Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Buiten

Hier kun je het hebben over de alternatieven die je hebt gevonden als je je Maine Coon niet vrij buiten wilt laten lopen, zoals bijvoorbeeld een kattenren.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. The F team

twijfel s of de tuin catproof kan zijn...

Die zag ik laatst ook! Zodra ze zich proberen vast te grijpen dan draait het ding en vallen ze eraf. Ze kunnen geen grip krijgen! Schijnt erg goed te werken. Wij wilden er zelf tzt ook naar kijken .
    Die zag ik laatst ook! Zodra ze zich proberen vast te grijpen dan draait het ding en vallen ze eraf. Ze kunnen geen grip krijgen! Schijnt erg goed te werken. Wij wilden er zelf tzt ook naar kijken .
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    330
  2. Momo

Hoe doen jullie dat ??

@Miranda wat leuk , Wolf gaat ook elk weekend mee naar de stacaravan.
    Momo, 25 apr 2017 om 12:21 - Totaal Likes: 15
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    199
  3. Greenlientje

Balkon, katten en wat je dan leest....

Ik vroeg me opeens af, zouden ze dat ook met hun kinderen doen? Die op de rand van een balkon 2 hoog laten spelen? Doe je toch ook niet? Nox is ooit, toen ik uit het raam hing, met zn 3 maandjes...
    Ik vroeg me opeens af, zouden ze dat ook met hun kinderen doen? Die op de rand van een balkon 2 hoog laten spelen? Doe je toch ook niet? Nox is ooit, toen ik uit het raam hing, met zn 3 maandjes buiten het raam op de vensterbank gaan staan (op 2.5 hoog). Ik deed vervolgens het raam dicht want ik...
    Ik vroeg me opeens af, zouden ze dat ook met hun kinderen doen? Die op de rand van een balkon 2 hoog laten spelen? Doe je toch ook niet? Nox is ooit, toen ik uit het raam hing, met zn 3 maandjes buiten het raam op de vensterbank gaan staan (op...
    Ik vroeg me opeens af, zouden ze dat ook met hun kinderen doen? Die op de rand van een balkon 2 hoog laten spelen? Doe je toch ook niet? Nox is ooit, toen ik uit het raam hing, met zn 3 maandjes...
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    259
  4. The F team

maquette van het klimtuig voor in de ren

dank je wel
    dank je wel
    dank je wel
    dank je wel
    Reacties:
    38
    Weergaven:
    270
  5. sneeuwkat

Wel of niet wandelen met je coon

Denk zeker dat dat helpt ja. Honden reageerde ook erg leuk op het moment dat Horus uit de buggy sprong. Had hem trouwens nog maar zo'n 10 tellen open en toen was ze er al uit.
    Denk zeker dat dat helpt ja. Honden reageerde ook erg leuk op het moment dat Horus uit de buggy sprong. Had hem trouwens nog maar zo'n 10 tellen open en toen was ze er al uit.
    sneeuwkat, 27 aug 2016 om 12:49 - Totaal Likes: 52 ... 2
    Reacties:
    47
    Weergaven:
    709
  6. The F team

Fraans maakt kennis met de buiten ren

Haha, heerlijk genieten.....heel stoer meteen met de anderen mee naar buiten, huppakee!!!:pawprints:
    Haha, heerlijk genieten.....heel stoer meteen met de anderen mee naar buiten, huppakee!!!:pawprints:
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    151
  7. Messi

Schutting bewerken

Hmmm..inderdaad kostbaar...en de hoekverbindingen lijken me niet helemaal catproof...en je moet wel,een keurige rechte schutting hebben overal dan Ik weet t niet:cat4:
    Hmmm..inderdaad kostbaar...en de hoekverbindingen lijken me niet helemaal catproof...en je moet wel,een keurige rechte schutting hebben overal dan Ik weet t niet:cat4:
    Messi, 22 jan 2017 om 22:45 - Totaal Likes: 4
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    207
  8. Jiska

plek buitenren kiezen

Zal ik doen, :) ga in het voorjaar beginnen.
    Jiska, 5 dec 2016 om 14:40 - Totaal Likes: 3
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    137
  9. Liekii

Eindelijk GOED tuigje gevonden

Dat kan wel maar iedere kat reageerd anders. Het is ook verstandig een kat rustig aan een tuigje te laten wennen, meteen een tuigje aan en de ombekende buitenwereld in is beiden wel heel spannend.
    Dat kan wel maar iedere kat reageerd anders. Het is ook verstandig een kat rustig aan een tuigje te laten wennen, meteen een tuigje aan en de ombekende buitenwereld in is beiden wel heel spannend.
    Liekii, 20 mei 2014 om 15:06 - Totaal Likes: 7
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    2.221
  10. yvonne

update met foto's van de nieuwe netten.

Dus zo moet je een net spannen
    yvonne, 18 mrt 2010 om 17:02 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    37
    Weergaven:
    3.887
  11. debstert

Blijf uit onze tuin!!

Prachtig
    Prachtig
    Prachtig
    Prachtig
    debstert, 7 aug 2015 om 23:30 - Totaal Likes: 23
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    515
  12. Simba

Ren

Ziet er mooi uit
    Ziet er mooi uit
    Ziet er mooi uit
    Ziet er mooi uit
    Simba, 26 feb 2016 om 08:21 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    390
  13. deovolens

Maine coon buiten

Laten we hopen dat het niet een keer fout gaat, want je vergeeft het jezelf nooit.
    Laten we hopen dat het niet een keer fout gaat, want je vergeeft het jezelf nooit.
    deovolens, 3 dec 2016 om 16:28 - Totaal Likes: 11
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    303
  14. TamaraF

Buitenren

nee die ken ik niet. Wij hebben zelf onze kattenren gemaakt. Die staat aan de gevel van het huis vast en ze gaan naar buiten via het raam dat ik open doe. Er staat een vliegenhor in waar we een...
    nee die ken ik niet. Wij hebben zelf onze kattenren gemaakt. Die staat aan de gevel van het huis vast en ze gaan naar buiten via het raam dat ik open doe. Er staat een vliegenhor in waar we een kattenluik in gezet hebben. In de zomer staat het raam gewoon open en kunnen ze zelf vrij naar buiten...
    nee die ken ik niet. Wij hebben zelf onze kattenren gemaakt. Die staat aan de gevel van het huis vast en ze gaan naar buiten via het raam dat ik open doe. Er staat een vliegenhor in waar we een kattenluik in gezet hebben. In de zomer staat het...
    nee die ken ik niet. Wij hebben zelf onze kattenren gemaakt. Die staat aan de gevel van het huis vast en ze gaan naar buiten via het raam dat ik open doe. Er staat een vliegenhor in waar we een...
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    143
  15. Conny

Ren nr 2 is ook klaar, straks hoop ik blije katers en Mr Poes.

Een luxe verblijf hoor altijd fijn als ze weer naar buiten kunnen.
    Conny, 11 jul 2016 om 09:36 - Totaal Likes: 11
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    355
  16. Kimberley

Balkon afzetten

Wout Morren is heel goed in het katveilig maken van je balkon. Succes
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    203
  17. trudyaal

Buiten krabmeubel gemaakt

Wat mooi ziet er ook gezellig uit met die ligplekjes echt knap gedaan.
    trudyaal, 9 mei 2016 om 18:48 - Totaal Likes: 33
    Reacties:
    24
    Weergaven:
    397
  18. Zoe
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    224
  19. TamaraF

Tuin cat-proof maken

Nou de tuin is in ieder geval al kindproof, wat een geweldige speelplaats!! :) Simone en Wout kunnen vast wel wat bedenken :)
    Nou de tuin is in ieder geval al kindproof, wat een geweldige speelplaats!! :) Simone en Wout kunnen vast wel wat bedenken :)
    TamaraF, 17 mei 2016 om 16:04 - Totaal Likes: 10
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    534
  20. Speelman2954

bouw buitenverblijf Coons

@TamaraF zijn fb staat in het profiel Diesel en Sharai
    Reacties: