Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Bij de fokker

Hier kunnen aankomend Maine Coon blikopeners, als het kitten nog bij de fokker zit, hun ervaringen delen. Maine coon fokkers kunnen hier informatie over hun cattery en beleid delen.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
Sorteer:
Titel
Laatste Bericht ↓
  1. Marjapuppit

Kleurgenetica

@Corry_v Neen, niet bewust. Er komt als het allemaal goed gaat over een half jaartje een katertje bij. Moet nog geboren worden.
    @Corry_v Neen, niet bewust. Er komt als het allemaal goed gaat over een half jaartje een katertje bij. Moet nog geboren worden.
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    128
  2. Conny

Het gaat niet altijd zoals je wil.

Nee jammer genoeg niet.. we gaan het zien, anders nog 1 open poes, eigenlijk 2 Petite ook..maar die neemt ook niet op. Krijg het poesje van het nest van TriPPer, en nog maar op zoek naar een leuk...
    Nee jammer genoeg niet.. we gaan het zien, anders nog 1 open poes, eigenlijk 2 Petite ook..maar die neemt ook niet op. Krijg het poesje van het nest van TriPPer, en nog maar op zoek naar een leuk poesje..
    Nee jammer genoeg niet.. we gaan het zien, anders nog 1 open poes, eigenlijk 2 Petite ook..maar die neemt ook niet op. Krijg het poesje van het nest van TriPPer, en nog maar op zoek naar een leuk poesje..
    Nee jammer genoeg niet.. we gaan het zien, anders nog 1 open poes, eigenlijk 2 Petite ook..maar die neemt ook niet op. Krijg het poesje van het nest van TriPPer, en nog maar op zoek naar een leuk...
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    310
  3. Tiffany

Een cattery

Welkom hier, klinkt goed wat je wil. Als je een nuchtere kijk wil op het fokken ;) En hulp etc...mag je wel contact met mij opnemen. Ik heb er geloof ik een hobby van gemaakt om starters te...
    Welkom hier, klinkt goed wat je wil. Als je een nuchtere kijk wil op het fokken ;) En hulp etc...mag je wel contact met mij opnemen. Ik heb er geloof ik een hobby van gemaakt om starters te helpen :D Ik heb inmiddels 35 jr fok ervaring ;) En vind het vooral leuk om te doen. Ik ben ook de...
    Welkom hier, klinkt goed wat je wil. Als je een nuchtere kijk wil op het fokken ;) En hulp etc...mag je wel contact met mij opnemen. Ik heb er geloof ik een hobby van gemaakt om starters te helpen :D Ik heb inmiddels 35 jr fok ervaring ;) En...
    Welkom hier, klinkt goed wat je wil. Als je een nuchtere kijk wil op het fokken ;) En hulp etc...mag je wel contact met mij opnemen. Ik heb er geloof ik een hobby van gemaakt om starters te...
    Tiffany, 20 feb 2017 om 22:22 - Totaal Likes: 11
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    162
  4. Sjoukje

Cattery Het Speelse Bos

Kon wel dit vinden: Van het Speelsebos Hoogkarspel woon ik vlakbij, maar geen idee of die nog bestaat. Is wel Noord-Holland in ieder geval.
    Kon wel dit vinden: Van het Speelsebos Hoogkarspel woon ik vlakbij, maar geen idee of die nog bestaat. Is wel Noord-Holland in ieder geval.
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    196
  5. AnkR

Kittens verwacht

Dank voor je interesse. Ik stuur je even een PB. Op het moment is er een optie op alle kittens, maar nog geen definitieve reservering. Groeten, Anky
    Dank voor je interesse. Ik stuur je even een PB. Op het moment is er een optie op alle kittens, maar nog geen definitieve reservering. Groeten, Anky
    AnkR, 23 sep 2016 om 17:41 - Totaal Likes: 27
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    287
  6. AnkR

DreamWorks Trolls

wat een mooie kittentjes. Heerlijk rood/wit, wit/rood :)
    AnkR, 22 okt 2016 om 20:04 - Totaal Likes: 40
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    206
  7. Conny

De bevalling van Xavyra

Wat een verhaal, gefeliciteerd en wel heel lief om te horen dat xavier haar babies bij jouw in bed wilde leggen...
    Wat een verhaal, gefeliciteerd en wel heel lief om te horen dat xavier haar babies bij jouw in bed wilde leggen...
    Conny, 1 sep 2016 om 10:42 - Totaal Likes: 12
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    188
  8. EllenLaLau

Kittens Bebop en PPrudence verwacht ... RIP 7 sterretjes :'(

Naar zeg!
    Naar zeg!
    Naar zeg!
    Naar zeg!
    EllenLaLau, 23 jun 2016 om 13:45 - Totaal Likes: 5 ... 2
    Reacties:
    43
    Weergaven:
    580
  9. AnkR

Voorzichtige plannen.

Het Z-nestje had de Z van Zorgen, zo lijkt het wel... Maar alle zorgen ten spijt, ik zou Zazou voor geen goud willen missen en ik ben blij dat ik een kleinkind van Kayla heb rondlopen. Zazou heeft...
    Het Z-nestje had de Z van Zorgen, zo lijkt het wel... Maar alle zorgen ten spijt, ik zou Zazou voor geen goud willen missen en ik ben blij dat ik een kleinkind van Kayla heb rondlopen. Zazou heeft een heerlijk karakter! Ik hoop (en duim voor je) dat de tegenslagen tot het verleden behoren en...
    Het Z-nestje had de Z van Zorgen, zo lijkt het wel... Maar alle zorgen ten spijt, ik zou Zazou voor geen goud willen missen en ik ben blij dat ik een kleinkind van Kayla heb rondlopen. Zazou heeft een heerlijk karakter! Ik hoop (en duim voor...
    Het Z-nestje had de Z van Zorgen, zo lijkt het wel... Maar alle zorgen ten spijt, ik zou Zazou voor geen goud willen missen en ik ben blij dat ik een kleinkind van Kayla heb rondlopen. Zazou heeft...
    AnkR, 30 jul 2016 om 16:53 - Totaal Likes: 16
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    215
  10. Neith

Klonen en zo

Voor zo ver ik het begrijp bestaat de kat voor zoveel procent uit Sonkey en Polly. Dus als je hier een kat hebt met 33% klonen, dan bestaat haar stamboom voor een derde uit Sonkey en Polly....
    Voor zo ver ik het begrijp bestaat de kat voor zoveel procent uit Sonkey en Polly. Dus als je hier een kat hebt met 33% klonen, dan bestaat haar stamboom voor een derde uit Sonkey en Polly. Daaronder wordt weer opgedeeld uit welke combinaties (kinderen van Sonkey en Polly) die 33% gevormd is.
    Voor zo ver ik het begrijp bestaat de kat voor zoveel procent uit Sonkey en Polly. Dus als je hier een kat hebt met 33% klonen, dan bestaat haar stamboom voor een derde uit Sonkey en Polly. Daaronder wordt weer opgedeeld uit welke combinaties...
    Voor zo ver ik het begrijp bestaat de kat voor zoveel procent uit Sonkey en Polly. Dus als je hier een kat hebt met 33% klonen, dan bestaat haar stamboom voor een derde uit Sonkey en Polly....
    Neith, 24 jul 2016 om 13:55 - Totaal Likes: 3
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    182
  11. Sjoukje

Dagvaarding tegen fokker van zieke Boerboels

Heftig, en zo erg dat het schijnbaar gewoon doorgaat, arme beestjes:-(
    Sjoukje, 13 jul 2016 om 20:46 - Totaal Likes: 2
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    246
  12. EllenLaLau

Kittens Bebop en Kiss 1 jaar #21

lekker opgedroogd ;)
    lekker opgedroogd ;)
    lekker opgedroogd ;)
    lekker opgedroogd ;)
    Reacties:
    22
    Weergaven:
    444
  13. Axel

Tip Fokker veroordeeld: Chihuahua met patella luxatie

Ik heb 2,.5 jaar research gedaan naar de fokker van onze Beau ( Golden Retriever). Uiteindelijk geresulteerd op een dik verdiende plaats op de zwarte lijst. Blijf waakzaam, blijf elkaar informeren.
    Ik heb 2,.5 jaar research gedaan naar de fokker van onze Beau ( Golden Retriever). Uiteindelijk geresulteerd op een dik verdiende plaats op de zwarte lijst. Blijf waakzaam, blijf elkaar informeren.
    Axel, 23 mrt 2015 om 20:51 - Totaal Likes: 6
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    868
  14. mccfelinefantasy

Hotty en de Vonkjes!

Ik ben voor!! :agnesoverjoyed:
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    255
  15. mccfelinefantasy

I see Fire!

Ook deze zijn heel mooi. Wel heel sneu van Sexy.
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    362
  16. mccfelinefantasy

Hottepetot

Een heel mooi meisje en wat een verhaal weer.
    Reacties:
    22
    Weergaven:
    347
  17. EllenLaLau

Hulpeloos kitten... Broodfokker is op vakantie

Dit is al van juli 2015 ;)
    EllenLaLau, 25 jul 2015 om 10:53 - Totaal Likes: 14 ... 2
    Reacties:
    40
    Weergaven:
    1.008
  18. mccfelinefantasy

Een heksje en vier tovenaars!

Wat een prachtige kittens..
    Reacties:
    26
    Weergaven:
    452
  19. mccfelinefantasy

Klein voorproefje!

Veeel,te schattig....zucht , foto's foto's graag ( als t kan en mama en de ukkies eraan toe,zijn natuurlijk:oops::rolleyes::)..)
    Veeel,te schattig....zucht , foto's foto's graag ( als t kan en mama en de ukkies eraan toe,zijn natuurlijk:oops::rolleyes::)..)
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    262
  20. EllenLaLau

Kingsize Blues nestje 6 weken

Prachtige trio
    Prachtige trio
    Prachtige trio
    Prachtige trio
    Reacties:
    12