Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

De ballenbak

Castratie en sterilisatie van de Maine Coon.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Simba

bal niet ingedaald, wat doe je als fokker

Nou dat is toch heel goed nieuws.. dat hij 2 ballen had. ;)
    Simba, 24 aug 2017 om 14:09 - Totaal Likes: 27
    Reacties:
    21
    Weergaven:
    329
  2. JoséVdV

Casteratie en groei vraagje

XL bestaat niet :p
    JoséVdV, 29 jul 2017 om 08:44 - Totaal Likes: 15
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    152
  3. The F team

Maandag is het Fraans zijn beurt...

hahaah Greenlientje, die is leuk!!
    Reacties:
    17
    Weergaven:
    172
  4. Greenlientje

Smokey super kater

Smokey is van 21-5-2016
    Smokey is van 21-5-2016
    Smokey is van 21-5-2016
    Smokey is van 21-5-2016
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    121
  5. GizRok022016

Vraag! Twijfel Twijfel!

Niet iedere kat is hetzelfde!
    GizRok022016, 21 jul 2016 om 22:14 - Totaal Likes: 69 ... 2
    Reacties:
    53
    Weergaven:
    880
  6. FemkeVerfaillie

castratie op 12 weken

Bedankt voor de tip! Ik ga het even bekijken, maar denk dat ik het bij mijn eigen dierenarts wil laten doen. Kom al jaren bij hem en heb veel vertrouwen in hem, staat altijd voor m'n dieren...
    Bedankt voor de tip! Ik ga het even bekijken, maar denk dat ik het bij mijn eigen dierenarts wil laten doen. Kom al jaren bij hem en heb veel vertrouwen in hem, staat altijd voor m'n dieren klaar... Die garantie is voor mij ook veel waard
    Bedankt voor de tip! Ik ga het even bekijken, maar denk dat ik het bij mijn eigen dierenarts wil laten doen. Kom al jaren bij hem en heb veel vertrouwen in hem, staat altijd voor m'n dieren klaar... Die garantie is voor mij ook veel waard
    Bedankt voor de tip! Ik ga het even bekijken, maar denk dat ik het bij mijn eigen dierenarts wil laten doen. Kom al jaren bij hem en heb veel vertrouwen in hem, staat altijd voor m'n dieren...
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    436
  7. van kazanan

Gold and Spicey (Tuncay) Heeft zijn ...

Rond kerst? ;) wat een leuke ondeugende toet!
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    157
  8. Sjoukje
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    168
  9. Roelzor

Ontevreden na castratie.

Toen ik hem bracht had ik er een lekker zacht dekentje in liggen. Nu snap ik ook wel dat ze die eruit halen ivm de urine maar leg er dan op z'n minst iets in wat vocht absorbeert oid als er geen...
    Toen ik hem bracht had ik er een lekker zacht dekentje in liggen. Nu snap ik ook wel dat ze die eruit halen ivm de urine maar leg er dan op z'n minst iets in wat vocht absorbeert oid als er geen verkoeverkamer/bench in de kliniek aanwezig is.
    Toen ik hem bracht had ik er een lekker zacht dekentje in liggen. Nu snap ik ook wel dat ze die eruit halen ivm de urine maar leg er dan op z'n minst iets in wat vocht absorbeert oid als er geen verkoeverkamer/bench in de kliniek aanwezig is.
    Toen ik hem bracht had ik er een lekker zacht dekentje in liggen. Nu snap ik ook wel dat ze die eruit halen ivm de urine maar leg er dan op z'n minst iets in wat vocht absorbeert oid als er geen...
    Roelzor, 29 apr 2016 om 18:13 - Totaal Likes: 16
    Reacties:
    21
    Weergaven:
    450
  10. Kirsty

Beetje zenuwachtig hihi

Ja heel hoor! Ze zijn een beetje zielig en zo doen ze ook! Maar goed kan me best voorstellen je balletjes .. We verwennen ze goed met knuffels en kusjes en dat werkt goed! Ze krijgen al weer...
    Ja heel hoor! Ze zijn een beetje zielig en zo doen ze ook! Maar goed kan me best voorstellen je balletjes .. We verwennen ze goed met knuffels en kusjes en dat werkt goed! Ze krijgen al weer praatjes.. En Loki is Super lief naar ze!
    Ja heel hoor! Ze zijn een beetje zielig en zo doen ze ook! Maar goed kan me best voorstellen je balletjes .. We verwennen ze goed met knuffels en kusjes en dat werkt goed! Ze krijgen al weer praatjes.. En Loki is Super lief naar ze!
    Ja heel hoor! Ze zijn een beetje zielig en zo doen ze ook! Maar goed kan me best voorstellen je balletjes .. We verwennen ze goed met knuffels en kusjes en dat werkt goed! Ze krijgen al weer...
    Kirsty, 4 mei 2016 om 07:43 - Totaal Likes: 8
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    244
  11. Spiritcoon

Aslan gaat naar de ballenbak

Hij is het allang weer vergeten . Aslan is een kanjer.
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    311
  12. AnkR

Castratie Hayj You Coons Lotso P

Heel veel sterkte gewenst, voor Lotso en voor jou!
    AnkR, 6 jan 2016 om 16:54 - Totaal Likes: 13
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    270
  13. AnkR

Het is zover voor Tommy

Gelukkig is het goed verlopen, beterschap voor hem! En wie weet, misschien gaat die deur in de toekomst nog wel weer wat verder open.
    Gelukkig is het goed verlopen, beterschap voor hem! En wie weet, misschien gaat die deur in de toekomst nog wel weer wat verder open.
    AnkR, 11 nov 2015 om 10:59 - Totaal Likes: 18
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    312
  14. Xsayga

Castratie

Morgen is onze Bear aan de beurt...dik 8 maanden. Pip mag nog 2 maanden wachten. Bear was de laatste paar weekjes Pip zo aan t klieren en vastklemmen aaaaah gewoon zielig. Morgen mr no balls dus....
    Morgen is onze Bear aan de beurt...dik 8 maanden. Pip mag nog 2 maanden wachten. Bear was de laatste paar weekjes Pip zo aan t klieren en vastklemmen aaaaah gewoon zielig. Morgen mr no balls dus....
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    1.168
  15. EllenLaLau

Zappa ook naar de ballenbak

Fijn dat het achter de rug is en nu lekker opknappen, Zappa is een prachtige kat.
    Fijn dat het achter de rug is en nu lekker opknappen, Zappa is een prachtige kat.
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    441
  16. sopalt

ballenbak?

Heerlijke foto van Bram en Rosie ! :) :) :) Ja, Jochem wil wel eens bij Kate liggen en dan denkt zij ook: de mazzel, ik ben weg! Maar soms wil juist Kate lief Jochem wassen, en dan gaat Jochem...
    Heerlijke foto van Bram en Rosie ! :) :) :) Ja, Jochem wil wel eens bij Kate liggen en dan denkt zij ook: de mazzel, ik ben weg! Maar soms wil juist Kate lief Jochem wassen, en dan gaat Jochem direct stoeien.. tsja.. dat was dan ook niet de bedoeling op dat moment... :P Ik denk inderdaad...
    Heerlijke foto van Bram en Rosie ! :) :) :) Ja, Jochem wil wel eens bij Kate liggen en dan denkt zij ook: de mazzel, ik ben weg! Maar soms wil juist Kate lief Jochem wassen, en dan gaat Jochem direct stoeien.. tsja.. dat was dan ook niet de...
    Heerlijke foto van Bram en Rosie ! :) :) :) Ja, Jochem wil wel eens bij Kate liggen en dan denkt zij ook: de mazzel, ik ben weg! Maar soms wil juist Kate lief Jochem wassen, en dan gaat Jochem...
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    545
  17. Manon

Krolsheid?

Oeps, sorry, niet goed opgelet!! :dontknow: Ik weet niet precies wanneer Bram gecastreerd is maar hormonen kunnen nog wekenlang in het lichaam blijven, ook al is hij niet meer vruchtbaar. Hier...
    Oeps, sorry, niet goed opgelet!! :dontknow: Ik weet niet precies wanneer Bram gecastreerd is maar hormonen kunnen nog wekenlang in het lichaam blijven, ook al is hij niet meer vruchtbaar. Hier lopen 2 heren rond die al jaren geleden de ballenbak ingedoken zijn en zichzelf nog steeds mans...
    Oeps, sorry, niet goed opgelet!! :dontknow: Ik weet niet precies wanneer Bram gecastreerd is maar hormonen kunnen nog wekenlang in het lichaam blijven, ook al is hij niet meer vruchtbaar. Hier lopen 2 heren rond die al jaren geleden de...
    Oeps, sorry, niet goed opgelet!! :dontknow: Ik weet niet precies wanneer Bram gecastreerd is maar hormonen kunnen nog wekenlang in het lichaam blijven, ook al is hij niet meer vruchtbaar. Hier...
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    567
  18. Hummer Jazz

En ze gaan ook....

Fijn dat het al begint te werken :) is een goede zet geweest dan :)
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    541
  19. Manon

steriliseren Rosie. Wanneer?

Kate was met 5 maanden krols, iom fokster nog even gewacht, met zes maanden laten helpen.
    Kate was met 5 maanden krols, iom fokster nog even gewacht, met zes maanden laten helpen.
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    491
  20. Nkiett90

Xavi is ook aan de beurt

Succes, gaat vast helemaal goed komen. Onyx is ook door blijven groeien na castratie (7 maanden). Volgens mij woog hij toen 6 kg en nu weegt hij 7,8 kg met 1 jaar. Hij heeft alleen nog wel...
    Succes, gaat vast helemaal goed komen. Onyx is ook door blijven groeien na castratie (7 maanden). Volgens mij woog hij toen 6 kg en nu weegt hij 7,8 kg met 1 jaar. Hij heeft alleen nog wel een babyface, maar dat komt vast goed. Volgens mij was zijn vader ook vrij laat.
    Succes, gaat vast helemaal goed komen. Onyx is ook door blijven groeien na castratie (7 maanden). Volgens mij woog hij toen 6 kg en nu weegt hij 7,8 kg met 1 jaar. Hij heeft alleen nog wel een babyface, maar dat komt vast goed. Volgens mij...
    Succes, gaat vast helemaal goed komen. Onyx is ook door blijven groeien na castratie (7 maanden). Volgens mij woog hij toen 6 kg en nu weegt hij 7,8 kg met 1 jaar. Hij heeft alleen nog wel...
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    361

Topic Weergaveopties

Laden...