Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Familie

Hier kun je foto's en informatie uitwisselen van je Maine Coon met andere Maine Coons uit dezelfde familie (Cattery). Echter, het is niet bedoeld om het over de cattery zelf te hebben.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Sticky Topics
  2. Sjoukje

Sticky Lees dit eerst!

Hallo Dit zijn King) oorspronkelijke naam is Grant ) en Grace Tabula Rasa Hier waren ze 8 weken oud Ik had al bij een ander lid familie van hun gezien
    Hallo Dit zijn King) oorspronkelijke naam is Grant ) en Grace Tabula Rasa Hier waren ze 8 weken oud Ik had al bij een ander lid familie van hun gezien
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    1.306
  3. Normale Topics
  4. mccfelinefantasy

Fan de Meng él Moez

Hier nog een foto die ik tegen kwam uit 2006. Kan je de gelijkenis zien:)
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    625
  5. Drac

Familie: Evcorliseva

Dankjewel voor je reactie! Ik heb inmiddels ook al contact gehad met Corine. Ik wist dat ze al een tijd gestopt waren. Maar daarbij vergeten te vragen naar Jesse... Wat jammer om te horen dat hij...
    Dankjewel voor je reactie! Ik heb inmiddels ook al contact gehad met Corine. Ik wist dat ze al een tijd gestopt waren. Maar daarbij vergeten te vragen naar Jesse... Wat jammer om te horen dat hij overleden is aan zo'n nare ziekte. Het was echt een prachtige kater. We zijn super blij met zijn...
    Dankjewel voor je reactie! Ik heb inmiddels ook al contact gehad met Corine. Ik wist dat ze al een tijd gestopt waren. Maar daarbij vergeten te vragen naar Jesse... Wat jammer om te horen dat hij overleden is aan zo'n nare ziekte. Het was echt...
    Dankjewel voor je reactie! Ik heb inmiddels ook al contact gehad met Corine. Ik wist dat ze al een tijd gestopt waren. Maar daarbij vergeten te vragen naar Jesse... Wat jammer om te horen dat hij...
    Drac, 24 apr 2016 om 18:44 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    224
  6. Rover

Bedazzled

Ik kan er me wel iets bij voorstellen. Hoewel het absoluut niks voor mij zou zijn, zo de kittens niet kunnen afgeven hahaha
    Ik kan er me wel iets bij voorstellen. Hoewel het absoluut niks voor mij zou zijn, zo de kittens niet kunnen afgeven hahaha
    Rover, 29 okt 2009 om 16:03 - Totaal Likes: 11
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    1.115
  7. uulehat

Chenango

Marley is ook familie van Merlin aan moederskant. zijn moeder is de dochter van Chenango's Gotta love it Riley aan vaderskant, zijn moeder is de dochter van Kithara's Intense Passion
    Marley is ook familie van Merlin aan moederskant. zijn moeder is de dochter van Chenango's Gotta love it Riley aan vaderskant, zijn moeder is de dochter van Kithara's Intense Passion
    uulehat, 11 jul 2005 om 18:02 - Totaal Likes: 7
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    587
  8. LaMahi

van Sicowesa

Kom ik zomaar spontaan een foto tegen van het zusje van onze eerste coontje Zilver.. leuk :)
    Kom ik zomaar spontaan een foto tegen van het zusje van onze eerste coontje Zilver.. leuk :)
    Reacties:
    27
    Weergaven:
    1.048
  9. Chilli pepper

Den Haag

Ja ben daar thuis geweest een eerste keer om te kiezen en een tweede Keer om onze kitten af te halen er liepen daar wel enkele Maine coons. Nu is de site ineens verdwenen.
    Ja ben daar thuis geweest een eerste keer om te kiezen en een tweede Keer om onze kitten af te halen er liepen daar wel enkele Maine coons. Nu is de site ineens verdwenen.
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    382
  10. Frank

over 2 weekjes uitgeteld :-)

Bleu is verhuisd naar een vriendin van haar ivm Bleu is verhuisd staat niet meer op haar site maar foto en alle gegevens krijg ik nog ;-) jullie ook !! :-)
    Bleu is verhuisd naar een vriendin van haar ivm Bleu is verhuisd staat niet meer op haar site maar foto en alle gegevens krijg ik nog ;-) jullie ook !! :-)
    Frank, 8 apr 2016 om 10:49 - Totaal Likes: 12
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    202
  11. Vanons

de Vanons clan...

Heel mooi Cor. Voor mij is Inca de mooiste met haar zwarte kinnetje.
    Vanons, 24 sep 2010 om 12:47 - Totaal Likes: 15
    Reacties:
    35
    Weergaven:
    821
  12. Dorien

Chez-kinderen en kleinkinderen

Wat fantastisch zo een hele lijn van die mooie Chez:p genieten hoor en leuk dat iedereen zulke mooie foto's post!:love:
    Wat fantastisch zo een hele lijn van die mooie Chez:p genieten hoor en leuk dat iedereen zulke mooie foto's post!:love:
    Dorien, 3 jan 2011 om 14:15 - Totaal Likes: 6 ... 2
    Reacties:
    63
    Weergaven:
    2.013
  13. moni

Mo & Co

Was nog niet zover :) vannacht weer verder hahaha :)
    moni, 19 jan 2008 om 22:54 - Totaal Likes: 25 ... 2 3
    Reacties:
    83
    Weergaven:
    2.335
  14. trudyaal

familie witsjok

Ik heb ook nog steeds familie van de Witsokjes rondlopen, zo noem ik ze altijd. 2 katers waar ik een hele sterke band mee heb en waarvan er eentje tot mijn grote verdriet kanker heeft.
    Ik heb ook nog steeds familie van de Witsokjes rondlopen, zo noem ik ze altijd. 2 katers waar ik een hele sterke band mee heb en waarvan er eentje tot mijn grote verdriet kanker heeft.
    trudyaal, 13 aug 2012 om 17:31 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    33
    Weergaven:
    1.304
  15. nwdynamite

Wie kan me wat vertellen over deze lijnen/stamboom (uitleg letters etc.)

Nog een verklaring. NL/NL staat voor Nederlandse fokker en een Nederlandse eigenaar. DE/DE is Duitsland, US is United States enzovoort. Tja sommige namen zijn ook niet mijn favoriet, maar smaken...
    Nog een verklaring. NL/NL staat voor Nederlandse fokker en een Nederlandse eigenaar. DE/DE is Duitsland, US is United States enzovoort. Tja sommige namen zijn ook niet mijn favoriet, maar smaken verschillen. :)
    Nog een verklaring. NL/NL staat voor Nederlandse fokker en een Nederlandse eigenaar. DE/DE is Duitsland, US is United States enzovoort. Tja sommige namen zijn ook niet mijn favoriet, maar smaken verschillen. :)
    Nog een verklaring. NL/NL staat voor Nederlandse fokker en een Nederlandse eigenaar. DE/DE is Duitsland, US is United States enzovoort. Tja sommige namen zijn ook niet mijn favoriet, maar smaken...
    nwdynamite, 7 mrt 2015 om 02:17 - Totaal Likes: 26
    Reacties:
    15
    Weergaven:
    668
  16. Grace

Summerplace mainecoon?

Knappe vent hoor geniet er maar lekker van
    Grace, 10 feb 2015 om 21:23 - Totaal Likes: 31
    Reacties:
    28
    Weergaven:
    931
  17. Marjo

Hayj You Coons

Hier een dagje stamboom snuffelen & kom ik tot de conclusie dat hier ook een familie lid zit van de Hayj You Coons! :D Onze Rosie .... Moeder: Hayj You Coons R.O'High Grootouders: Mt. Kathadin...
    Hier een dagje stamboom snuffelen & kom ik tot de conclusie dat hier ook een familie lid zit van de Hayj You Coons! :D Onze Rosie .... Moeder: Hayj You Coons R.O'High Grootouders: Mt. Kathadin Rock DJ & Hayj You Coons Hiawatha Rose Overgrootouders Mt. Kathadin Rock DJ: Younster of Koi Pond &...
    Hier een dagje stamboom snuffelen & kom ik tot de conclusie dat hier ook een familie lid zit van de Hayj You Coons! :D Onze Rosie .... Moeder: Hayj You Coons R.O'High Grootouders: Mt. Kathadin Rock DJ & Hayj You Coons Hiawatha...
    Hier een dagje stamboom snuffelen & kom ik tot de conclusie dat hier ook een familie lid zit van de Hayj You Coons! :D Onze Rosie .... Moeder: Hayj You Coons R.O'High Grootouders: Mt. Kathadin...
    Reacties:
    32
    Weergaven:
    1.163
  18. Connie

Familie v/d Naoberhoeve/ Leonids

Ik heb het de fokker al gevraagd wacht nog op een reactie! Had een beetje de hoop dat (show) fokkers hier bekend zouden zijn met deze 2 fokkers en wat meer info zouden kunnen geven, goed of...
    Ik heb het de fokker al gevraagd wacht nog op een reactie! Had een beetje de hoop dat (show) fokkers hier bekend zouden zijn met deze 2 fokkers en wat meer info zouden kunnen geven, goed of slecht en desnoods via pb :D
    Ik heb het de fokker al gevraagd wacht nog op een reactie! Had een beetje de hoop dat (show) fokkers hier bekend zouden zijn met deze 2 fokkers en wat meer info zouden kunnen geven, goed of slecht en desnoods via pb :D
    Ik heb het de fokker al gevraagd wacht nog op een reactie! Had een beetje de hoop dat (show) fokkers hier bekend zouden zijn met deze 2 fokkers en wat meer info zouden kunnen geven, goed of...
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    371
  19. Marjoleine

Cassiopeia

Onze jongste spruit mag hier ook wel bij! Paris Carver Cassiopeia. Dochter van IC. Scarlett Cassiopeia en Ch Dotcom Pablo
    Onze jongste spruit mag hier ook wel bij! Paris Carver Cassiopeia. Dochter van IC. Scarlett Cassiopeia en Ch Dotcom Pablo
    Reacties:
    28
    Weergaven:
    973
  20. Yara123

Familie Hoorenman

En Equinox Blue Heaven is de moeder van Hoorenman's Chivas van Antonius dus de oma van Moos.
    En Equinox Blue Heaven is de moeder van Hoorenman's Chivas van Antonius dus de oma van Moos.
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    845
  21. superrizzo

KyJaDy....

Poe , had het gezien op FB ...echt ontzettend fijn dat iedereen weer terecht is .... een rot verhaal met gelukkig toch nog een happy end !
    Poe , had het gezien op FB ...echt ontzettend fijn dat iedereen weer terecht is .... een rot verhaal met gelukkig toch nog een happy end !
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    598
  22. D.J.R.

Nog meer kittens uit Lelystad (cattery Exceptionella) hier op het forum?

Blue Ray is de opa van mijn aanstaande poezenmeiske..
    Reacties:
    22
    Weergaven:
    1.982
  23. Henderika

Familie: De Tobiano Coon

ik vond ook nog een foto van " Basalt La Cacilly "
    Reacties:
    18