigen. Anders stuur je me een privé bericht en ik pas het voor je aan ;) Zie ook TIP - Privéberichten (conversaties) | Maine Coon .nl
    Axel, 29 sep 2014 om 22:11 - Totaal Likes: 10
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    582
  10. Axel

Tip 'Live update' / Melding in Browser Tab, Nieuwe Berichten, Gebruikersinformatie

Ik heb er inderdaad geen verstand van, dat blijkt wel weer, maar het vreemde is, dat het wel op mijn IPhone gaat, maar ben er wel blij mee, alleen op de IPad was het nog handiger geweest...
    Ik heb er inderdaad geen verstand van, dat blijkt wel weer, maar het vreemde is, dat het wel op mijn IPhone gaat, maar ben er wel blij mee, alleen op de IPad was het nog handiger geweest natuurlijk, iets grotere werkplek:-)
    Ik heb er inderdaad geen verstand van, dat blijkt wel weer, maar het vreemde is, dat het wel op mijn IPhone gaat, maar ben er wel blij mee, alleen op de IPad was het nog handiger geweest natuurlijk, iets grotere werkplek:-)
    Ik heb er inderdaad geen verstand van, dat blijkt wel weer, maar het vreemde is, dat het wel op mijn IPhone gaat, maar ben er wel blij mee, alleen op de IPad was het nog handiger geweest...
    Axel, 7 mrt 2015 om 20:38 - Totaal Likes: 16
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    274
  11. Axel

Tip Citaat en Multi Citaat (Quote en Multi Quote)

Ik moet nog een beetje oefenen :-)
    Axel, 21 feb 2015 om 13:24 - Totaal Likes: 4
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    246
  12. Axel

Tip Laatst Gelezen

Hele fijne toevoeging
    Hele fijne toevoeging
    Hele fijne toevoeging
    Hele fijne toevoeging
    Axel, 21 feb 2015 om 16:07 - Totaal Likes: 4
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    179
  13. Axel

Tip Foto plaatsen

Ik kopier en plak ze gewoon van mijn Facebook hoe simpel wil je het hebben, maar sinds het nieuwe forum zie ik mijn berichtjes niet meer staan in nieuwe berichten
    Ik kopier en plak ze gewoon van mijn Facebook hoe simpel wil je het hebben, maar sinds het nieuwe forum zie ik mijn berichtjes niet meer staan in nieuwe berichten
    Axel, 7 okt 2014 om 20:45 - Totaal Likes: 6
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    1.751
  14. Axel

Tip Google Maps

Je kunt nu Google Maps toevoegen aan een topic. Gaat vrij eenvoudig. Eigenlijk moet je alleen spaties vervangen door '+'. Voor bijvoorbeeld Kalverstraat 1 Amsterdam geef je...
    Je kunt nu Google Maps toevoegen aan een topic. Gaat vrij eenvoudig. Eigenlijk moet je alleen spaties vervangen door '+'. Voor bijvoorbeeld Kalverstraat 1 Amsterdam geef je op: kalverstraat+1+amsterdam+nederland Levert het volgende resultaat op: kalverstraat+1+amsterdam+nederland In de...
    Je kunt nu Google Maps toevoegen aan een topic. Gaat vrij eenvoudig. Eigenlijk moet je alleen spaties vervangen door '+'. Voor bijvoorbeeld Kalverstraat 1 Amsterdam geef je op: kalverstraat+1+amsterdam+nederland Levert het volgende resultaat...
    Je kunt nu Google Maps toevoegen aan een topic. Gaat vrij eenvoudig. Eigenlijk moet je alleen spaties vervangen door '+'. Voor bijvoorbeeld Kalverstraat 1 Amsterdam geef je...
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    156
  15. Sjoukje

Tip Taal instellen, foto's toegevoegd.

Gedaan en ik vindt het super!! kan best uit de voeten met een andere taal, maar voor sommige woorden ontbreekt me de kunde, moet ik Googelen en dan lukt het wel, maar in onze eigen taal is het wel...
    Gedaan en ik vindt het super!! kan best uit de voeten met een andere taal, maar voor sommige woorden ontbreekt me de kunde, moet ik Googelen en dan lukt het wel, maar in onze eigen taal is het wel wat eenvoudiger!! :)
    Gedaan en ik vindt het super!! kan best uit de voeten met een andere taal, maar voor sommige woorden ontbreekt me de kunde, moet ik Googelen en dan lukt het wel, maar in onze eigen taal is het wel wat eenvoudiger!! :)
    Gedaan en ik vindt het super!! kan best uit de voeten met een andere taal, maar voor sommige woorden ontbreekt me de kunde, moet ik Googelen en dan lukt het wel, maar in onze eigen taal is het wel...
    Sjoukje, 28 sep 2014 om 21:33 - Totaal Likes: 3
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    248
  16. Axel

Tip Privéberichten (conversaties)

Heel duidelijk super handig en fijn dat je meerdere kunt toevoegen we hebben al de eerste test gedaan en het is gelukt
    Heel duidelijk super handig en fijn dat je meerdere kunt toevoegen we hebben al de eerste test gedaan en het is gelukt
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    324
  17. Sjoukje

Tip Hoe pas je je topictitel aan

Heel fijn deze optie en makkelijk ga het meteen eens uit proberen
    Sjoukje, 4 okt 2014 om 11:34 - Totaal Likes: 3
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    208
  18. Axel

Tip Poll / Opiniepeiling

Leuk :)
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    225
  19. Sjoukje

Tip Profielpagina, wat is daar te vinden

@Simone hier de uitleg om je eigen berichten terug te vinden.
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    296
  20. Sjoukje

Tip Betekenis icoontjes rechtsboven

De druppel is inderdaad heel handig, tot nu toe heb ik al veel verbeteringen gezien, het is een mooi strak modern forum geworden.
    De druppel is inderdaad heel handig, tot nu toe heb ik al veel verbeteringen gezien, het is een mooi strak modern forum geworden.
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    319
  21. Axel

Tip Extra smilies

Leuk hoor dan kan ook iedereen ze zien en ze zijn direct klaar voor gebruik super handig!
    Leuk hoor dan kan ook iedereen ze zien en ze zijn direct klaar voor gebruik super handig!
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    329
  22. Normale Topics
  23. D@niëlle

hoe bericht kunnen bewerken

Als je wat langer lid bent en gereageerd hebt, dan krijg je idd. wel bewerken eronder, die verdwijnt idd. wel hoe lang weet ik niet :)
    Als je wat langer lid bent en gereageerd hebt, dan krijg je idd. wel bewerken eronder, die verdwijnt idd. wel hoe lang weet ik niet :)
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    75
  24. cheffin

Kwijt?

Ha dankje zie nu daar idd van alles!
    cheffin, 28 jan 2017 om 10:15 - Totaal Likes: 4
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    43
  25. cheffin

PB versturen?

@cheffin , gewoon vragen hoor! En @Dasha heeft het juiste antwoord gegeven ;)
    cheffin, 18 jun 2016 om 20:17 - Totaal Likes: 3
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    108
  26. Rieti

Herplaatser

Oké Het is bijna mei en va augustus zou ik dus een nieuwe kat mogen Kitten dan wel herplaatser Houd jij ook een oogje in het zeil Ik zoek een kater
    Oké Het is bijna mei en va augustus zou ik dus een nieuwe kat mogen Kitten dan wel herplaatser Houd jij ook een oogje in het zeil Ik zoek een kater
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    215
  27. Nicky (Virrhea)

Problemen met mobiele site

Jammer dat het niet goed ingesteld kon worden, wel fijn dat het opgelost is :D
    Nicky (Virrhea), 1 nov 2015 om 12:16 - Totaal Likes: 44 ... 2
    Reacties:
    78
    Weergaven:
    757
  28. Conny

foto's uploaden lukt niet ?

bij mij doet hij het ook weer, bedankt! :)
    Conny, 21 feb 2016 om 15:49 - Totaal Likes: 5
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    134
  29. Axel

Mededeling Internet Explorer 11 problemen

Bij mij doet ie het ook weer :)
    Axel, 19 feb 2016 om 21:34 - Totaal Likes: 5
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    329
  30. sopalt

problemen met inloggen op de site

Ben blij dat het opgelost is. je hebt het er maar druk mee
    sopalt, 18 feb 2016 om 06:22 - Totaal Likes: 18
    Reacties:
    37
    Weergaven:
    309
  31. Conny

fotootje boven mijn handtekening.

Ja en raar hahahaha. Spookvoet.
    Conny, 15 jan 2016 om 14:27 - Totaal Likes: 15
    Reacties:
    24
    Weergaven:
    289
  32. Axel

Tip 'embed' Wikipedia

Ik ben weer eens aan het prutsen geweest en heb Wikipedia NL toegevoegd als te 'embedden' website. Het werkt heel simpel. Als je een Wikipedia pagina in een bericht gebruikt, dan wordt deze...
    Ik ben weer eens aan het prutsen geweest en heb Wikipedia NL toegevoegd als te 'embedden' website. Het werkt heel simpel. Als je een Wikipedia pagina in een bericht gebruikt, dan wordt deze automatisch omgezet. Hieronder een voorbeeld: https://nl.wikipedia.org/wiki/Randy_Newman wijzigt...
    Ik ben weer eens aan het prutsen geweest en heb Wikipedia NL toegevoegd als te 'embedden' website. Het werkt heel simpel. Als je een Wikipedia pagina in een bericht gebruikt, dan wordt deze automatisch omgezet. Hieronder een...
    Ik ben weer eens aan het prutsen geweest en heb Wikipedia NL toegevoegd als te 'embedden' website. Het werkt heel simpel. Als je een Wikipedia pagina in een bericht gebruikt, dan wordt deze...
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    133
  33. cheffin

Zoekzoek......

:)Is gelukt Elly dankjewel:p
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    113
  34. Natella

Een app van deze site

Leuk :) we zijn gek op foto's :)
    Natella, 8 nov 2015 om 19:28 - Totaal Likes: 22
    Reacties:
    21
    Weergaven:
    272
  35. cheffin

Foto van Ipad?

haha geen probleem ;)
    haha geen probleem ;)
    haha geen probleem ;)
    haha geen probleem ;)
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    177
  36. cheffin

Reactie op topic

Hoi Axel ik zie dat je t topic (Xena operatie darmen) al gevonden hebt, ze bleven allemaal,hangen begrijp,ik haha! Bedankt
    Hoi Axel ik zie dat je t topic (Xena operatie darmen) al gevonden hebt, ze bleven allemaal,hangen begrijp,ik haha! Bedankt
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    214
  37. Clayla

Verjaardag?

oh, super, dankjewel :)
    Clayla, 8 sep 2015 om 09:23 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    130
  38. Dayenne

Donateur worden

Hi @Dayenne, ik zal je een pb sturen, en super lief dat je een donatie wilt doen!
    Hi @Dayenne, ik zal je een pb sturen, en super lief dat je een donatie wilt doen!
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    123
  39. Axel

Internet Explorer problemen - OPGELOST

dank je wel!
    dank je wel!
    dank je wel!
    dank je wel!
    Axel, 25 mei 2015 om 20:28 - Totaal Likes: 11
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    345
  40. Alma

Onderschrift....

@Alma haha, nee hoor ;) Ik laat de handtekening van een lid maar 1x zien op een pagina, omdat het anders zo druk wordt ;)
    @Alma haha, nee hoor ;) Ik laat de handtekening van een lid maar 1x zien op een pagina, omdat het anders zo druk wordt ;)
    Alma, 23 mei 2015 om 22:43 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    263
  41. James

Site & Firefox

Ik heb geklikt op Firefox vernieuwen: Download Firefox — Gratis webbrowser — Mozilla en de site lijkt het goed te doen in Firefox. tip van mijn man ;-)
    Ik heb geklikt op Firefox vernieuwen: Download Firefox — Gratis webbrowser — Mozilla en de site lijkt het goed te doen in Firefox. tip van mijn man ;-)
    James, 3 apr 2015 om 12:50 - Totaal Likes: 6
    Reacties:
    21
    Weergaven:
    540
  42. carmela

inlogen

Is gelukt :p
    carmela, 14 mei 2015 om 17:11 - Totaal Likes: 2